🌼13

83 4 2
                                    

Yazardan

Sabah olmuştu. Jihyo hala yatıyordu. Jong Suk da uyanmış kahvesini alıp farklı koltuğa geçmişti. Sonra aklına Tae geldi. Aramasının doğru olacağını düşünerek Tae'yi aradı.

Telefon konuşması

JS:Alo Tae

T:Sen hangi yüzle arıyorsun beni!?

JS:Konuşmamız lazım.

T:Bak zaten işim başımdan aşkın bide senle uğraş-

JS:Jihyo şuan burda.

T:Ne!

JS:Alo al- kapatmış.

Yarım saat sonra kapı çalmıştı. Jong Suk açar açmaz yüzüne bir yumruk darbesi almıştı. Ama karşılık vermedi. Tae onu öldüresiye dövdü. Aera durdurmaya çalıştı.

A:TAE DUR ÖLDÜRÜCEKSİN!

T:KARIŞMA AERA. KARDEŞİMİ KAÇIRMAK NEYMİŞ GÖRSÜN! ŞEREFSİZ!

O sırada gürültü sesiyle uyanan Jihyo hemen aşağıya indi. Gördükleri karşısında şok olmuştu. Hemen abisini durdurmaya gitti.

J:ABİ BIRAK DEDİM!

T:AERA JİHYO'YU AL ARABAYA BİNİN.

J:HAYIR SANA BIRAK DEDİM! HEM YALANCISIN BİDE NE HAKLA DÖVÜYOSUN BU ADAMI!?

T:SAVUNDUĞUN KİŞİ BİZİM HAYATIMIZI KARARTTI. BİDE ELİMDEN SENİ ALMASINA İZİN VERMİCEM!

Jong Suk perişan haldeydi. Bayıldığını gören Jihyo tüm gücüyle abisini itmişti.

J:BIRAK! KİMSE KİMSEYİ KAÇIRMADI. GİDİN BURDAN!

T: JİHYO SINIRLARI ZORLU-

J: GİDİN BURDAN!

Jihyo ağlayarak Jong Suk'un kafasını dizlerine koydu.

J:Jong Suk iyi misin? Aç gözlerini.

Ağlayan kardeşini gören Tae daha çok sinirlenmişti.

🌼

Jihyo ambulansı aramıştı. Hastaneye geldiklerinde odaya oda girmişti. Tae durdumaya çalışsada Jihyo onu dinlemedi. Tae hemen Sehun'u arayıp olanları anlattı. Sehun apar topar kalkıp hastaneye geldi. Jong Suk'un akıl hastanesinden çıktığı gün delirmişti. Hatta öldürmeye kalksada Tae bırakmamıştı. O sırada Jihyo odadan çıkıp Aera ile konuştu.

A:Olanları anlatmak ister misin?

J:Ben seni dün gece öyle ittiğim için özür dilerim Aera abla. Sinirlenince şey oldu işte.

A:Sorun değil canım. Neden Jong Suk'un evine gittin?

Jihyo olanları anlattı. Aera da Jong Suk'a baya üzülmüştü. Olanları Tae'ye anlatmak istedi ama Tae onu dinlemedi bile.

T: Ya onca olandan sonra sen gelip bana o şerefsizi nasıl savunursun!

A:Sakin ol ve bağırmayı kes. Hastahane burası. Ayrıca herşeyden önce kardeşini kurtarıp insanlık yapıp seni aradı. Neyini uzatıyosun?

O sırada gözleri kızarmış öfkeli bir şekilde gelen Sehun'u gördüler.

A:Sehun? Bir dakika onu sen mi çağırdın?

T:Çağırdıysam çağırdım. Sanane?

A:Ya sen naptın? Tae bu yaptığın inatçılık saçma.

O sırada Jihyo Jong Suk'un yanındaydı. Sadece onu izliyordu. Jong Suk gözlerini açtığında Jihyo'yu görünce tebessüm etti.

"Bir Demet Papatya" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin