Rozdział 9- "Jak stworzyć arcydzieło"

46 3 9
                                    

Pov: Venti

-Witam moi uczniowie... w sumie to uczniu! Dzisiaj pokażę ci jak stworzyć ✨arcydzieło✨.

-Venti, nie chcę ci sprawić przykrości ale wiem jak napisać piosenkę.

-Krok pierwszy to wymyślenie o czym ją napisać. Hmmm... - totalnie zignorowałem jego słowa. - Wiesz na czym polega składanie życzeń na dmuchawcach?

-A, no wiem. Chcesz o tym napisać piosenkę?

-Mhm! Będzie o składaniu życzeń by, ktoś kogo kochasz był twój! Czyż to nie romantyczneeee! Hehe!

-Ty to masz dobre pomysły!

-Hehe, powinniśmy teraz popracować nad tekstem.

-Potwierdzam.

...

-Łooo panie to już 15? Jejusiu jak ten czas szybko mija.

-Jak robi się coś przyjemnego to zawsze minuta zamienia się w sekunde. Dobra ja już będę chyba szedł.

-Awhh... Szkoda że już idziesz... Ale no cóż!

-Papa!

-Bayuuu!!!

No i co teraz mogę porobić... Hmmm... W sumie posłucham se czegoś... A może... Wiem! Obejrze Naruciaka! Jego filmy nigdy się nie starzeją.

...

-Hejka!!! Przepraszam, że mnie wczoraj nie było! No ale źle się czułem...

-Ważne, że już wysztko git!- odezwała się Xinyan.

-Właśnie, my zawsze coś planujemy za twoimi plecami. I tak było i tym razem! Co prawda już końcówka sierpnia ale co powiesz na wakacje zespołowe? - bardzo miło ze strony Itto, że chociaż o tym mi powiedział.

-TAK! A kiedy dokładnie?

-No za tydzień najpóźniej! - szkoda, że zanim będzie koncert. Ale w sumie jest on we wrześniu i wtedy lato już się kończy. - oznajmił Kazuha

-Uuuu, okeyy!!
_______________________________________

Hej! Hej!

Rozdział do dupy bo chce spać.

No i dość dawno nic nie było.

Oczywiście piosenka, którą obmyślają Xiao i Venti to "Dandelions".
Moje ukochane.

I no.

Tyle chyba.

Bayuuu!!!! Bayyyyy!!!!

słów: 266

"Gwiazdka i Emo pokemon" XiaovenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz