16

5.8K 302 57
                                    


Çınar : Esra nasılsın.

Esra çevrimiçi.

Görüldü..

Esra yazıyor...

Esra : Çınar. İnanmıyorum yazdın bana 😳

Esra : İyiyim sen nasılsın.

Çınar yazıyor..

Çınar yazıyor..

Çınar : İyiym.

Esra : Konuşalım mı?

Çınar : Olur.

Esra : Nasıl başlayacağımı bilmiyorum ki. Sen yazmadan önce aklımda birbir kurdum ama şimdi iki kelimeyi bir araya getiremiyorum.

Esra: Beni hiç kesmeden dinle olur mu?

Çınar : Tamam.

Esra : Geçen sene bizim okula, yabancı ülkelerden öğrenciler geldi. Kaynaşmak için. Tabi ben pek ilgilenemedim. 1 hafta kadar bu böyle devam etti.

Esra : Sonra bir gün kantinde yalnız başıma oturken o geldi. Sıcacık gülümsemesi ile oturdu yanıma. Tabi ben tanımadığım için pek oralı olmadım.

Esra : O zamandan beri hep yanıma geldi. Benimle konuşmaya başladı. Sonra onun tatlı dili sayesinde arkadaş oldum. Çok güzel anlaşmıştık. Sürekli birlikteydik. Çok güzel vakitler geçirmeye başladık.

Esra : Sonra ben bir şey fark etmeye başladım. Onun gülüşüne, tatlı tatlı konuşmasına her şeyine hayran olmaya başladım.

Esra :Bıcır bıcır konuşunca büzülen dudaklarına öpmek istemem de, ondan hoşlanmaya başlamamın sebebi olmuştu. Ama o kadar imkansızdı ki, o kadar olmayacak biriydi ki.. Olmazdı işte.

Esra : Sonra bir gün beni evine çağırdı. Bir şey konuşmak istediğini söylemişti. Bende gittim sorgusuzca.

Esra : O gün bana açıldı. Öptü beni. Bende karşılık verdim. O da beni seviyormuş meğer. O gün sevgili olduk.

Esra : Her şey çok güzeldi Çınar. 9 ay birlikteliğimiz vardı. Sorunsuz bir şekilde ilerliyordu.

Esra : Ama yemek eğlencesi günü bir mesaj geldi ondan

Esra : Aniden ayrılmak istediğini söyledi. Bende sebebini sorunca saçmaladı. Kesin cevap vermiyordu. Ben de yanına gittim. Gittiğinde odasına kendine kapatmış, ağlıyordu.

Esra : Çınar, ailesi onu dövmüş. Benim yüzümden. İlişkimizi öğrenmiş. Bana zarar verirler diye ayrılmak istemiş.

Esra :Aldım onu oradan. O gün bu olay ile uğraştım. Moralim bozuktu. Biliyorum, bencilceydi ama çok kötüydüm. Sevgilim kollarımda ağlarken ben sadece sarılmaktan başka hiçbir şey yapmadım. O gün yemeğe bile zor geldim. Zaten senin arkandan hemen kalktım.

Esra : Affet beni ne olur Çınar. 😔🙏🙏

Görüldü...

Çınar yazıyor...

Çınar yazıyor....

Çınar : Peki neden ailesi dövdü ki sevgilini. 🤔

Esra : Şeyy... Çınar başta söylememen gereken şeyi şimdi söylüyorum ama..

Esra : Ben lezbiyenim. Kız arkadaşım kız..

Esra : Adı da Yaren.

Çınar yazıyor...

Çınar yazıyor...

Çınar : NWEE!!!!

Çınar : İnanamıyorum yaa.

Çınar : Esra neden bana hiç söylemedin ki. 😔

Esra : Korktum.

Çınar : Esra ben gay'im. Benden mi korktun yaa.

Esra :Yok. Yaren'i kaybetmekten. O istedi.

Esra : Ne yapıyım.

Çınar :Şimdi nasılsıniz peki.

Esra :İyi çok şükür. Yanımda zaten. Bizde kalıyor.

Çınar : NEEE 😳

Çınar : Ben bile Ateş ile birlikte kalmıyorum ama 😭

Esra : O da olur bebeşim. ❤️

Çınar : Olur demi. Neyse tanıştır beni yaren ile. 😉

Esra : Tabi ki. Çok seveceksin. ❤️

Çınar : Affettim seni hemen ben ya. Sürünmedin ki. Ateş süründür dedi. 😾

Esra : Bittin abi sen.

Çınar : Şeyy ben kaçar. Ateş bekliyor beni.

Esra : Kaç bakalım. Şu abim ile ilgili olayları anlat bana.

Çınar : Hım hım anlatırım 😍

Çınar Ve Ateş'i Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin