Benim sevda kuşum isterde ben yazmaz mıyım.. ❤️
Delikiz722Ateş'in ağzından...(Çınar'ın fotoğraf attığı anda)
Biraz kafa dağıtmak için her zaman ki yerimizde toplanmıştık. Gün boyu iş yerinde olduğum için akşamları vakit bulabiliyordum. Fazla sarhoş olmamak için bira içmek istemiştik. Yarın önemli bir gündü. Mahallede her yıl bu zamanlarda düzenlenen bir toplanma vardı. Herkes evinde ne varsa pişirirdi. O yüzden sarhoş olmamak en iyisiydi.
"Lan o değilde oğlum. Karşı mahallenin piçleri dadanmış yine buraya" biramdan bir yudum alıp, bakışlarımı konuşan Erdem'e çevirdim.
"Sorma birader. Mahallemizin kızlarını bakıyorlar." hepsi yüzüme bakıyorlardı. Bensiz hiçbir şey yapmazlardı. Birayı masaya koyup, sakallarımı kaşıdım. Benden bir şeyler duymak ve ona göre hareket etmek istiyorlardı.
"Merak etmeyin. Şu yemek olayı geçsin. Onların iflahını sikeceğiz. Eğer şimdi yaparsak Neşat abiyi zor durumda bırakırız. Hiç kimse bir şey yapmayacak. Anlaşıldı mı." sert bakışlarımı hepsinde gezdirdim. Yapmazlardı ama duruşumu korumak zorundaydım. Zaten o piçlerin ipini ben çekecektim. Kardeşime sulanmakla fermanını imzalamışlardı. Aklıma birden düşen o velet ile istemsizce gülümsedim. Kardeşimi koruyacağım diye benim adımı vermesi hoşuma gitmişti. Ufacık bir şeydi ama aklı ile korumuştu Esra'yı. O yüzden Esra benim için ne ise o da benim için o olacaktı. Veledi korumakta bana düşmüştü. O sırada telefonuma gelen mesaj ile düşüncelerimden sıyrıldım. Elime aldığımda yine çocuktandı. Mecbur cevap verecektim. Söz ağızdan bir kere çıkardı delikanlının ağzından. Üstüne tıkladığımda konuşmaya girdim.
Çınar : İyi geceler Ateş abi.. ❤️
İlk başta ne olduğunu anlamadığım için duraksadım. Sonra fark ettiğim bacaklarla pardon süt gibi bembeyaz bacaklarla donup kaldım. Kızlardan bile güzel olan bu bacaklar bu velede ait olması imkansızdı. Nasıl bir erkeğin bacağı kızlardan bile güzel olabilirdi ki. Gözlerimi bizimkilerin bacağına çevirdim. Onların bacakları kıllı kaslı bir şeylerdi. Yani normal erkek bacağı. Ama bu gördüğüm şey.. Yutkundum. Hemde bir çok kez..
"Ne oldu lan. Kızardın" dibime kadar gelen erdem ile irkildim. Düşüncelerimden sıyrıldım. İyice kafayı yemiştim.
"Neye bakıyorsun lan sen" diyerek telefonuma bakmaya çalışan Erdem'i, işaret parmağım ile geriye iktirdim. Şuan onların diline düşemezdim. On tane soru soracaklardı.
"Sanane amk. Yürü git şuradan" demeyi de unutmadım.
En azından bir iyi geceler demeliydim. Tek arkadaşı Esraydı. Abisi olarak yanında olabilirdim. Ama böyle şeyler atmaması gerektiğini ikazda etmeliyim. Karşısında bir erkek olduğunu umutmaması gerekiyordu.
Ateş : İyi geceler çocuk.
Çınar çevrimiçi .
Görüldü..
Çınar yazıyor...
Demek ki uyuyamıştı. Bu saatte ne yapıyordu acaba. Tabi bize göre erken olan saat, ona göre geçti. Saat tam tamına 10'du
Çınar : Aaa uyumamışsın Ateş abi.
Ateş : Saat daha erken velet.
Çınar : Ateş abi sana bir şey soracağım kızmassın demi bana 👉👈
Ateş :Kızacağım bir şey ise sorma çocuk.
Çınar : Bence değil. 🤭
Ateş :Uzatma sor.
Çınar : Şey.. Neden benim ismimi kullanmıyorsun ki. Çocuk diyorsun.
Çınar : Ben 18 yaşında büyük biriyim. Reşitim hem.
Çınar : Çocuk değilim ben Ateş abi 😾
Ateş : Benim gözümde çocuksun.
Çınar : Değilim. Ben bir bireyim ki. Bireyim demi Ateş abi. 😧
Ateş : Aslında tam beb... Ne diyorum ben /
Ateş yazıyor..
Ateş : Sanki 3 yaşında bebek. Tee Allahım. Uğraştığım şeye bak /
Ateş : Evet öylesin..
Çınar : Demiştim ki ben.
Çınar : Aaa bir şey daha abi. Ben bugün ne aldım biliyor musun?
Ateş : Nereden bileyim ben amk /
Ateş yazıyor..
Ateş : Ne aldın.
Çınar : Dur atayım sana. Çookkk güzel. Bayıldımmm.
Çınar : Çok güzel demi Ateş abi.
Görüldü..
Ateş yazıyor...
Ateş yazıyor..
Ateş : Hassiktirr/
Ateş çevrimdışı..
Ateş: Bana bak velet. Bana böyle şeyler atma. (03.00)
Ateş : Benim bir erkek olduğumu unutma. Sinirli halime denk gelmek istemezsin. (05.00)
Umarım olmuştur.. ❤️
İyi geceler.. ❤️ ❤️ ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çınar Ve Ateş'i
Ficção AdolescenteTamamlandı!!! Arkadaşının abisine platonik olan Çınar'ın hikayesi.. Texting..