🌼11

100 5 1
                                    

Tae Aera'yı alıp eve götürdü. Aera duş aldıktan sonra üstünü giyip salona geldi. Tae oturuyodu. Biriyle mesajlaşıyodu. Telaşlıydı. Ne olduğunu sordum.

A:Tae noldu? Neden telaşlısın?

T:Jimin...

A:Noldu Jimin'e?

T:İntikam alcam diye tutturdu.Adam zaten aklını yitirdi. Daha neyin intikamını alcak bu!?

Jimin Mina'nın sevgilisiydi. İşi dolayası ile yurt dışındaydı. Haberi alınca kahrolmuştu. İntihara bile kalkışmıştı hatta...

A: Belki de intikamını Jong Suk'u öldürerek değil, beni öldürerek alır.

T: Saçmalama! Buna izin vereğimi mi zannediyorsun!?

Sarılmak artık günlük rutin haline gelmişti. Sevdiğim adamın kollarında kendime güvende hissediyordum. O sözleri nasıl ona söylemiştim? Dilim yalan söylese bile kalbim her zaman doğruyu söyledi. Çok sevdiğimi kaybettim. İlk önce ailemi. Şimdide kardeşim gibi sevdiğim iki arkadaşımı. Kader ne zaman yüzüme gülecekti? Peki Tae ile benim hikayem mutlu bitebilecekmiydi?

                                          🌼

Gece olmuştu. Tae seninle kalıcam diye tutturmuştu. Min Cha da Yoongi ile kalacaktı.

T:Film izleyelim mi?

A: Fark etmez.

T:Tamam o zaman ben içerden bişiler getiriyorum. Sende film seç.

A:İçmicen dimi?

T:Belki 1 şişe olabilir.

A:Tae!

T: Şaka yaptım ya sakin ol.

Tae mutfağa gitti. Bende film seçtim. Beraber oturup filmi izlemeye başladık. Film korku filmiydi. Filmi izlerken Tae'nin bana daha çok sarıldığını fark ettim.

A:Sen korkuyor musun?

T:K-kim ben mi? Daha neler. Bu şeyden mi kork-AA EKRANA SIÇRADI.

Kahkaha atmamla beraber bana daha çok kızdı.

T:Gülme ya korkmuyorum dedim sana.

A:Tamam inandım diyelim.

Tae zangır zangır titriyordu. Buda gülmeme sebep olmuştu.

                                      🌼

Tae'den~

Sabah kalktığımda kanepede kollarımın arasında Aera vardı. Film izlerken uyuya kalmıştık. Melek gibiydi. Uyanana kadar onu izledim. Yavaşca gözleri açıldı.

T: Günaydın sevgilim.

A: Günaydın. Uyuya mı kaldık ya?

T:Evet.

Aera'nın yüzü çok yakındı. Mesafe yok denilecek kadar yakındık.

M:Uyanmadınız mı hala- Aay en güzel anın içine ettim galiba. Ben hiç yokmuşum gibi davranın.

T:Sen ne ara geldin?

M:Sabah.

A:Sabah mı? Yeni mi?

M:Ne yenisi ayol saat 1.

A:Ne!?

Hemen kalktık. Kahvaltı ederken Tae gene telefona baktı. Jong Suk iyileşmişti. Jimin bunu öğrenirse kötü şeyler yapabilirdi.

T: HAS... Jimin Jong Suk'un yanına gidiyo.

A:Ne!

Hemen hazırlanıp Jong Suk'un evine gittik. Ama gördüğümüz manzara Aera'nın  çığlık atmasına  sebep olmuştu. Jong Suk ve Jimin yerde kanlar içerisindeydi. Jimin karnında bıçak vardı. Büyük ihtimalle Jong Suk kendini korumak için saplamıştı.

"Bir Demet Papatya" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin