Recovery girl bana bir ilaç verdi. Uyumaya başladım. Yani denki öyle sanıyordu. İçini dökmeye karar verdi.
"Sana çok aşığım Berra. Dedim ya, ilk günümüzü asla unutmadım. İlk kez korundum, ilk kez biri bana inandı. Duvarlarını kırdı, yada hiç duvarı yoktu. Harika birisisin. Uzaylı bile olsan, nasıl birşey olduğunu anlamasamda, sen benim safe place ' imsin. Senin yanında güvendeyim..."
Birkaç dakika sonra gözlerimi açtım.
" Günaydın prenses. "(kaminari)
" Günaydın? "
" BEN ONU SESLİ Mİ SÖYLEDİM?! "(kaminari)
" Evet :D"
"OFF" (kaminari)
Domatesler yine kıskandı valla. Kıskandıklarında çok mutlu oluyorum gerçi.
Tam yakınlaştık, güzel şeyler yaşanacak, recovery pisliği geldi..."Hadi ayılmışsın gidebilirsin." (rg)
Denki yanımda geldi. Gizlice elimi tuttu. Kapıma geldiğimizde beni durdurdu.
"Bende geliyorum!" (kaminari)
"niye?"
"3 neden var!
1- sevgilinim :)
2- yeni bayıldın seni bu halde yalnız bırakamam.
3- Uzaylımın yanında güvende hissediyorum kendimi." (kaminari)"Nedenlerin oldukça geçerli. Gel."
Yatağa oturdum ve soru yağmuruna başladı.
"Ee uzaylı hanım, ebeveynlerinizin mesleği nedir?"(kaminari)
"İkiside din hocası."
"MÜSLÜMANIZ ELHAMDÜLİLLAH!" (kaminari)
"Birde kanın bordo mavi akarsa babam eve alır Seni LWEWLDLDKIK"
"ÇOKTAN AKMAYA BAŞLADI WLYLDLSRLDTR" (kaminari)
"Hadi diğer soruyu gönder."
"Sizin gibi mükemmel bir ablanız ya da abiniz, kardeşiniz falan var mı?" (kaminari)
"Ablam var. Ve benden daha güzel..."
"Ona da ben karar vereyim dimi?! Göster fotoğrafını."(kaminari)
"Al."
Fotoğrafı açtım. Hayranlıkla bakıyordu. Ama odaklandığı şey farklıydı. Fotoğrafa bakmak için yanına oturdum. Baktığı hizaya gözümü çevirdim. Ablamla beraber çekindiğimiz bir fotoğrafı göstermiştim. Benim olduğum kısma bakıyordu.
"Şuan bakman gereken kişi ablam! Niye başka yöne bakıyorsun?"
"E ama çok güzelsin, fotoğrafta çok iyi çıkmışsın."(kaminari)
"Ciddi misin ya? ABLAMA BAK ABLAMA!"
Kafasını ablamın olduğu kısma çevirdim.
" Güzel kızmış. Ama sen daha iyisin!" (kaminari)
"Sevgilin olduğum için mi yoksa gerçekten mi?"
" Tabii ki gerçekten! Bir kere, kıvırcık saçlar her zaman daha çok ilgimi çekmiştir. Ayrıca ablan çok, ne bileyim... Fazla büyük gösteriyor. Sen 100 katısın!" (kaminari)
"İşte benim sevgilim ya."
"Peki, bir soru daha. Sen güçlü birisisin. Nasıl onlar sana bu tarz şeyleri yapabildiler?"(kaminari)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Sevmek Bu Kadar Zor Olamaz..? ~ Denki x y/n
FanficÖncelikle karakter tasarımı bana aittir. Bir önceki hikayeyi sevmedim. Bir fangirl olarak shifting deniyoruz ve oraya gidiyoruz!