🌼18

63 6 1
                                    

Yazardan

A:Min Cha hadi montunu giy.

M: Banane Tae abimde gelsin.

T:Ama prenses benim işim var.

M:Yaa ama nolur.

A:Bak işi varmış hadi gel.

Min Cha yavru köpek bakışları atarak kendini iyice masumlaştırmıştı.

T:Tamam peki geliyorum.

M:OLLEEEYY!

A:Tamam hadi gel giy montunu.

Parka geldiklerinde Aera Min Cha'yı salıncakta sallıyordu.  Tae de çardakta oturmuş telefona bakıyordu.O sırada pamuk şeker ve balon satan biri  gelmişti. Aera Min Cha için pamuk şeker almaya gitti. O sırada bir kadın gizlice Min Cha'nın yanına gidip onu çikolata ile kandırmıştı. Elini tutarak arabaya doğru ilerlediler. O sırada Min Cha'nın aklına Aera'nın nasihatı gelmişti. Yabancılarla gitmemesi gerekiyordu.

M:Bırak beni ben anneme gidicem.

D:Sus yürü.

M:Bırak!

O sırada Aera geri döndüğünde Min Cha ortalıkta yoktu.

A:Tae Min Cha nerde?

T:Senin yanında değil mi?

A:Ona pamuk şeker almaya gitmiştim. Döndüğümde yoktu. Of nerde bu kız?

T:Tamam sakin ol bulucaz. O Yoongi'nin kızı. Ne yapacağını iyi bilir.

A:Ya küçücük çocuk napsın?

Dahyun Min Cha'yı arabaya sokmaya çalışırken Min Cha Dahyun'un elindeki telefonu yere attı.

D:SENİ APTAL BÜCÜRÜK! NE YAPTIĞINI SANIYOSUN!

Dahyun eğilip telefonu almış ve kontrol etmişti.
Min Cha fırsatını bulur bulmaz Dahyun'un eline ısırmıştı. Koşmaya başladı.

D:Küçük şeytan! Gel buraya!

Dahyun koşarken ayakkabısını topuğu kırılmıştı. Yere düştü. Dahyun'un yere düştüğünü gören Min Cha koşarak onun yanına gitti. Dahyun'un saçını çekerek etrafında dönmeye başladı.

D:APTAL KIZ! BIRAK! LANET ŞEY! KEŞKE ANNENLE BERABER GEBERTSEYDİM SENİ!

O sırada bu sözleri Aera duymuştu.

A:Ne dedin sen!

D:O gün bir söz vermiştim Aera! Çevrendeki herkesi, tüm sevdiklerini öldürücem! Ve sen yalnız bir şekilde geberip gideceksin!

A:Min Cha'yı sen mi öldürdün!?

D: Aferin! Doğru evet ben yaptım! Aslında Min Cha gayet normaldi. Odasına gizlice girip ölümüne ben sebep oldum! Onun içeceğine o zehri katarak direncini ben düşürdüm! VE ŞİMDİ SIRA BU APTAL KIZDA! O DA ÖLÜCEK!

Dahyun ve Min Cha'nın arkasında bir nehir vardı. Min Cha küçük olduğu için yüzme bilmiyordu. O sırada Dahyun Min Cha'yı aşağıya iterken bir anda Tae Min Cha'yı elinden tuttu.

T: Min Cha!

A:MİN CHA!

Dahyun hızlıca arabasına binip ordan uzaklaştı.

M:Aera anne beni bırakma!

A:Sakin ol prensesim kurtarıcaz seni!

Tae Min Cha'yı çekmeye başladı.

M:Baba! Tae baba korkuyorum!

Tae hayatta en çok duymak istediği kelimeyi duymuştu. Onun en büyük hayaliydi baba olmak.

"Bir Demet Papatya" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin