5

8.3K 388 193
                                    

Çınar: Günaydınnn Ateş abi 🤗 (8:00)
.
.
.
.

Çınar : Neden cevap vermiyorsun Ateş abi (10:00)

Çınar :Uyanmadın mı yoksa.

Çınar : Çok geç oldu ateş abi. Uyanmalısın. 😌
.
.
.
.
.
Çınar : Esra ile güzel bir yere gittik. Sende gelseydin keşke ☺️(14:00)

Çınar : Atıyorum sana nasıl olmuşum sence 🤭

Çınar : Atıyorum sana nasıl olmuşum sence 🤭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Sadece kıyafeti bakın..Çınar bu değil.. 🧡)

Çınar : Nasıl olmuşum Ateş abi. Esra çekti beni 😌

Çınar : Burası çok güzel yaa. Çok sevdim.. ❤️

Ateş çevrimiçi..

Görüldü...

Ateş yazıyor..

Ateş yazıyor...

Ateş : Sen böyle mi dışarıdasın çoçuk.

Görüldü.

Çınar : Aaa girdin Sonunda Ateş abi 🤗

Çınar : Evet. Ne oldu ki.

Çınar :Hii çok mu çirkin olmuşum yoksa.

Görüldü..

Ateş yazıyor..

Ateş yazıyor...

Ateş : Ulan kızlardan bile.. /

Ateş : Esra yanında mı?

Çınar : Hı hı yanımda. Bir şey mi oldu.

Görüldü... (15.00)

Ateş çevrimdışı.

Esra ve Ateş Whatsapp konuşması...

Ateş : Güzelim bak bana..

Esra çevrimiçi..

Görüldü..

Esra yazıyor...

Esra :Buyur abicim. Ne istiyorsun?

Ateş : Sinir etme beni Esra. Bir şey soracağım.

Esra : Sor abi..

Ateş : Şu yanında ki velet..

Esra : Çınar mı?

Ateş : Hee o.

Esra : Ne olmuş Çınar'a abi.

Ateş : Olur da birileri sarkıntılık ederse bana haber ver.

Esra : İyi de abi bundan sanane ki.

Ateş : Düzgün konuş güzelim. Yakın arkadaşın senin o. Ve kardeşim yaşında. Bundan sonra sen nasılsan o da öyle benim için.

Esra : Sadece kardeşin olmayabilir abi.. 😉

Ateş : Ne saçmalıyorsun kızım sen.

Esra : Yok bir şey abi. Tamam söylerim. Hadi bay abi

Görüldü...

Ateş çevrimdışı..

"Ne demek kardeşim yaa" ağlamaklı sesine yüzünü buruşturdu Esra. Resmen depiniyordu.

"Ya Çınar. Önceden onun için bir hiçtin. Varlığından bile haberi yoktu. En azından şuanlık böyle düşünüyor.

" Ama ya hep öyle kalırsam hayatında. Ben onun sevgilisi olmak istiyorum ki. Kardeşi değil. " sinirden otları koparmaya çalışıyordu. Resmen kardeşim gibi demişti. Evet belki de ilke göre iyiydi ama Çınar, hep kardeşi olarak kalırım diye çok korkuyordu...

" Çınar bak bana bakayım. Abim kolay kolay hayatına kimseye almaz. Bence bu çok iyi ilerleme. Sevinmelisin." diyerek gülümsedi. Haklıydı. Herkesi hayatına almazdı abisi.

" peki neden kardeşim gibi dedi ki. Durduk yere hemde" dudaklarını büzüp Esra'ya baktı.

"Şu olay vardı ya.. Karşı mahallede ki canavarların olayı. Abimin hoşuna gitti büyük ihtimalle. Ondandır" dedi esra, dudaklarında ki samimi gülümseme vardı.

"Esra.. Abinin kalbinden giden yol sensin." diyerek kahkaha attı. Naif sesi insanın içini ısıtacak cinstendi. Kendisi gibi naifti sesi.

......

Çınar, yorgunluğun üstüne duş almıştı. Şuan direk uyumak istese de süt içip öyle yatmalıydı. Artık onun için rutin olmuştu. Bardağını alıp yatağına ilerledi. Bugün onun için çok güzel olmuştu. Olanlar aklına gelince gülümsedi. Birazda olsa Ateş'e yaklaşmıştı. Belki istediği gibi değildi ama şuanlık bu da yeterliydi. Önceden sadece bakmak ile yetinen Çınar için şuan oldukları durum çok güzeldi. En azından konuşuyordu. Şimdi de elini telefonu almış, ona güzel bir fotoğraf atmak istemişti. Geçenlerde attığı mesajı karşılık vermemişti ama ters bir şeyde yazmamıştı. O yüzden bir tane daha atmak kötü fikir değildi. Banyoda çekilmiş olduğu bir fotoğrafı atmak istemişti. Vücudunu güveniyordu.

Çınar : İyi geceler Ateş abi ❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çınar : İyi geceler Ateş abi ❤️

Çınar Ve Ateş'i Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin