KAPITOLA TŘICÁTÁ TŘETÍ — ❛hádky a přiznání❜
∘☽༓☾∘
Když se Kaz o několik hodin později vrátil do pokoje, bylo ticho. Chodba byla tmavá, většina dveří do ložnic byla zavřená. Kaz měl pocit, že Stasiaj bude stále vzhůru, vzhledem k tomu, jak nepravidelný je její spánek. A měl pravdu. Seděla u jídelního stolu a kroužila si okolo prstu tesákem.
,,Čekala jsem, až se vrátíš," přemítala a naklonila hlavu, aby se na něj podívala. Kaz se při pohledu na ni zastavil. Místo hladké pokožky byla Stasiajina tvář poznamenaná jizvami. Lano zanechalo zvrásněné stopy na jejím krku, které se pomalu měnily na bílou. Na její tváři se jí táhla nepravidelná jizva, podobná škrábnutí drápem, stále zrudlá a další jizva se vinula kolem jejích očí.
,,Stasiaj..." Kaz se odmlčel, nejistý, co říct. Dívka zavrtěla hlavou a nepřítomně se natáhla, aby si poškrábala jizvu na čelisti.
,,Říkala jsem ti to. Muži se zlobí, když nedosáhnou svého," pokrčila rameny, než před sebou upila další doušek vody. ,,Jaké bylo setkání?"
,,Kdo ti to udělal?" Kaz ignoroval její otázku, sedl si před ní a svraštil obočí.
,,Jsou už dávno mrtví, Kazi," zavrtěla hlavou. ,,Nemůžeme o tom prostě nemluvit? Jaké bylo setkání?"
,,Bylo to dobré," Kaz se opřel do židle a položil vraní hůl na stůl, zatímco Stasiaj přikývla. ,,Sturmhond souhlasil s podmínkami."
,,Takže můžeme pokračovat?"
,,Ne tak docela," olízl si rty Kaz a chtěl sáhnout po Stasiajině ruce. Vypadala mimo, jako by se něco změnilo, a on litoval, že jí musí říct další špatnou věc. ,,Griši zjistily, že jsi Anastasiaj. Doslechl se to a chce s tebou mluvit."
,,A řekl jsi ne, že?" zeptala se Stasiaj a dívala se na něj zúženýma očima. ,,Řekl jsi ne, protože to je moje rozhodnutí?"
,,No..."
,,Kazi Brekkere, doufám, že jsi řekl ne jeho podmínce," zavrčela Stasiaj a narovnala se, zatímco jizvy se zdály svíjet se nelibostí. ,,Věřím, že jsi mu řekl ne."
ČTEŠ
War Of Hearts [Kaz Brekker CZ] ✔
FanfictionJedná se o překlad! ❝milovala ho, ale dál předstírala, protože věděla, že on ji nemiluje stejně❞ Ve kterém se Had z Ketterdamu vynoří ze štěrbin Barrelu, zvedne hlavu a zlomí nějaké kosti. 【 Kaz Brekker x OC】 【 Grishaverse au; Shadow and Bone ➝ Croo...