🌼17

67 3 5
                                    

Yazardan

Jong Suk ve Jihyo alışveriş merkezinde dolaşırken Jong Suk birden Jihyo'nun elini tuttu. Jihyo biraz utansada belli etmemeye çalıştı. O sırada düğün alışverişi yapan Aera ve Tae onları gördü ve yanlarına geldiler.

T:Hop hop. Vaay bakın burda kimler varmış? El ele tutuşmak nedir yaa!? Milletin içinde ayıp ayıp.

J: Sizde el ele tutuşuyorsunuz.

Tae birden Aera ile birleşen ellerine baktı. Aera diğer elini alnına çarparak of çekti.

A:Sevgilim biraz abartmıyor musun? Onlar sevgili.

JS:Aera haklı. Biz sevgiliyiz ve ciddi düşünüyoruz. Hatta Jihyo bıraksa şimdi gidip evlenirim de.

T:Hoop. 10 yıldır ben Aera ile düğünümü bekliyorum. Sırayı asla size kaptırmam. Ayrıca Jihyo, abicim çek elini. Hadi bak abi sözü dinle.

Jong Suk Jihyo'nun elini daha sıkı tuttu.

JS:Kolaysa bıraksın.

Tae yavaş yavaş sinirlenmeye başladı. Aera Tae'yi kolundan tutup sürüklemeye başladı. Ama Tae gelmemekte direndi. O sırada Jong Suk cebinden bir tek taş çıkararak Jihyo'nun önünde eğildi.

T:Ya bananeee! Ya göz göre göre kardeşim elden gidiyo burda. Ne biçim yengesi- LAN!

Tae gördükleri karşısında şok geçiriyordu. Aera ve çevredeki insanlar alkışlamaya başladı.

JS: Jihyo, sen karanlık bulutların ardından doğan bir güneş gibi doğdun hayatıma. Ve ben bu güneş hiç batmasın istiyorum hep mutlu olsun istiyorum. Bunun içinde söz veriyorum. Benimle beraber yaşamaya var mısın?

J:EVET!

T:HAYIR!

Tae birden belinden bir silah çıkararak Jong Suk'a yöneltti. Jihyo hemen Jong Suk'un önüne geçti.

A:T-Tae bırak şu silahı napıyorsun!?

Çevredeki insanlardan bazıları kaçışmaya başladı.

T:Aera sen dur. Ben yarım kalan işimi halledicem!

Tae tam sıkarken Jihyo'nun suratına su geldi. Birden Tae kahkaha atmaya başladı.

T:Ay inanmıyorum gerçekten gerçek silah mı sandınız?

Aera 5 defa Tae'nin omzuna vurdu.

T:Ya acıttınn!

A:Ödüm koptu ya!

Jong Suk ve Jihyo Tae'ye ters ters bakıyordu.

T:Neden öyle bakıyosunuz? Bence gayet komikti.

🌼

Jong Suk Jihyo'ya yüzüğü takarken Aera Tae'ye ters ters bakıyordu.

T: Niye öyle bakıyosun?

A:Hiç. Şanssızlığıma tükürüyorum. Ya sen önceden daha romantiktin. Şimdiki haline bak.

T:Akşam görüşürüz Aera hanım. Bende ne cevherler var görürsünüz.

🌼

Tae işi olduğunu söyleyerek Aera'nın yanından ayrılmıştı. Aera akşam eve geldiğinde ev baya sessizdi. Min Cha bakıcısı Nahye teyzenin yanındaydı. Kapıyı açtığı sıra yerlerde mum ve gül kuruları gördü.

A: T-Tae evde misin?

Kimseden ses yoktu. Aera içeri girdiğinde salonda bir masa hazırlanmıştı. Etrafta kalpli balonlar vardı. Sonra içerden Tae geldi. Tıpkı 1. teklifi gibiydi herşey. Ama sadece sonu farklı olacaktı.

T:Hoşgeldin sevgilim.

A:H-hoşbuldum noluyo?

Tae cebinden kutu çıkartarak Aera'nın önünde diz çöktü. Aera hala şaşkındı.

T: Gecemi aydınlatan Yıldızım, dünyamı renklendiren çiçeğim, hayallerimi süsleyen umudum oldun. İlk olmayabilir ama son aşkımsın Aera. Bu kalbe sen hariç kimse girmedi,girmeyecekte. Ben hatıram değil hayatım olmanı istiyorum. Şimdi soruyorum sana? Benimle evlenir misin?

Aera hala şaşkındı. 2 dakika boyunca sessiz kaldı. Ve en sonunda cevabını verdi.

A: Evet.

Tae yüzüğü taktıktan sonra Aera Tae'nin boynuna atladı. Tae tebessüm ederek konuştu.

T: Tamam canım sakin. Düşücez şimdi.

Aera sarılmayı bıraktıktan sonra çekildi. Bu sefer Tae onu kendine çekerek dudağını öptü.

🌼

Ertesi gün Min Cha eve gelmişti. Odasına gidip boyama yapıyordu. Sonra Aera ile Tae konuşmaya başladı.

A: Aşkım

T: Efendim bebeğim?

A:Hoop aaa yavaş gel.

T:Yakında evlenicez alışsan iyi edersin.

A: Evlendikten sonra Min Cha'da bizimle yaşayacak dimi?

T:Ee herhalde aşkım. Yoongi'nin emanetini bırakmam asla.

A: Ya dedesi denen o şerefsiz almaya kalkarsa? Biliyosun Min Cha ve Yoongi'nin evlenmemesi için elinden geleni yaptı.

T: Aslında bende seninle bu konuyu konuşacaktım. Min Cha'nın dedesi ölmüş geçen günlerde. Gene uyuşturucu alamayınca krize girmiş. Sonra evde leşini bulmuşlar.

A: Pislik herif.

T:Diyorumki acaba acaba Min Cha hariç başka çocuklarımızda olsa mı?

A:Ya yok. Min Cha bana yeter.

O sırada içeri Min Cha geldi.

M: Aera anne

A: Efendim prenses?

M: Geçenlerde Tae abi kardeş ister misin diye sordu. Kardeşimmi olacak benim?

Aera şaşkın gözlerle Tae'ye baktı. Tae de habersizmiş gibi ıslık çalarak tavana baktı.

A:Sana inanmıyorum Tae. Çocuğun aklına soktuğun şeye bak. Zaten Min Cha da istemez kardeş.

M:Yo çok güzel olur. Erkek olursa adını Yoongi koyarız tıpkı babamın ismi gibi. Koyalım lütfen.

Bu söylediği ile Tae ile Aera birbirine baktılar.

A:Tamam prensesim.

Aera Min Cha'ya sarılırken gözünden yaş geldi.

M:Aera anne sen ağlıyor musun?

Aera hemen göz yaşlarını silerek Min Cha'ya baktı. Tebessüm etti.

A:Yoo ağlamıyorum bak. Ben gayet mutluyum çünkü yanımda sen varsın.

M:Aera anne, benim annem nasıl biriydi?

A:Annen senin gibi çok tatlı,çok güzel, temiz kalpli biriydi Min Cha. Aynı annene benziyosun.

Aera Tae'ye baktığında Tae'nin gözleri dolmuştu. Tae dayanamayıp Min Cha ve Aera'ya sarılmıştı.

T:Sizleri çok seviyorum.

M:Bende siziii!

Finale son 3 bölüm.





"Bir Demet Papatya" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin