🌼14

81 5 1
                                    

Medya: Yoongi & Min Cha

Yazardan

Min Cha kahvaltı hazırlarken o sırada kapı çaldı. Aera ve Tae kavgalı oldukları için Aera burda kalıyordu. Min Cha kapıyı açınca yüzü yara bere içinde olan, kan revan içinde kalan sevgilisi Yoongi'yi gördü.

M:YOONGİ!

Yoongi dayanamayıp yere çakılmıştı bile. Sesleri duyan Aera kapıya gittiğinde yerde yatan Yoongi'yi görüp çığlık atmıştı. Bir yandan ağlayan Min Cha'yı sakinleştirmeye çalışıyor diğer yandan Tae'ye ulaşmaya çalışıyordu.

A:Off aç şu telefonu!

Aera ağlarken o sırada telefon açıldı.

T:Kavga edecek durumda değilim.

A:T-Tae

T:Aera! Sen ağlıyo musun? Noldu!?

A:Bize gelmen lazım. Yoongi...

T:Tamam canım. Bekle bekle hemen geliyorum.

Bir 10 dakika sonra Tae gelmişti. Tae kapıyı çaldı.
Aera kapıyı açar açmaz Tae sarılmıştı direk.

T:Neden ağlıyosun? Noldu iyi misin!?

A:Min Cha kapı çalınca açmaya gitti. Ç-çığlık sesi duyduğumda yerde Yoongi'yi gördüm.

T:İçerdeler mi?

A:Evet.

Tae hemen içeri gitmişti. Yoongi koltuğun üzerinde uzanıyordu. Kendine gelmişti. Min Cha sinirle üzüntü duygularının bastırdığı değişik bir duygu ile Yoongi'ye kızıyodu.

M: Sana dedim. Bu boksör denen zıkkım sana zarar veriyor. Bir kerede sözümü dinle! Ben seni hep kapı önünden mi toplayacağım?

Yoongi halsiz olduğu için buruk bir tebessümden başka bir şey yapamıyordu. Min Cha birden ona sarıldı.

Y:Ayy yavaş be kızım! Gitti belim of!

M:Oh oldu. Sözümü dinlemezsen olacağı bu!

Yoongi gülmeye başladı.

Y:Tamam anne(!)

M:Ya gülme! Aklım çıktı sana bir şey olacaktı diye!

Yoongi Min Cha'nın saçlarını okşamaya başladı.

Y:Şşş tamam korkma. Bir şey olmadı. Ben iyiyim sevgilim.

T:Oğlum bu yüzünün hali ne? Kim yaptıysa büyük sanat eseri jsjsjs.

Yoongi'de gülmeye başlamıştı. Min Cha ayağındaki terliği çıkartıp Tae'nin alnın ortasına attı.

M:AL SANA SANAT ESERİ!

T:AHHHĞĞ!!

Aera gülmeye başlamıştı.

T:YA BU NEDİR TÜM KADINLARDAN NAKAVT YİYOM?!
GÜL SENDE GÜL!

A:Başka kadınlarda mı var?

T:Ee ama yuh yani! Ben acıdan gebereyim sen sarılma öpme. Milletin sevgilisi gelir dudağından öp- EE AMA YUH BARİ BURDA YAPMAYIN! OLAN VAR OLMAYAN VAR!

Aera Tae'nin olduğu yere baktı. Yoongi Min Cha'yı dudağından öpmüş bir vaziyette gördü. Min Cha şaşırmıştı.

A:OHAA!

T:BAK BAK GÖR ELALEM NASIL SEVİYOR SEVGİLİSİNİ! HIH! BİZ ANCA KAVGA EDEK.

A:La kulağım patladı manyak. Sağır oldum bağırma dibimde. Pişt siz ikiniz işinizi başka yerde halledin.

"Bir Demet Papatya" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin