Rozdział 2- "Czy są aż tacy źli?"

67 6 1
                                    

Pov: Venti

-No prosze kto by pomyślał. Gwiazdka i Emo pokemon... - wymamrotał Kazuha.

-Sam się o to prosiłeś.

-Ale ja nie mówie, że podjąłeś złą decyzję. Po prostu się dziwie. Nasz konflikt z Emosami jest publiczny i raczej każdy o nim wie. Więc czemu tamta kompozytorka tak postąpiła oraz dlaczego Xiao tego nie odrzucił.

-No właśnie to jest największa zagwozdkaaaa!!! Aaaaa! Czemu ten Xiao musi taki być! Nawet jak do nas nic nie ma to może chociaż udawać!

-Taki to znaczy jaki? - odklejka Itto numer 39393939

-No że najpierw ogarnął swój zespół a teraz to zaakceptował. Co ty głuchy jesteś? W sumie jak tak o tym myśle to mam teorie czemu tak postępuje. Wole jednak nie wyciągać pochopnych wniosków. - nagle Xinyan zaczeła robić jakąś teorie. Na szczęście nam o niej powiedziała, inaczej bym chyba nie zasnął.

...

-CO?! - wyplułem picie przy okazji krztusząc się nim.

-Ejej uważaj bo jeszcze zginiesz przez miłość.

-O dziwo zgadzam się z Itto. A to rzadkie.

-Ale jesteście mili. No jeśli to co obmyśliłaś jest prawdą. Powiem jedno. Mamy problem. I to wielki problem.

-I to bardzo.- potwierdziła Xinyan.
_______________________________________
Pov: Xiao

-CZEMU TY TO ZAAKCEPTOWAŁEŚ GŁUPKU?!

-Opanuj się Scara. Pomyśl o korzyściach. Oni są bardziej lubiani niż my a w szczególności Venti. Przy okazji może pomoże to w naszym konflikcie. Zresztą nie wydaje się zły.

-Ale jest!! - zaprotestowała Yoimiya.

-Bądź bardzo ostrożny nie wiadomo co knują! - ostrzegała mnie Hu Tao.

Szczerze nie słuchałem ich. W sumie nie wiem nawet jak doszło do tej kłótni. Może oni są naprawdę spoko, a może nie i tylko się oszukuje? Cóż będę musiał się dowiedzieć!

...

-Dzień dobry! Przyniosłem ci tekst! Wszystko jest zaznaczone jakby co!

-Dziękuję! - wziąłem szybko tekst i... płyte?

-Aj! Totalnie o niej zapomniałem! To jest płyta z nagraną muzyką co byś znał rytm jak kolwiek. - menadżer uśmiechnął się widząc moje zdziwienie. - Spoko! Będzie masa prób po prostu dobrze było by przed nimi też troche przeciwiczyć, nie sądzisz?

-Aaa... eee... nooo tak.

-Dobra ja lece! Pierwsza próba jest za tydzień o 17. Podwiozę cię, więc widzimy się o 16:30?

-Spoko! Dowidzenia! Eee... znaczy dobranoc! - nie wiem czemu ale zawsze mi się to myli.

-Dobranoc!

No dobra czyli za tydzień 17. Cóż będzie ciekawie.
_______________________________________
Pov: Venti

-Czaicie że dostałem mniej słów niż on?! - powiedziałem do przyjaciół przez telefon.

Ah. Zapomniałem powiedzieć, że codziennie nocą rozmawiamy na wideo czacie.

-Weź się ciesz że chociaż masz tego dużo, ponieważ wydaje mi się, że ten tekst jest dla dwóch osób ale jedna ma tylko kilka zwrotek. - w sumie Kaedehara miał tu racje.

-No i to są też zwrotki, które Venti dostał. - dodała Xinyan.

-Ale dostał też troche więcej tekstu więc jest git. - dodał Arataki.

-Tak w sumie chyba 3 zwrotki i jedno zdanie. - ale ze mnie matematyk!

-No chyba tak weź no to jeszcze raz przeczytaj. - Kazuha mnie tym wnerwił bo nie chce mi się.

-Seriooooo?! No dobra niech ci będzie!

...

-Tak zliczyłem 3 zwrotki i jedno zdanie. Ej przypomnisz może co będziesz śpiewał? - Kazuha się odkleił.

-No wspólnie śpiewamy refren. A ja mam te 3 zwrotki i zdanie. Strasznie mało. Chyba się popłacze zaraz.

-Ajaj no to już jest masakra. Masz większą połowe piosenki tak naprawde. - czekaj co?!

-Czekaj, jak ty to obliczyłaś? Przecież na oko widać że mam mniej. Aaaa... no tak. Nie ważne.

-No w sumie tak. Na oko masz mniejszą, naprawdę masz większą. Eee... tam to nie jest źle. - zawał.exe. od kiedy Itto tu jest, myślałem że go nie ma tak długo nic nie mówił.

-BOŻE ITTO TY ŻYJESZ?!!

-Ała moje uszy Venti nie drzyj się tak.

-A ty to niby się nie wystraszyłeś?!

-No nie.

-Dobra mordy dajcie spokój bo się za chwile pobijecie. Venti lepiej powiedz kiedy masz pięrwszą próbę, bo zapomniałam zapytać wcześniej.

-17 za tydzień.

-Oho no to nici po wyjściu na lody. - Itto się zasmucił.

-Jakie lody? Zresztą możemy wyjść wcześniej.

-Kazu miał ci powiedzieć. - Xinyan spojrzała na Kazuhe.

-Przepraszam, zapomniałem!! Ale powiem teraz. Ogólnie to nasza ulubiona lodziarnia się za tydzień otwiera, ale masz racje możemy pójść tam wcześniej. Możemy też cię odprowadzić!

-Byłoby mi miło bo nie chcę tam iść sam.

-YAYYYY BĘDĄ LODYYYY.

-Wiesz że sam też mógłbyś na nie pójść? - spojrzałem na niego.

-Aleeee... bez was to nie to samooo.

-Ooo jak słodkooo. A tak na prawde to, to raczej oczywiste duhhh. Jesteśmy przyjaciółmi od 12 laaaat. Dobra ja lece bo jestem zmęczony.

-Ale że Venti idzie spać pierwszy? A to nowość.

-Za dużo emocji mnie wykańcza Kazu.

-Nie no spoko rozumiem! Dobranoc! Miłych snów!

-Dobranocccc!!!

-Dobranoc! - Itto i Xinyan mi odpowiedzieli.

Po tym się rozłączyłem i udałem do łóżka.
_______________________________________

Hej! Hej!

W sumie chyba nie ma nic do dodania. A chyba że chcecie wiedzieć o jaką piosenke chodzi to jest nią "Near". Najbardziej polecam cover Kyaami (Fukase i Otomachi Una).

No to tyle.

Bayuuuu!!! Bayyy!!!
<33333

słów:804

&quot;Gwiazdka i Emo pokemon&quot; XiaovenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz