Öncelikle merhaba uzun bir aradan sonra tekrardan bölüm yazmak için aktif oldum buraya kadar umarım keyif alarak okumuşsunuzdur. Bölümle sizi baş başa bırakıyorum iyi okumalar
🚬
1.GÜN
Herşey tam takır gidiyordu. Son gaz yola devam ederken birden telefonu çaldı . Arayan sayeydi . Asla onun telefonunu açmamazlık yapmazdı. Telefonu torpidodan aldı ve cevapladı. Sesi hoparlöre verdi ." Efendim saye birşey mi oldu?"
Saye iç çekti ve bir müddet sustu ."Ben sadece -"
"Sen ne saye ?" Saye tekrar sustu . Uras artık cevap vermesi için bekledi . " Ben Barkın nerede diye sorucaktım haber alamıyorum . Eren de yok ortalıkta. Sen neredesin ben tek başına kaldım burada . Berk bile yok ortalıkta hangi halta bulaştınız?" Uras sesli bir şekilde güldü. " Demek bizi merak ettin ha hiçbirinden haberim yok ben yurt dışına gidiyorum saye bundan sonra beni görmeyeceğin bir yere gidiyorum." Saye telefonun ömür ucunda bir iç daha çekti. Sustu ve doğru zamanı bekledi." Ben seni seviyorum Uras çocukluğumdan beri seni sevi-""Sen ne dedin ? Bir daha söyle bakayım?" Araba aniden fren yaptı ve tam yolun ortasında durdu . Saye istemsizce sesi titredi ve tekrardan konuştu. "Ben seni seviyorum diyorum o kadar aptal diyilim Uras ben herşeyi en başından beri biliyorum." Uras sıkıntılı bir nefes verdi . Neyi bildiğini bilmiyordu." Sen ne biliyorsun?"
" Benim için bana kim zarar verdiyse öldürdün. Şuan Berki da öldürmek için sizin için yapılan köy evine götürüyorsun. Barkın da senin planında hayal de ?" Sözlerine devam etmek istedi ama sıkıntılı bir nefes sözlerini kesti . Uras durdu ve düşündü. Acaba gerçekten doğru söylüyor muydu ?
" Madem biliyordun herşeyi en başından beri sana açıldığım gün kabul etseydin gözümün önünde Barkın'ı öpmeseydin . " Kahretsin herşeyi daha betere sürüklüyordu. Ama bu umurunda değildi. Saye konuşmak istedi ama Uras durmadı." Madem biliyordun seni sevdiğimi neden babanın seni o gece götürdüğü gün beni suçladın ben vuruldum lan sen o kadar kendine düşünüyordun ki benim vurulduğumu dahi duymaz oldun en çok da bu koydu bana saye ." Saye şok olduğunu belli eder bir ses çıkardı.
" Ne demek vuruldum? Babam denen adam seni o gece vurdu mu ? Neden demedin ?"
"Kendini düşünen bencilin tekisin sence desem ne değişecekti ." Telefon o esnada kapandı. Uras tarafından o telefon kapandı. Çünkü daha fazla konuşmak istemedi. Bir müddet yolun ortasında durdu . Düşündü. Neden o kız ? Bunca yaşadığı şeyler sadece bir kız için miydi? Sirf annesine benziyor diye miydi ? Neydi sayeyi onun hayatınin merkezî yapma sebebi ? Kafasının içinde savaş vardı . Bir taraf hala deli gibi severken diğer taraf bundan sonra onu görmek istemediğini söylüyordu. Hangisi galip gelirdi bilinmez....
🚬
2GÜN
(BERK'İN ANLATIMIYLA)Yüzümdeki morlukların sayısı git gide artıyordu. Karnım da anlamsızca bir ağrı vardı. Rutubetli bir yerdeydim. Sadede su veriyordu. O da belli saatlerde onun haricî her akşam gelip beni dövdükten hemen sonra sigarasını içer üzerimde izmaritini söndürürdü. Yine dayağımı yemiştim ve sigarasını içmesini bekliyordum. Sigaranın son dumanını da üfledikten sonra hiç düşünmeden sağ elimin içinde söndürdü. Bu hareketi acıyla inlememe sebep oldu . Daha fazla katlanacak halim yoktu . Büyük bir kahkaha patlatti ve her Zaman olduğu gibi işkenceden sonra suyumu getirdi. Suyun yarısını suratımi temizlemek için yarısını da içmem için verdi . Ellerim iki gündür bağlı olduğu için morarmışti. İçten içe acı çekiyordum ama belli etmemek için elimden geleni yaptım. İki gün de dört izmarit yanığı oluşmuştu sağ elimde. Bu gidişle sağ elimi kullanamazdim. Arkasından sadece gidişini izledim.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FELAKET
Teen FictionBazen insanlar sizin canınızı sıkar veya size zarar verebilir elbet bir bedeli olacak o da İNTİKAM . Okuldaki salgına mi bulaşmasinlar yoksa katilden mi kaçsınlar . Bu kitap hem gerilim hemde çokça kan barındıran bir kurgu . Ters köşe görmeye hazır...