Medya: Lee Jong Suk
Sabah okula geldiğimde Tae ile karşılaştım ama beni görmezden gelerek öğretmenler odasına gitti. Hala kendimi çok suçlu hissediyorum.Bilmiyorum kafam çok karışık.
🌼
Öğle arasına girdiğimizde Tae'yi aramaya başladım.
Ve evet tahmin ettiğim yerdeydi. Terasta. Hemen yanına gittim.A:Selam.
T:Selam.
A: Nasılsın?
T: İyi.Sen?
A: İyiyim bende teşekkürler. Biraz konuşalım mı?
T:Ne hakkında?
A:Bak ben dün öylece gittiğim için özür dilerim. Ama sende beni anla. Birbirimizi henüz 1 haftadır tanıyoruz. Ve ben bu sevgili meselesinin sadece sahte olduğunu zannediyorum. Bu sadece bi oyundu. Sende benim arkadaşım olduğun için kabul ettim. Sana umut verdiysem özür dilerim.
T:Bu sahte sevgililiğe gerek kalmadı zaten.
A: Neden?
T:Dün annemlere ayrıldığımızı söyledim.
A:Ba-
T: Bak seninki geliyor.
Evet Jong Suk geliyodu.
A:O benimki değil. Bak tamam sevebilirsin hislerine karşı bir şey diyemem. Ama bence özel hayatıma burnunu sokma.
T:Sen körsün! Sağırsın! Yanına geldiğimde sana aşkla baktığımda bunu göremeyecek kadar körsün! Ne zaman seninle konuşsam heyecandan atan kalp atışlarımı duyamayacak kadar sağırsın! Yeter! Görmen ve duyman için napabilirim!?
A: Ya görüyorum, duyuyorum! Yeter! Bana bağırmayı kes! Karşında çocuk yok senin! Sen beni sevebilirsin ama ben seni arkadaş olarak seviyorum. Lütfen daha fazla hayatıma burnunu sokma!
Yalan söylemiştim...
T:Öyle mi? Ne yapıyorsan yap artık umrumda değil!
A:Sen kendini ne zannediyosun!? Sen kimsinki!?
T:Ben kim miyim!? Ben bi kadına deliler gibi aşık olan aptalın biriyim!
Tae sinirden üzerime doğru geliyodu. Bende geri adımlarla giderek duvara çarptım. O sırada Jong Suk yetişti. Tae'ye yumruk atarak geri gitmesini sağladı. Tae'de ona yumruk atınca kavga etmeye başladılar. İkisini ayırmaya çalıştım.
A:Durun artık, yeter durun!
T: Aera sen karışma!
Nasıl yaptım bilmiyorum ama bi hışımla Tae'yi ittim ve Jong Suk tam ona vuracakken elini tuttum.
A: Jong Suk! Yeter!
JS: Sen iyi misin? Bi şey yaptı mı sana?
T:Bu dünyada ona en son zarar verebilecek kişi bile olamam!
JS:Kes lan!
Tae'nin yanına gidip onu kaldırmaya çalışıcaktım ki beni durdurdu.
A:Gel. İyi-
T:Gidin burdan.
A:Ama-
T:Aera git!
JS:Aera gel!
Jong Suk elimden tutarak beni terastan çıkardı.
Neden bir günüm normal geçmiyo ki! Öğleden sonra ki derslerim boş olduğu için Jong Suk'un evine gittim. Yaralarına pansuman yaptım. Birden yarasına pansuman yaptığım elimi tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bir Demet Papatya"
Fanfiction"Ne kadar çok papatya toplamak istersen, kalbin o kadar sevgiyle doludur senin." ... Sana olan sevgimi anlatsaydım papatya ile. En masumundan, en temizinden. Dünyanın tüm papatyalarını kalbim ile önüne sererdim. Peki sen? Yapar mıydın bunu benim içi...