4

8.6K 409 184
                                    

"Çınar seni dövmek istiyorum" diyerek üstüne yürüdü Esra. Abisine her şeyi örttüğü için gece çok azar yemişti. Öyle böyle değildi hem. Şuan bile başı ağrıyordu. Arkadaşı yüzünden bu baş ağrısıyla gezecekti...

"Ama Esra bundan dolayı Ateş'i yazabileceğim ki. Ne güzel işte" gülümseyip Esra'ya masum bakışlar atıyordu. Şuan çok mutluydu.

"Şu abimi kendine aşık et oğlum. Dile benden ne dilersen." kendini, Çınar'ın yatağına attı. Abisi dün konuşmalarından birinde artık Çınar ile takılabilceğini söylemişti. Sanki izin almıştı..

"Olsun da Esra. Sen dile benden ne dilersen" diyerek hülyalı hülyalı baktı karşıya. Çok seviyordu çok..

"Şapsal yaa. Ama böyle olmaz Çınar. Bir şeyler yapmalıyız. Bir araya gelmeniz gerekir." diyerek işaret parmağını yanağına getirip vurmaya başladı. Düşünecekti bunu.

"Ben onunla telefonda konuşurken heyecanlı oluyorum. Yüz yüze konuşsam ölürdüm galiba." dedi Çınar. Çok heyecanlı olmasına rağmen içinde korkuda vardı. Çınar diğer erkeklerden farklıydı ki. Vücudunu kullanmasını çok severdi. İnce bel, beyaz ten, kadınlardan daha güzel bir kalça ve minik bir yüzü vardı. Tek kusuru boyu idi. Ama bunu pek takmıyordu Çınar...

Esra gideli bir kaç saat olmuştu. O sıra Çınar, banyo yapmış, bakımını yapmıştı. Sonra kendine ılık bir süt yapıp odasına girdi. Evde tek başına yaşardı. Annesi ve babası işlerden dolayı yurt dışında olurdu. Zaten pek ilgili ebeveyn değillerdi. Tek bildikleri para göndermekti. Çınar'da bunun meyvesini yiyordu.

Odasında sütü içerken aklına yine Ateş gelmişti. Gülümseyip elini telefonu aldı. Yazabilirdş. Yaz demişti ki.

Çınar :  Ateş abi nasılsın 💛

Ateş çevrimiçi..

Görüldü..

Ateş yazıyor..

Ateş : Çocuk sen niye kalp gönderiyorsun lan.

Çınar :Güzel değil mi Ateş abi. Ben çok severim kalpleri. Bir sürü renk var..

Ateş : Sevmem çocuk. Atma.

Çınar :Peki Ateş abi atmam. Özür dilerim 🥺

Ateş : Dileme. Sadece atma.

Çınar :Tamam Ateş abi. Nasılsın demiştim ben.

Ateş : İyilik çocuk. Oturuyorum arkadaşlar ile.

Çınar : Anladım Ateş abi. Erdem abi ile kenan abi mi var yanında.

Ateş : Evet.

Çınar : Hımm onlar çok iyi Ateş abi. Bir keresinde beni pis adamlardan korumuşlardı. Çok güçlüler 💪

Ateş : Öyledirler. Bir daha olursa ara beni.

Çınar : Tabi ki ararım Ateş abi. Sen daha çok güçlüsün demi 😌

Ateş :Evet çocuk.

Çınar :Ateş abi benim uykum geldi de. Çok dikkat et kendine. Süt içince uykum geldi de 🥱

Görüldü..

Ateş yazıyor..

Ateş yazıyor...

Ateş :İyi geceler velet.

Çınar : İyi geceler Ateş abi. ❤️

Görüldü..

Ateş yazıyor..

Ateş çevrimiçi..

Ateş yazıyor...

Ateş yazıyor.....

Ateş çevrimdışı...




Canlar Çınar feminen bir tip değil. Sadece evde böyle giyinmeyi seviyor. Dışarıda herkesin istediği gibi giyiniyor yani.

Çınar: 18

Ateş : 24

Esra :18

Kenan : 24

Erdem : 23

Çınar Ve Ateş'i Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin