🌼2

643 7 35
                                    

Hatırlatma:

Mesaja baktım veee...

                                         🌼

Mesajlaşma...

Tae:Selam Aera. Yarın akşam bi kaç misafirim gelecekte. Nasıl söylesem bilemiyorum. Yemek konusunda bana yardım eder misin? Müsaitsen tabii. Yemek konusunda çok kötüyüm de.

Aera: Tabikide yardım ederim. Okul çıkışı sana geçeriz o zaman.

Tae: Teşekkür ederim 🙂

Aera: Rica ederim.

                                          🌼

J: Sen yemek yapmayı bilmiyorsun ki.

M: Aynen lan. Milleti zehirlersin sen olmaz.

A:Lan siz mesajlaşmalırımızı mı okuyosunuz? Yaw bi gidin a-aa. Ayrıca ben yemek yapmayı biliyorum.

M:Hadi len ordan. Geçen sefer keke şeker diye tuz koyduğunu hatırlatmak isterim bacım.

J: Bide tavuk fırındayken biraz daha kızarsın diyip, fırının derecesini sona getirip, tavuğu yaktığını ve o gün aç kaldığımızı hatırlatmak isterim arkadaşım.

A: Ya 2 defa olmuş bişi yani abartmayın sizde. Ayrıca tuz ve şeker çok benziyodu ben napim.

J: 2 defa mı? Manyak neredeyse senin yüzünden 4 kere yangın çıkıyordu.

M: Bide senin yüzünden 15 defa aç kaldık.

A: Ay işiniz gücünüz yok beni çekiştirin anca.

M: İşiniz giciniz yik bini çikiştirin inci.

J: Ksksksksksksks

A: Gülme lan, davar.

J: Ya ben bu evde neden insan yerine koyulamıyorum???

M=Çünkü insan değilsin.

Jiyoo yastık alıp Min Cha'ya fırlattı. Min Cha da gaddarlığı ile bilindiği için oklava ile Jiyoo'yu kovalamaya başladı. Ama benim aklımda olan tek şey şuydu; Neden ben?Hayır yani niye ben? Başka kız mı yoktu? Niye ben?

                                             🌼

Saat 22.30'du ve ben çok yorgun olduğum için yatağama geçmiştim. Jiyoo ve Min Cha ikilisi saç baş girdikten sonra ranzalarına gittiler ama yine kavga etmeye başladılar...

J: Sana ne kadar kızsamda senin gibi bir beyinsiz ile arkadaş olduğum için şanslıyım.

M:Beyinsiz sensin lan. A-aaa 0 IQ seviyenle bana beyinsiz diyon bide özürlü.

J:Sus lan.

M: Susmuyom lan.

J:Susma lan.

M:Susuyom lan.

J:Heh işte adamı böyle yola getirirler.

A:AYYYĞĞ SUSUNNNNĞĞ

J: T-tamam sakin ol canısı.

M:Sakin ol apla.

                                              🌼

Sabah okula Jiyoo'nun arabasıyla gitmiştim. Ve işte geliyor gönlümün efendisi...

T: Selam Aera. Nasılsın?

A:Selam iyiyim. Sen nasılsın?

T:Bende iyiyim. Teşekkür ederim. Ee geliyosun dimi bugün?

"Bir Demet Papatya" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin