🌼1

841 11 1
                                    

"Ne kadar çok papatya toplamak istersen, kalbin o kadar sevgiyle doludur senin."
...
Sana olan sevgimi anlatsaydım papatya ile.
En masumundan, en temizinden.
Dünyanın tüm papatyalarını kalbim ile önüne sererdim.
Peki sen? Yapar mıydın bunu benim için?
                                        
                                         🌼

Yine alarmın sesi ile uyandım. Herkesin lanet okuduğu o alarm ile .Hazırlandıktan sonra evden çıkacaktım ki kapının önünde bir demet papatya...

Sağıma soluma baktım binanın dışına da ama kimse yoktu. Papatyalarıda alarak işe gitmek için arabama bindim. Peki ben kim miyim?
 
Ben Aera. Seul lisesinde edebiyat öğretmeniyim.
Ailemi bir trafik kazasında kaybettim.
Tam 4 yıldır 2 kız arkadaşımla Seul' de yaşıyorum.
Jiyoo ve Mi Cha benim ailem gibi oldular. Ve o..
Onunla okulda tanıştım. Fen B. öğretmeni olarak gelmişti okulumuza.Yıllar sonra kader tekrardan ikimizi bir araya getirdi aynı yerde.Papatya dolu bir kırda...

Size her şeyi en baştan anlatayım.

Okula gelmiştim. Okulumuzun müdürü tüm öğretmenleri öğretmenler odasında toplamıştı. Okula yeni bir öğretmen gelmiş. Tanıştırdı bizi.

M= Sevgili arkadaşlar okulumuza yeni bir öğretmenimiz geldi . Kendisi Fen B. öğretmeni. Ben odama gidiyorum umarım iyi anlaşırsınız .

Herkes yeni gelen öğretmenle tanışıyodu. Bense sadece onu uzaktan hayranlıkla izliyodum. Çok yakışıklıydı ve iyi birine benziyodu. Sıra bana gelmişti. Yanına gittiğimde sadece bana baktı . Göz göze geldiğimiz de kalbim yerinden çıkıcaktı resmen. Tekrardan kendini tanıttı.

T: Merhaba ben Kim Taehyung. Tanıştığıma çok memnun oldum hocam.

A:Bende Aera. Bende memnun oldum.

T: Branşınızı öğrenebilir miyim acaba?

A: Ben edebiyat öğretmeniyim

T: Edebiyat dersini çok severim. Sizinle iyi anlaşıcağımız kesin.

Samimi bir tebessüm ile derse girmek için yanından ayrıldım. Neden bilmiyorum ama içimde çok garip bir his var.

                                          🌼

Dersler bitmişti. Arabama bineceğim sırada tekerleğin patlak olduğunu gördüm. Galiba öğrenciler yapmıştı. Bi kaç dakika sonra yanıma Taehyung geldi. Tekerleğin patlak olduğunu gördü.

T: İsterseniz sizi eve bırakabilirim.

A:Yok size zahmet olmasın. Ben bakarım başımın çaresine.

T: Zahmet olsaydı teklif etmezdim. Zaten hava karardı. İnat etmeyin bence. Buyrun arabam hemen şurda.

A: Peki teşekkür ederim:)
     
                                          🌼

Yarım saat sonra eve gelmiştim.

T:Yarın görüşürüz Aera.

A: Görüşürüz.

Eve girdikten sonra 2 adet radar kamera beni sorguya çekti.

"Bir Demet Papatya" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin