Karakter Tanıtımı

16 4 4
                                    

Nisa:On yedi yaşında,on birinci sınıf esmer,uzun boylu bir kız.Biraz değişik biri.Çok kararsız ve asi.Bu galiba koç burcu olmasından dolayı.Kedileri çok sever fakat dokunamaz.Aynı zamanda baya takıntılı fakat bunu başkalarına belli etmez.İyi huyları da var tabi mesela düşünceli ve sadık.Sevdiklerine karşı samimi fakat başkalarına soğuk.Nisa'yı okudukça çözeceksinizdir merak etmeyin.

Gül:On sekiz yaşında on ikinci sınıf bir kız.Gül çok net.Cok dışa dönük ve hareketli.Kararlı ve gayet rahat.Oda takıntılı fakat aşırı aşırı değil.Bugday tenli ve ela gözlü.Boyu biraz kısa fakat bu onu eksik kılmaz öyle değil mi?Erkeklere düşkün fakat son yediği kazık ona ders oldu.Onuda okudukça çözeceksinizdir.

Deniz:Deniz iki kelime ile tanıtılacak olsaydı yakışıklı ve sempatik denirdi.Kocaman gamzeleri var ve upuzun boyu.Oda çok sadıktır fakat baya sinirlidir de.Onu da okudukça çözeceksinizdir umarım.

Seyhun:Seyhun on ikinci sınıf on dokuz yaşında bir çocuk.Dersleri iyi olmadığı için sınıfta kalmış.Gözler yeşil ve saçları sarı.Oda baya yakışıklı ve tatlı.Sanırım birileri Seyhun'a baya takacak.

Hikayemizin ana karakterleri bunlardı.Arada yılanlar,melekler,dostlar aile üyeleri de dahil olacak tabi.Bu hikaye şahsen benim ve arkaşımın yaşadığı hikaye.Herseyi birebir anlatacağım.İyi okumalar:)

Son DefaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin