Ateş : Lan velet bak bana..
Çınar çevrimiçi..
Görüldü..
Çınar yazıyor..
Çınar : Ben hep bakıyorum sana ama sen görmüyorsun 🥺 /
Çınar : Baktım Ateş abi.
Ateş: Ben sana ne dedim abicim. Neden beni dinlemiyorsun.
Çınar : Ne demiştin ki Ateş abi. 😳 (11:00)
"Abim dalga geçilmekten hiç hoşlanmaz Çınar." dedi Esra.
Çınar ile birlikte parka gelmişlerdi. Dün Çınar'ın ağlamasına dayanamamış, ilk fırsatta onu hava almaya çıkarmıştı. Üzülüyordu arkadaşına. Abisinin ona bakmayacağına emindi. Bunu ilk günlerde söylesemişti ama Çınar oralı bile olmamıştı. Sonrada akıllarına böyle bir yöntem gelmişti. Önceden sadece telefon ile görüşen ikili, abisinin dikkatini çekmek için buluşuyorlardı.
"Napıyım Esra. Dikkat çekmeye çalışıyorum işte" dedi dudaklarını büzerek. Başka türlüsü aklına gelmiyordu ki.
"Peki bu sefer olmassa ne yapacaksın Çınar. Abim seni hiç görmezse. Pes edecek misin?" sesi üzgün çıkmıştı Esra'nın. Arkadaşına azda olsa tanıdıysa asla bırakacağını düşünmüyordu.
" Onu unutamam ben Esra. Çok seviyorum. Onu uzaktan severim ki. Azda olsa konuşuyoruz. Bu bana yeter "dedi buruk gülümseme ile. Yeterdi ki. O sevmiyor diye bırakmazdı. Hem belki yanında sevgilisi olarak değilde sıradan biri olarakta yanında kalabilirdi.
" Umarım istediğin her şey olur. Neyse bak bakalım abim yazmış mı? "diyerek gülümsedi. Ne kadar dil dökse de anlamazdı Çınar, biliyordu Esra. Daha öncede ne demişse umursamadığı için şuan sadece yanında olmaya çalışıyordu.
" Yok atmadı. "dedi telefonuna bakarak. Sonra konuşmalara geri döndü. Sürekli onları okuyor ve yüzünde oluşan gülümseme ile etrafta dolaşıyordu.
" Ezberledin lan mesajları. Abim gibi odun birini nasıl seviyorsun anlamıyorum ben" hem gülümsüyor hemde etrafına bakıyordu. Abisi cevap vermiyorsa kesin gelecekti.
"Attı mesaj Esra." heyacanlı heyacanlı sesine gülümsedi sadece Esra.
Ateş : Sen kaşınıyorsun çoçuk...(11:30)
Ateş : Son uyarım. Şuan kardeşim ile parkta olduğunu biliyorum. Siktir git şimdi oradan. Yoksa fiile dökerim.
Çınar :Ama Ateş abi. Esra sadece benim arkadaşım. Vallahi bak. Ona zararım olmaz ki benim. Hem ben onlara ilgi duymuyorum ki.
Görüldü..
Ateş yazıyor..
Ateş : İlgi duyarsan zaten.. Anladın velet sen.
Çınar : Anlamadım ki. Ne yaparsın Ateş abi. 😳
Ateş : Ulan velet. Şuan karşımda başka biri olsa dövmekten beter etmiştim. Bir vursam öleceksin zaten .
Çınar :Sen bana mı kıyamıyorsun Ateş abicim. 🤭
Görüldü.
Ateş yazıyor..
Ateş : Ne sikim konuşuyorsun velet. Düzgün konuş. Sadece ufaksın. Asabımı bozma benim.
Çınar : Çok sinirlisin Ateş abi ama sen. Ben ne yaptım ki.
Ateş yazıyor..
Ateş : Hasbinalllah.. Delirttin beni iki dakikada. İkiletme lafımı velet. Kardeşimden uzak dur..
Ateş çevrimdışı..
Çınar : Öptüm Ateş abi.. ❤️
Ateş çevrimiçi..
Görüldü..
Ateş yazıyor...
Ateş yazıyor...
Ateş çevrimdışı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çınar Ve Ateş'i
Teen FictionTamamlandı!!! Arkadaşının abisine platonik olan Çınar'ın hikayesi.. Texting..