~''Rozdział 14''~

14 1 0
                                    

Postanowiłam powrócić :D rozdziały będą pojawiały się rzadziej ponieważ moja głowa nie umie wygenerować pomysłów.
--------------------------------

Polska; Dobrze! Poddajemy się!

-Wszystkie koty klanu rzeki uniosły pyski i zaczęły krzyczeć by podwyżyć swoją dominację -

Włochy; Polsko? Dlaczego przerwałeś walkę?

-Kremowy kocur nie odpowiedział lecz nagle usłyszał za sobą wielki wiatr -

-Wszystkie koty zaczęły obracać pyski a klan rzeki zamilkł -

- koty dojrzały dwie kotki jedna cała czarna z białymi oczami a druga Biała z czarnymi oczami. Okrążały pole bitwy w powietrzu. W pewnym momencie można było dojrzeć że biała kotka zaczyna świecić po czym zeszła na dół razem z czarną kotką. Gdy kotki już dotknęły ziemi biały i czarny kolor zmył się z kotek z pod czarnego pyłu i białego pyłu co powoli się ulatniał widniało już futro. Czarna kotka posiadała długie rude futro a biała czarno-białe futro.

Węgry; Kto to....- spojrzał na kotki podchodzę do dwóch wcześniej nie zauważonych martwych ciał.

Polska; chwila.... Z kąś poznaję te kolory futra....To Austria i Białoruś! Przyszły po martwe koty!

- Polska podszedł przed kotki które przedstawiły dwa światy ( klan gwiazd i mroczną puszczę)

-Kremowy kocur ukłonił się bez słowa przed dwoma kotkami -

-kotki również się ukloniły po czym wyminely Polskę i podeszły do już nie żywego Turcji i Syrii.

-Austria wyszła na przód i dotknęła noskiem o nosek Turcji i Syrii.

Z kocurów wychodziły duszę, całe białe, spojrzały ostatni raz na Polskę i pobiegły gdzieś w głąb nieba ( welcome to star clan)

-Dwie kotki ruszyły za kocurami i znikły gdzieś w oddali-

Litwa; Ktoś mi powie co się właściwie wydarzyło?

Polska; Straciliśmy dwa koty! Klan gwiazd nigdy by nie chciał tak krwawej bitwy! Może to wcale nie znak od klanu gwiazd lecz od Wojowników mrocznej puszczy? .... Ta wojna nigdy nie powinna się wydarzyć!

- klan rzeki zaczął powoli odchodzić z gardą uniesioną wysoko -

---------------------------------------------------------

Wiem krótki rozdział ale spieszy mi się do szkoły

~''★ContryCats! ( Warrior cats x Countryhumans )★''~🌿🐾Przerwana 🐾🌿~''★Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz