KAPITOLA ŠESTÁ — ❛kolena a lodě❜
∘☽༓☾∘
,,Stasiaj..." Kaz se odmlčel a díval se na ni s přimhouřenýma očima. ,,Nebudu... nemohu prosit."
,,Pak si myslím, že mě tolik nepotřebuješ, Bastarde," odpověděla Stasiaj a posadila se ke svému toaletnímu stolku. Překřížila si nohy a začala na své rty nanášet tmavě červenou rtěnku, přičemž se usmála divokým úsměvem, který si vyhradila pro vyjednávání. Podaří se jí to.
Stasiaj vždy dostala, co chtěla.
,,Fajn. Stasi..." Stasiaj zavrtěla prstem a přerušila Kaze.
,,Na kolena, Bastarde," Kaz se napjal a ve tváři se mu zrcadlil narůstající hněv, když na ni zavrčel.
,,Hade!"
,,Kolena, Bastarde, a pros. Chceš moji pomoc, tak tohle je cena. Tak jednoduché to je," zdálo se, že Kaz zvažoval, jak moc ji na misi potřebuje, a zřejmě dospěl k závěru, že je bohužel nedílnou součástí jeho plánů, protože s bojem klesl na kolena.
Stasiaj na rtech hrál úšklebek, zatímco čekala, až promluví.
,,Prosím, Stasiaj," dostal skrz zaťaté zuby, aniž by s ní navázal oční kontakt, protože jeho tváře zrudly rozpaky. Stasiaj si momentální situaci užívala. Nebyla schopna ho uvést do rozpaků tím, že by šířila tajemství, jelikož on měl informace, které potřebovala a peníze, takže tohle muselo stačit. ,,Omlouvám se, že jsem tě uvedl do bezvědomí a svázal, tak prosím pojď s námi do Ledového paláce. Už to znovu neudělám."
,,Hodný chlapec," odpověděla Stasiaj a protáhla se kolem něj, aby vytáhla nůž z rámu dveří. ,,To nás vyrovná."
,,Ano," vzhlédl Kaz a na okamžik zaváhal, než popadl Stasiajinu ruku svými koženými rukavicemi a nechal ji vytáhnout ho na nohy. Navzdory vzájemnému nepřátelství se Kaz a Stasiaj znali léta a do jisté míry tomu druhému věřili, že je nezabije. ,,Přijdeš?"
ČTEŠ
War Of Hearts [Kaz Brekker CZ] ✔
FanfictionJedná se o překlad! ❝milovala ho, ale dál předstírala, protože věděla, že on ji nemiluje stejně❞ Ve kterém se Had z Ketterdamu vynoří ze štěrbin Barrelu, zvedne hlavu a zlomí nějaké kosti. 【 Kaz Brekker x OC】 【 Grishaverse au; Shadow and Bone ➝ Croo...