Ateş: Bana bak lan.
Ateş: Sana diyorum velet..
Görüldü...
Çınar yazıyor...
Çınar : Efendim abi.
Ateş:Koçum seni Esra ile görmüşler.. Hayırdır.
Çınar: Şeyy abi.. Biz sadece oturuyorduk gerçekten..
Görüldü...
Ateş yazıyor..
Ateş çevrimiçi...
Ateş yazıyor..
Ateş : Sen arkadaşını öpüyor musun Çınar.
Çınar: Yok Ateş abi. Ben kimseye öpmem ki.
Görüldü...
Ateş yazıyor...
Ateş çevrimiçi..
Ateş : Bırak sikik sikik konuşmayı. Senin Esra ile ne işin var lan.
Görüldü....
Çınar yazıyor...
Çınar : Esra ile konuşmak için size mi soracaktım ben ateş abi.. 😳
Ateş : Konuştuğun kişi benim kız kardeşim ise evet soracaksın...
Çınar : Ama ateş abi biz arkadaşız ki sadece. Peki onunla konuşursam ne olur..
Görüldü..
Ateş yazıyor....
Ateş : Kardeşimden uzak dur Çınar. Uzak durmassan o çok merak ettiğin şey olur çocuk.
Çınar : Merak ettiğim mi? Ne ki o ateş abi.. 🤷♂️
Görüldü...
Ateş yazıyor...
Ateş yazıyor..
Ateş : O zaman görürsün velet. Şimdi kardeşimden uzak dur..
Çınar : Kusura bakma Ateş abi. Esra benim arkadaşım. Onu bırakmam.
Ateş yazıyor...
Ateş yazıyor...
Ateş : Lan velet.. Ufacık bir şeysin de.. İkiletme lafımı..
Çınar : Bay bay Ateş abi.. 🤗🤗
Çınar, elindeki telefonu yatağına atarak ayağa kalktı. Yüzünde güzel bir gülümse vardı. Çok mutluydu. Aynanın karşısına geçerek saçlarını düzeltti. Kendince etrafında dönüp, kahkahalar atıyordu. Sonunda onunla konuşabilmişti.
Evet Çınar 1 yıldır plotonik olarak Ateş'e aşıktı.
Ateş, mahallenin ağır abisiydi. Dibine kadar düzdü. Kızlara olan düşkünlüğü dillere destandı. Hep uzaktan bakardı ona. Kızlar ile gördükçe yanardı ufacık yüreği ama dayanırdı. Uzaktan bile severdi onu. Kendisi ufak tefekti ama yüreğinde ki sevdası çok büyüktü Çınar'ın..
"Sakin olsana oğlum." dedi Esra. Arkadaşının, abisine aşık olduğunu geçen ay öğrenmişti. Önceden pek konuşmuyorlardı ikisi. Ama nasıl olduysa arkadaş olmuşlardı. Olur olmazda anlatmıştı Çınar her şeyi Esra'ya. İçindekilerini asla saklamayan Çınar, 1 yıldır sakladığı tek şey aşkıydı.
"Nasıl sakin olayım yaa. İlk defa fark etti beni" dedi içindeki sevince engel olamayarak. O kadar mutluydu ki..
"Ohoo sen bununla böyle havalara uçtun. Abim ile flörtleşsen ölürsün yavrum..
" Ayyy. Düşüncesi bile beni öldürecek.... Yaa Esra sence abin ile ben olur muyuz.?"dedi küçük dudaklarını büzerek..
" Bilmiyorum Çınar. Abim bu zamana kadar hep kızlar ile takıldı. Deneyip göreceğiz bakalım. Hem ne diyeceğim bak.. Spagetti de ıslanana kadar düzdür demi "diyerek munzurca güldü Esra.
" Offf şu bayatlamış şeyi yapmasan olmazdı demi. "diyerek arkadaşının yanına adımladı. Kafasını onun omzuna koyarak ofladı.
" Offf. Benim olsa keşke hemen.. Hiç bilmediğim kokusunu içime çekmek istiyorum ben. "diyerek gözlerinden bir damla yaş aktı. Evet uzaktan sevmek güzeldi ama yetmiyordu ki. Ona sarılmak, öpmek, koklamak istiyordu.
Çınar, Ateşi istiyordu artık..
Şuraya çerezlik bir kurgu atıyorum.. Bunda pek kaos olmayacak.. Soft güzel bir aşk göreceğiz. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çınar Ve Ateş'i
Teen FictionTamamlandı!!! Arkadaşının abisine platonik olan Çınar'ın hikayesi.. Texting..