Akşam Denki saçımı yaptı. Yani en azından denedi...
"BU NE BİÇİM KÖPÜK ELİME YAPIŞTI!"(kaminari)
"O KÖPÜK DEĞİL Kİ?"
"WAĞĞĞĞ"(kaminari)
Tam da böyleydi işte. Ama bir şekilde başardık.
~~~~
Okul var ağlayacağım. Çünkü beden dersi... SALAK OKULUMUZ BEDEN GÜNÜ DİYE BİRŞEY YAPMIŞ! Gün boyu beden dersi... İlk ders o kadar saçma geçmişti ki. Full koştuk. Tabii ki hepimiz öldük.
" Bayılmak üzereyim..."
"Bende."(Esila)
"Sonraki ders ne?" (Asya)
"Kütle indeksi hesaplıyormuşuz. Tartılıp boy ölçümü yapılacakmış." (Elif)
"OLMAZ! DALGA GEÇERLER BENLE."
O sırada zilin çalmasıyla benim sıçış fermanı imzalamış olmam bir oldu. Herkes kilomla dalga geçecekti. Off... İçinden belki Denki bile güler. Herneyse.
"Liste sırasından gidiyorum. Ahmet Furkan." (Hoca)
"56 kilo. Boy 1.64, sıradaki. Berra Yaylı." (Hoca)
Titreye Titreye tartıya çıktım. Herkes garip garip bakıyordu. Tedirginlerdi. Çok mu kilolu çıkmıştım?
"36.5 kilo... Boy 1.63, Berra canım. Bir hastalığın mı var? Çok zayıfsın..." (Hoca)
"N-Ne..? Ama o kadar zayıf olamam ki?! Ben gayet sağlıklıyım."
"Bi doktora görünmende fayda var Berracığım,sıradaki!" (Hoca)
Ama nasıl olur? Hergün yiyorum. Tuvalete gittim ve karnıma baktım. Gerçekten, kemiklerim gözüküyordu. Kollarım incecikti. Sanırım son günlerde olan şeyler böyle yapmıştı beni. Ama nasıl kilo almıyorum? Kızlar yanıma geldiler.
" Berra, iyi misin?" (Esila)
"Artık iyi miyim değil miyim onu bile bilmiyorum kızlar. Baksanıza, kemiklerim belli oluyor..."
"Ben bile bu kadar zayıf değilim!" (Elif)
"Bence Bi hastalık var sende Berra." (Asya)
"Bugün doktora giderim."
Lavabodan çıktığımda herkes bana bakarak kıkırdıyordu.
"Gördünüz mü? Berra için yeni atasözü çıktı. 0 deri 1 kemik kalmışsın Berra!" (Ahmet)
Diğerleri saçma sapan şeyler söyleyip gülüyordu.
"En azından sizin gibi şişman obez biri değilim. Eskiden bana obez derdiniz şimdi sıska diye dalga geçiyorsunuz. Ayarınız yok mu sizin?"
"Berra haklı, bi hastalık varsa bile bununla dalga geçmeniz hoş değil." (Hoca)
O sırada bana yapışan birini gördüm. Denki...
"İyi olacaksın değil mi..? Bu bir hastalıksa bile düzeleceksin değil mi..?" (kaminari)
"Evet. Merak etme herşey yolunda."
Dudağıma yapıştı. Sınıfın ortasında...
"Seni seviyorum!" (kaminari)
"Biliyorum zaten?"
"Olsun, belki sana güç verir!" (kaminari)
"Sağol."
Güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Sevmek Bu Kadar Zor Olamaz..? ~ Denki x y/n
FanficÖncelikle karakter tasarımı bana aittir. Bir önceki hikayeyi sevmedim. Bir fangirl olarak shifting deniyoruz ve oraya gidiyoruz!