Eve geldiğimde kızlar içerdeydi. Mina abisinin yaptığı kötülüklerden dolayı bizde kalıyodu. Artık 4 kardeştik. Ayrılmayacak olan 4 kardeş... Belki de ayrılmayacak derken biraz erken konuşmuş olabilirim. Hayat bu belli mi olur? Belkide bi bakmışsın 3 kardeş kalarak karanlığa gömülmüşüz...
🌼
J:Rüyadayım sanki. Hala nişanlandığıma inanamıyorum.
M:Lan 2 ay geçti 2 ay. Sanki hala dün nişanlanmışsın gibi konuşma tadı kalmıyo.
J:Ya aaa sanane? Ben belki dün gibi hatırlıyorum o günü?
M:Belli oluyo. Kızım 3 hafta sonra evleneceksin. Kendine gel da. Yeğen istiyom 4 tane ona göre.
J:Daha anne olmak için çok gencim.
Jiyoo birden düşüncelere daldı.
A:Pişt. Noldu nereye daldın?
J:H-hiç.
Yazardan~
Jiyoo'nun aklı hala Jong Suk'daydı. Acaba gerçekten pişman mıydı?
Aera'dan~
Bugün Tae ile buluşacaktık. Hemen hazırlandım. Beni almaya geldi. Burası çok güzeldi. Papatya dolu bi kır... En sevdiğim çiçekde zaten papatyaydı. Masum ve tertemiz bi çiçek... Tae ile beraber papatyaların olduğu yere uzanıp bulutları izliyoduk.
T:Sevgilim.
A:Efendim?
T:Dahyun gelmiş dün. Neden bana söylemedin?
A: Sen nerden biliyosun?
T:Mina söyledi.
A:Ya uyarmıştım.
T: Neden?
A: Boşuna ağzımızın tadını bozmaya ne gerek var? Zaten inanmadım dediği şeylere. Ayrıca ben sana güveniyorum.
Burası huzur verici bir yerdi. Çok güzeldi. Burdan ayrılmayı hiç istemiyordum. Hemde hiç.
🌼
Hafta sonu bitmişti. Ve yoğun bir hafta biz öğretmenleri bekliyordu. Yazılı haftası... Bir yandan yaz tatili geleceği için mutluydum. Ama genede yazılı haftasından nefret ediyorum öğrenciler gibi.
T:Gene yoğun bi gündesin galiba?
A: Maalesef. Bi bitmedi şu yazılılar.
T:Yaz tatili yaklaşıyo ya başbaşa bi tatile mi gitsek?
A:Minik kaplancığım hatırlatmak isterim düğün var.
T:Ya ben ne zaman sevgilimle baş başa kalcam?
A:Sabret.
T:Sabır sabır bi yere kadar. Ben seni özledim.
A: Sabır acıdır. Meyvesi tatlıdır.
T:Ay. Of.
A:Tamam ya. Yarın söz sana vakit ayırcam. Şimdi git.
Yanağıma öpücük kondurdu.
A:Ya biri görcek. Git hadi.
Şapşal aşık...
Yazardan~Dahyun gene pis planlarını denemeye çalışıyordu.
JS:Ee hani kârlıydık? Nerde Aera. Yok neden? Senin aptal planların yüzünden.
D: Kendin düşün o zaman.
JS: Off en başından beri sana güvenmemeliydim. Suç benim.
D:Sen neden bu kadar sabırsızsın? Halla halla sabret. Jiyoo Aera'yı bize kendi elleriyle verecek.
JS:Bacım havada bulut sen o işi unut. Jiyoo Aera'yı hayatta satmaz.
D:Ay o ne öyle bacım macım. Kro laflar. Iyy.
JS:Ya sabır ya selamet.
D:Verecek sen bekle. Artık kavuşunca çifte düğün yaparız. Ne dersin?
JS:Benden uzak Allah'a yakın ol bacım.
D:Ay sana şaka yapanda kabahat zaten.
Görünüşe bakılırsa Dahyun Tae'den asla vazgeçmeyecek.
D:Seninki ne kadar da gıcık bir tipmiş. Ay görünce kusasım geldi.
JS:Sen kendi sıfatına bak. Makyaj güzeli. Gerçi makyaja da ihtiyacın yok.
D:Öyle mi diyorsun? Yoksa sen benden etkilendin mi?
JS:Ne etkilencem be. Acil bir estetik ameliyatı olman lazım. Bak paran yoksa ben veririm. Yeterki ortalıkta Bülent Ersoy gibi dolaşma.
D:Ay sen benim güzelliği mi göremeyecek kadar körsen ben napayım? Halla halla.
JS:Körlüğüm senin Habeş maymunu suratını gördükten sonra başladı hanfendi.
D:A-aaa terbiyesiz. Ahlaksız.
JS:Bana diyene bak. Sanki kendisi çok melek. Ay ben sana nasıl katlanıyorum ya?
D: Bıdı bıdıyı kes şekerim.
JS:Kendini benim yerime koy sana nasıl katlanıyorum diye. Ama sen daha empati yapmayı bilmiyorsundur.
D:Empati yapmıyorum. Çünkü kendim dışında kimsenin yerinde olmak istemiyorum.
JS:Off
Eveet. Üzücü bir haberim var. Yada sürpriz olsun. Bir sonraki bölümde görüşürüz inşallah 👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bir Demet Papatya"
Fanfiction"Ne kadar çok papatya toplamak istersen, kalbin o kadar sevgiyle doludur senin." ... Sana olan sevgimi anlatsaydım papatya ile. En masumundan, en temizinden. Dünyanın tüm papatyalarını kalbim ile önüne sererdim. Peki sen? Yapar mıydın bunu benim içi...