🌼10

92 4 6
                                    

Evet. Yeni bir başlangıcın başındaydık. Karanlığa atılan ilk adımdı. Belkide şuan bunların sorumlusu bendim. Jiyoo benim yüzümden öldü. Mina da benim için kendini feda etti. Ve bu dünyadan giderken bana asla unutamicağım, hiç bir gün dinmeyecek olan vicdan azabım ile bırakmışlardı. Geceler haram olmuştu benim için. Dünya dönüyordu ama benim için yaşam durmuştu. Aradan 1 hafta geçti ama hala dün gibi...

Yazardan~

Min Cha kendini toparlayabilmişti. Ama Aera'nın giderek ruh hali bozuluyordu. Arkadaşlarının ölümünden kendini sorumlu tutuyordu. Tae'dende ayrılmaya karar vermişti. Çünkü sevdiklerine giderek zarar verdiğini düşünüyordu. Tae ile kırda buluştular.

A: Taehyung.

T: Efendim sevgilim?

A:Ben ayrılmak istiyorum.

T:Anlamadım? N-nerden çıktı bu şimdi?

A:Etrafımdaki herkese zarar veriyorum. Mina ve Jiyoo benim yüzümden öldü! Yeter sanada zarar veremem.

T:Aera kendine gel! Senin bi suçun yok onlar senin yüzünden ölmedi! Anla artık

A:Ben daha fazla yapamıyorum. Ayrılalım.

T:Ben ayrılmak istemiyorum. Ben asla senden vazgeçmem! Gerçekten bitirebilir misin? Tüm anılarımızı sevgimi, aşkımı hiçe sayıp beni terk edebilecek misin!?

Taehyung Aera'ya sarılmıştı. Aera kurtulmaya çalışsada Tae bırakmıyordu. Ağlıyordu. Onun ağladığını gören Aera da dayanamayıp ağlamaya başladı. Tae ile Aera'nın ilişkisi kopmak üzere olan bir ipin üstündeydi.

                                          🌼

1 gün sonra

Min Cha Sehun'u ve Tae'yi ziyarete gitmişti. Ayrıca Aera ortalıkla yoktu. Burda olduğunu düşünmüştü.

T: Hoşgeldin Min Cha gel içeri.

M: Hoşbuldum. Sehun nasıl?

T:Aynı işte. Evden dışarı çıkmıyo bişi yemiyo. Ee Aera nerde?

M:Burda değil mi?

T:Sen nerde olduğunu bilmiyor musun?

M:Hayır. Ben burdadır diye düşünmüştüm.

Tae ve Min Cha tüm şehri aradılar. Ama sadece bir yer kalmıştı...

M:Allahım deliricem. Nerde bu kız?

T:Ben galiba nerde olduğunu biliyorum.

Tae ve Min Cha mezarlığa geldiklerinde gördüklerime şok oldular. Aera bir mezar daha kazıyordu. Kendisi için... Ancak böyle rahat edebilirdi. Tae gelip elindeki küreği tuttu. Sımsıkı tuttu. Aera ağlamaya başladı.

A:Bırak! O mezarda benim olmam lazım bırak! Benim yüzümden öldü ikiside benim yüzümden.

Tae Aera'yı sakinleştirmeye çalışıyordu. Min Cha'da uzaktan onları izleyip ağlamaya başladı. Aera'nın içindeki acı dinmeyecekti.

T:Senin yüzünden ölmedi kimse.

A: Hayır benim yüzümden! Jong Suk ile olsaydım bunların hiç biri olmayacaktı.

T:Ne dedin sen?

A:Doğru.Aklın varsa benden uzak dur! Bana yaklaşma! Bu ilişkide burda bitsin!

T:Sadece kendinin üzüldüğünü mü zannediyosun? Tamam üzüldün. Kardeşlerin gibiydi onlar. Ama acısın neden bizden çıkartıyosun? Yeter ayrılık falan yok. Sen gitsende peşini bırakacağımı mı sanıyorsun?

A:Anl-

T:Sus!

M:Tamam Tae sakin ol. Aera gel bizde gidelim.

1 ay sonra~

Aradan koskoca 1 ay geçmişti. Aera ve Tae eskisi gibi değildi. Aera bir papatya gibi solmuştu. Arıtk hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktı. Jong Suk hala akıl hastanesindeydi. Kardeşinin hayalini görüp onunla konuşuyordu devamlı.

Min Cha ve Yoongi mutlu olmayı başarmıştılar. Tae ise Aera için elinden geleni yapmıştı ama nafile. Dersten sonra konuşmak için terasa çağırmıştı. Ama gene kavga,gürültü...

A:Tae neyini anlamıyorsun? Bitti.

T:Sen bile kabullenmiyosun. Bitmedi hiç bişi bitmedi.

Aera Tae'nin kendisinden soğuması için elinden geleni yapıyordu ve beklenmedik bir cümle söyledi...

A: ANLA ARTIK! BIRAK BENİ! SENDEN NEFRET EDİYORUM! SENDEN NEFRET EDİYORUM KİM TAEHYUNG! DÜŞ ARTIK YAKAMDAN DÜŞ! BIRAK PEŞİMİ! İSTEMİYORUM! ÖLSENDE KURTULSAM ARTIK!

Aera tabiki yalan söylüyordu.
Tae sevdiği kızdan bu cümleleri asla beklemezdi.

T:S-sen benden n-nefret mi ediyorsun?

A:E-EVET!

Tae Aera'ya tutup hızlıca terastan çıkarmıştı. Arabaya binmişlerdi. Tae arabayı hızlı sürüyordu. Aera korkmaya başlamıştı.

A:T-Tae yavaş sür arabayı! Nereye gidiyoruz!?

Tae cevap vermiyordu. Yüzünde sinirli ve üzgün karışık bir duygu vardı ve gözünden gelen bir kaç damla...

En sonunda papatya kırına gelmişlerdi. Arabadan kazma kürek çıkartıp Aera'yı arabadan indirmişti. Kürekle kazmayı yere attı. Arabasından çıkardığı silahı eline zorla tutuşturmuştu.

T:Hadi vur! ÖLMEMİ İSTİYORDUN HADİ YAP! ÇEK TETİĞİ HADİ! VUR BENİ!

Aera ağlıyordu. Tetiği çekmişti. Tae gözlerini kapatmıştı. Ama hala kimse ateş etmiyordu. Silah Aera'nın elinden düşmüştü. Yere yığılmıştı. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Tae gözlerini açıp yere baktığında hemen Aera'nın yanına gidip sarılmıştı.

T:Sen benden istediğin kadar nefret et. Ama ben seni sevmekten vazgecmicem.

Ya sanki bu bölüm biraz cringe oldu gibi. Bilemedim. Yorumlara yazın nasıl olmuş diye.

Evet bu arada son 4 bölüm kaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet bu arada son 4 bölüm kaldı. Kitap oy sayısı istediğim gibi değil. Zaten belliki beğenmemişsiniz. Bence kitabı uzatmanın anlamı yok. O yüzden finale son 4 bölüm.

"Bir Demet Papatya" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin