İNTİKAM

39 9 7
                                    

Barkın herşeyi tek tek  Uras'a anlatıp telefonu kapattı. Sinirliydi neler olmuştu. Elimi sertçe tuttu . Canım aciyordu."Barkın canım acıyor lütfen elimi bırak ." Barkın sıktığını yeni fark ediyordu elini hafifçe gevşetti." Özür dilerim saye fark etmedim çok mu canin yandı?" Hafifçe kafamı aşağı yukarı salladım. Sol elimi avucunun içine aldı ve kocaman bir öpücük kondurdu. Tekrar ve tekrar öptü. Sanki  canımı en çok o acitmis gibi . Tekrar öptü ve alnıma da bir öpücük kondurdu. "Özür dilerim. Fark etmedim." Elimi tekrardan tuttu ve yavaşça  yürümeye başladı. Tekrardan yangın merdivenlerine doğru ilerledik. Büyük kırmızı demir kapıyı güçlükle ittim ve dışarıya çıktık. Aklımda tek bir soru vardı. Neden kızmıştı Uras ona ne söylemişti?  Sormak istedim soramadım . Ve susup oturdum.  Ömür boyu bu soruyla kalamazdim artık sorucaktim.

"Uras sana ne dedi ? Neden sinirlendin ?" Barkın sakince nefesini verdi ve bana baktı. Yemyeşil gözleri bal gibi dudaklarıyla harika gözüküyordu. " Saçmaladı işte neymiş bu katilin peşine düşmeliymisiz de bız onu öldürmeliymisiz de  aptal işte . Sen canını sıkma boşver bu işte olmadığımızi söyledim zaten gitsinler ne yaparlarsa yapsınlar." Aslında doğruydu. Kendileri araştırıp bulabilirler. Ama keşke bana sormadan karar vermeseydi ."Anladım."  Yangın merdivenlerinin en üst katındaydik . Yani çatı katında. Rüzgarlı bir hava vardı . Kahverengi saçlarım uçuşuyordu . Barkın tam karşıma geçti ve dalgalanan saçlarımı kulağımın arkasına attı . Yüzüm gözüm açılmıştı. Yemyeşil gözleri parlıyordu aynı bir yıldız gibi ." Gözlerin çok güzel keşke bende yemyeşil gözlere sahip olsam ." Barkın hafifçe güldü ve biraz daha yanaştı." Keşke benim de senin gibi bir karım olsa çok şanslı olurdum." Söyledikleri karşısında istemeden de olsa kızarmıştı. Ne diyecektim nasıl tepki verecektim ki ? Hiçbir şey yapmadım . Kollarım kendi kendine onun omuzlarına ulaştı. Sımsıkı sarıldım ona . Sanki veda edermiş gibi ....

(10 gün önce)

Lavaboya gitmek için hocadan izin aldım ve sınıftan koşarak çıktım. Lavaboda derin gerizekalisi da vardı . Kesin canımı sıkicakti . Yüzüme su vurmak için suyu açtım. O sırada derin arkamda belirdi ve saçımı tuttu . Yere fırlattı. Canım aciyordu." Seni pislik bir daha seni buralarda gormiyim yoksa !" Sinsice güldüm."yoksa ne ne yaparsın ?" Güldü. Yanıma yaklaştı. İşte beklediğim hamle yüzüne yumruğumu  geçirdiğim gibi yerden kalktım ve üstüne oturdum." Bir daha bana bulaşirsan seni öldürürum . Duydun mu beni ? Senin belanı sikerim ömür tarafa öyle gönderirim." Elim tekrardan yumruk olarak suratına indi ve üstünden kalktım. Lavobadan bir hısımla çıktım ve bahçeye doğru ilerledim. Benim adım da saye ise sana bu dünyayı dar edeceğim orospu seni .  Sana bundan sonra yaşamak yok . Seni de sevgilini de arkadaşlarını da tek tek acı çektirerek öldüreceğim oldurmessem bana da saye demesinler .....

(Günümüz)

(Yazarın anlatımıyla)

Ellerine taktiği siyah eldivenlerle birlikte lavobadan çıktı . Kurbanı onu tam da olduğu gibi  tek başına bekliyordu. Belindeki bıçağa yöneldi. Sessizce karanlıkta ilerledi ve kurbanının onu fark etmeden işinni bitmesini bekledi. Kız tam sınıf kapısının önünde durdu . İşler tam da istediği gibiydi. Sinsice güldü. Elindeki bıçak kızın karın bölgesine saplandı . Kızin çığlık atmasına kalmadan ağzını da kapattı. Kız acı çekiyordu. Can çekişmesi hoşuna gidiyordu. Sinsice güldü. Kulağına doğru eğildi."Game over derin ." Kızın karnına bir bıçak daha saplandığında kız yere yığıldı. "Game over derin ahahhaah."Eliyle ağzının kenarıni sildi. Eldivenlerinin kan olmasına aldanmadan kızı boş olan bir sınıfa sürükledi.  Kanlar yere damlıyordu ama bu onun umurunda değil.  Zaten bir aptalın cesetini taşıdığı için pişmanlık  onu öldürdüğü için de gurur duyuyordu .Kızı çöp poşeti gibi fırlattı  duvarın dibine ,ardından onun için hazırladığı not kağıdıni da üstüne yapıştırdı.

Kızı çöp poşeti gibi fırlattı  duvarın dibine ,ardından onun için hazırladığı not kağıdıni da üstüne yapıştırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Burada ki işi bitmişti. Artık eski haline geri dönebilirdi. Lavobaya gitti ve üstündeki kıyafetlerden kurtuldu. Üstünde pek fazla kan olmaması güzeldi. Saçlarını açtı  simsiyah saçları omuzlarından aşağıya sarktı,ayna da kendine baktı . Bu kişi o olamazdı ama mecburdu. Kıyafetlerinden ellerine  bulaşan kanları da su yardımıyla sildi ve kapıyı açıp sakince çıktı. Etrafta kimse yoktu çünkü herkes bu saatte kantinde olurdu . Derinin orada olma sebebi de sevgilisi ile buluşmaktı . Artık çok geç çünkü kendisi Game over oldu . Depoya gitti ve bir çizik daha attı bu çizikle birlikte 4 çizik olmuştu. Yazılan not ikiydi . Belki de daha fazla .....

FELAKET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin