Pov: Xiao
Ostatnio zauważyłem, że czuję się inaczej w towarzystwie Ventiego. Czy to może być miłość? Jak do tego doszło.
Niestety najprawdopodobniej nie darzy mnie tym samym uczuciem. Zresztą nie można byłoby mu się dziwić. W końcu jeszcze niedawno byliśmy wrogami.
O, przyszła wiadomość od niego!
Venti
_______________________________________Hejkaaaaaaa!!!!!! :DDDDDDDD
hej
co tammmmm??????
nic ciekawego :'c a tam?
a też
masz teraz czasssss????tak a co?
co powiesz na lody?
serio
znowu lody?TAK
MORDO ZA CHWILE NIE BĘDZIEehhh no dobra
YAYAYAYYAYAYAYYAYY
_______________________________________Heh... no to popołudnie mam załatwione.
...
-Hejciaaaa!!!
-Hej Venti!
-Dzień dobryy!!! Poproszę śmietankowo-czekoladowego małego! Iiii...
-A, mango też mały.
-Dobrze to będzie 5 zł. Dziękuje. - czekanie na lody jest najgorsze.- Proszę bardzo! Dowidzenia!
-Miłego dnia! Dowidzenia! - może być to zaskakujące ale Venti jest na prawdę uprzejmy. - Hmmm... w ogóle mam pomysł dla ciebie!
-He?
-Bo wiesz mówiłeś iż chcesz odejść od "Emo pokemonów". I mam dla ciebie alternatywe. "Stars and music"!
-No chyba se żarty ze mnie robisz.
-No nie! Jakoś się reszcie wytłumaczy a za to nie będziemy musieli ukrywać naszego kontaktu. Do tego nawet fajnie będzie z kimś śpiewać! - uśmiechnął się szeroko.
-Hmmm... przemyślę twoją propozycje.
-Mam też plan na twoje wejście do nas.
-Nie można tego zrobić w normalny sposób?
-Nie!
-No dobrze więc słucham.
-Napiszemy piosenke. Nauczę reszte ją grać. Powiem, że będę ją śpiewał z kimś innym- czyli tobą- ale to niespodzianka.
-Nie martwi cię to jak źle może to wyjść?
-Nahhh... Będzie mega!!!
-No dobra to o czym będzie ta piosenka?
-A tego to ja już nie wiem
-Aj, Venti. Aj, Venti.
_______________________________________Hej!Hej!
Tak wiem było to dość. krótkie ale no cóż.
No.
Miał.
Bayuuuuuuu!!!!!!!!!! Bayyyyyyyyy!!!!!!!!!!
słów:281
CZYTASZ
"Gwiazdka i Emo pokemon" Xiaoven
FanficVenti i Xiao są idolami z przewciwych zwykle walczących ze sobą zespołów muzycznych. Jednak pewnego dnia byli zmuszeni z sobą współprawcować. Właśnie w tym momencie uświadomili sobie że nie są aż tacy źli jak sie sobie wydawali. Zespoły: Stars and m...