Çınar, dün uyuduğu rahatsız uykudan uyandı. İlk beş dakika oyalandığı yataktan kalkıp, elini yüzünü yıkamak için lavobaya gitti. İşlerini halledip, komidinin üstünde ki telefonu alıp, mutfağa ilerledi. Kendine çay koyduktan sonra mesajlara baktı. En son Ateş ile konuştuğu için mesajlara girdi. Okuduğu mesaj ile heyacanlanmıştı. Konuşacağız demişti. Demek ki görüşeceklerdi. Bu Levent olayını niye takmıştı anlamamıştı. Birde abi diyeceksin demişti. Onu da demek istemiyordu ama birden ismi ile konuşursa uzaklaşacak diye korkuyordu.
Ateş : Bunu konuşacağız Çınar. Ayrıca levent değil, levent abi diyeceksin.!!
Çınar : Günaydın Ateş abi 🤗
Çınar : Ama o öyle söylememi istiyor Ateş abi 😧
Ateş çevrimiçi..
Görüldü.
Ateş yazıyor..
Ateş : Sikeceğim o piçi az kaldı /
Ateş : Onunla muhatap olma Çınar. İkiletme lafımı.
Çınar : Offf Ateş abi yaa. Sevmiyorum ben abi demeyi.
Ateş : Bana abi dememesini biliyorsun ama/
Ateş: Oflama bana Çınar, döverim seni.
Çınar : Kıyamazsın ki bana. 🤭
Ateş : Ufacıksın nasıl kıyayım. /
Ateş : Bal gibi kıyarım Çocuk uslu dur.
Çınar :Ama Ateş abi. O benim arkadaşım.
Çınar : Hem biz iyi anlaşıyoruz Levent ile.
Çınar : Buna engel olamazsın Ateş abi 😠
Ateş : Dilini koparırım senin velet. Karşında arkadaşın yok. Düzgün konuş. Haddini aşma.
Çınar : Tamam Ateş abi. Bir daha yazmam sana. Kırdın beni. 🥺
Ateş : İsabet olur..
Ateş çevrimdışı..
Çınar çevrimdışı..
1 hafta sonra..
Çınar, levent ile dışarı çıkmak için hazırlanmaya başlamıştı. Onunla vakit geçirmek çok güzeldi. Aklında ki o kötü düşünceler onun sayesinde gidiyordu. Geçen hafta olanlardan dolayı 3 gün sürekli ağlamıştı. Yazmayacağım demişti ama onun yazacağını düşünmüştü. Merak eder sanmıştı ama umurunda değildi bile. İnat etmiş kendisi de yazmamıştı. Şimdi de yine çok ağladığı için levent olayı el atmıştı. Levent çok ısrar edince her şeyi anlatmıştı. O da anlayışla karşılamıştı. Bu süreçte yanında olmuştu. Esra bile bir kere aramamıştı. Hangisini üzüleceğini bilememişti bile..
Hazırlandıktan sonra Levent'i beklemeye başladı. Ve o sırada kapısının çalması ile ayağa kalktı. Açtığında Levent'in gülümseyen yüzünü gördü... Ve günlerini güzel geçirmek için, arabaya bindiler.
....
"Çok yoruldum ben levent." dedi, dudaklarını büzerek. Levent, onun bu tatlı mızmızlanmasını güldü. Daha sonra saçlarını karıştırdı.
"Değdi ama ufaklık. Güzel bir gündü." Çınar onaylar biçimde kafasını salladı.
"Evvet çokkkk güzeldi" dedi ellerini çırpırak. Yüzünğ birden buruşturdu.
"Ne oldu" dedi levent.
"Şeyyy.. Acıdı hareket edince" dedi. Utanmıştı işte. Birden gaza gelmişti...
"Dedim sana. Yapmayalım diye. Dinlemedin beni." dedi üzülerek.
"Krem sürelim mi?" dedi meraklı bakışlarıyla.
"Iıı gerek yok levent. Geçer yarına." dedi. Başı önüne eğik, parmakları ile oynuyordu. İlk başta çok istekliydi ama şimdi utanmıştı. Bebek gibi ağlamıştı birde.
"Tamam peki. Ben gideyim sende dinlen tamam mı?" dedi levent.
"İyi geceler levent."
"İyi geceler güzelim" diyerek göz kırptı.
Çınar ilk rahatsız hissetti ama sonradan kardeşi olarak gördüğü için demişti büyük ihtimalle. Odasına girdi giyinmek için. Rahat bir şeyler giydi. Canı acımıştı ama dayanacaktı...
Yatağına girmeden fotoğraf çekmek istedi. Aklına gelen hınzırlıkla gülümsedi.
Çınar : Bak bir şey olmamış ki. Acıdı ama değdi demi🤭
Çınar :Ayy pardon Ateş abi. Yanlışlıkla sana attım😳
Ateş çevrimiçi...
Görüldü..
Ateş yazıyor...
Ateş yazıyor....
Ateş :Hassiktir.. /
Ateş : Sen buna kime atacaktın lan.
Görüldü..
Ateş : Cevap ver bana Çınar.!!!
Ateş : Sen buna kime attın.!!!
Ateş : Delireceğim şimdi /
Görüldü..
Çınar yazıyor...
Çınar : Levent ile yaptırmıştık da. Çok acıdığı için merak etti bir şey var mı diye de. Ondan attım.
Görüldü..
Ateş yazıyor...
Ateş : Sikeceğim artık bu leventi. Ne leventmiş yaa/
Ateş : Bir daha benden başka kimseye fotoğraf atmıyorsun Çınar. Ve istediğin yere benimle gideceksin.
Çınar : Ama Ateş abi sen kızıyorsun bana.
Ateş : Kızmayacaığm tamam mı.
Çınar : Peki şey 👉👈
Ateş : Söyle Çınar.
Çınar : Fotoğraf atabilir miyim sana. Ama sende atacaksın tamam mı 🤭
Ateş : Tamam.
Çınar :Hiii 😺 İyi geceler Ateş abi. ❤️
Ateş : İyi geceler Çınar.
Ateş çevrimdışı.
Çınar çevrimdışı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çınar Ve Ateş'i
Teen FictionTamamlandı!!! Arkadaşının abisine platonik olan Çınar'ın hikayesi.. Texting..