Tae'den
Bugün düğünümüz vardı. Ama ben hiç heyecanlı değildim. Dahyun ile evlenirken insanın yüz kez düşünmesi lazımdı. Ama ben Aera'dan sonra aklımıda yitirmiş gibiydim. 2 yıldır ortada olmayışı... Ne dirisi var ne ölüsü... Beni terk edip gidişi bu dünyada düşüneceğim en son şeydi. Belkide intikam hırsı için şuan üzerimde bu dağmatlık vardı. Ve ben birazdan sırf o intikam için bu saçma evliliğe belkide yıllarca katlanacaktım...
🌼
Ve evet işte o lanet an. Aera beni terk etmiş olmasaydı ben şuan bu masada olmayacaktım. Birbirimize söz vermiştik. Asla ayrılmalacaktık.
( Nm nikah memuru olcak)
Nm: Sayın Hwang Dahyun Kim Taehyung Bey'i eş olarak kabul ediyor musunuz?
D:EVEEEETT.
Gözlerim Min Cha'ya kaydı. Öfke ve üzüntü duygularının bastırdığı değişik bir duygu içinde alkışlıyodu. Yoongi sakinleştirmeye çalışıyordu. Yoongi ve Min Cha 2 yıl önce Aera'nın beni terk ettiği gecede evlenmişlerdi. Hatta Min Cha hamileydi.Dokunsam her an ağlıyacaktı. Sıra bana gelmişti.
Nm: Sayın Kim Taehyung Bey Hwang Dahyun'u eş olarak kabul ediyor musunuz?
İlk önce misafirlere baktım. Dahyun bana şüpheli sırıtarak bakıyordu. Tam cevap verecekken birisi durdurdu. Nikah şahitlerinden biri eksikti. Onu beklerken kapının arkasından bir bayan geldi.
A: DURUN!
Evet o Aera'ydı. 2 yılın ardından ilk defa karşımdaydı. Yüzü yara bere içindeydi. Dahyun'a baktığımda telaşlıydı. Sanki bir yalan söylemişte yalanı ortaya çıkacakmış gibiydi. Min Cha Aera'yı görünce çok mutlu olmuştu. Yoongi oturmasını istemişti. Bu kadar heyecan bebek için zararlıydı. Ben Aera'ya baktığımda gözleri dolmuş gibiydi.
T:SEN YILLAR SONRA KARŞIMA NASIL ÇIKAMAYA CÜRRET EDERSİN!?
Aera'nın gözünden bir damla yaş süzülmüştü bile. Elindeki telefonu bilgisayara bağlayıp her şeyi izletmişti. Min Cha ve Yoongi'nin evlendiği yerin kamera kayıtlarıydı.
Flasback
Düğünden sonra misafirleri uğurlarken Aera köprünün yanına gitmişti. Suya ayağını sokmak istemişti ama baya derindi. Ve birden Dahyun gelmişti.
D: Aera hanım demek burdaydınız. Yıllarımı yok etmenin bedelini burda ödeyeceksin!
A:SEN NE SAÇMAMIYORSUN!?
Dahyun alaycı bir gülüşle konuşmaya başladı. Ve Aera'ya yaklaştı.
D:Üzgünüm tatlım. Hikayenizin böyle bitmesini istemezdim. Ama merak etme Tae benimle daha çok mutlu olacak. Emanetine sahip çıkacağımdan emin olabilirsin.
A:KES SESİNİ! BİRİNİ ÇAĞIRMAMI İSTEMİYORSAN DEFOL Gİ-
Aera sözünü tamamlamadan Dahyun onu suya etmişti bile. Daha sonra hemen ordan uzaklaştı.
Flasback bitti.
Yazardan
Tae gördükleri karşısında sinirliydi. Onca olandan sonra Aera'yı suçladığı için pişmantı. Etraftaki misafirler Dahyun'a bakıp kendi aralarında konuşuyorlardı. Dahyun Aera'ya yaklaştı.
D:SENİ APTAL! KURTULAMADIM SEN ÖL GEBER ARTIK!
Dahyun Aera'ya tokat atacağı sırada Min Cha gelip Dahyun'a yapıştırmıştı bile. Birden saçlarını tutup konuştu.
M: EĞERKİ BİR DAHA SENİ SEVDİKLERİMİN YANINDA, ÇEVRESİNDE, 1 METRE YAKININDA GÖRÜRSEM SENİ KENDİ ELLERİMLE GEBERTİRİM ANLIYOR MUSUN!?
D:BIRAAKK!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bir Demet Papatya"
Fanfiction"Ne kadar çok papatya toplamak istersen, kalbin o kadar sevgiyle doludur senin." ... Sana olan sevgimi anlatsaydım papatya ile. En masumundan, en temizinden. Dünyanın tüm papatyalarını kalbim ile önüne sererdim. Peki sen? Yapar mıydın bunu benim içi...