5.bölüm

558 10 0
                                    

"ben de geliyorum."

&

"Sülo bacağının kemiğini sikeyim kardeşim emi?," Dedi sinirle hasan, üstüne bacaklarını atmış sülo'ya.

"Ya bu uçak küçük mü ne? Sığmıyor bacaklarım!," Diye isyan etti Sülo.

"Adamda 1.89 boy var amına koyayım bacak tabi sığmaz!," Dedi apo yan koltuktan. Uçakta'ydık ve rize'ye gidiyorduk. Apo'ya bende geliyorum dememle birlikte hemen hazırlanmıştım. Üstelik Büşra'nın haberi yoktu, mışıl mışıl uyuyordu.

Ben, Sülo ve Hasan yan yana oturmuştuk. Uçağa bindiğimizden beri çok heyecanlıydım, ki bu asla Sülo ve hasan'ın gözünden kaçmamıştı.

"Sülo en sonunda ayağımı ağzına sokucam rahat dur!," Diye bağırdı hasan en sonunda. Gördüğüm görüntü yüksek sesle kahkaha atmama sebep olmuştu, çünkü Sülo gerçekten de neredeyse yatakta yatıyormuş gibiydi.

1 saat 45 dakika'nın sonunda uçaktan inmiştik. Tüm yolculuk boyunca hasan ve Sülo'nun didişmesini dinlemiştim.

"Özlemişim canım memleketim," eğilip yeri öptü hasan. Rize'li olduğunu yeni öğreniyordum.

"Nereye gideceğiz?," Diye sordum havalimanı'ndan çıktıktan sonra.

"Gülbeyaz teyze'lere gideceğiz," dedi hasan.

"Gülbeyaz teyze kim?," Diye sordum.

"Utku komutanım'ın annesi," diye açıkladı hasan. "Geleceğimizi biliyor, komutanım'a söylemedik."

Kaynananla tanış canım!

"Hoşgeldunuz uşaklar!," Dedi Gülbeyaz teyze olduğunu tahmin ettiğim kadın. Tahminen 50'li yaşlarındaydı.

"Hoşbulduk Gülbeyaz teyze'm!," Dedi apo, elini öperken.

"Sessiz ol deli uşak uyuyor evdekiler!"

"Of çok özlemişim Gülbeyaz teyze'mi."

Herkes sarıldıktan sonra en arkada ben kalmıştım.

"Ha bu cüzel kiz kimdur?," Dedi Karadeniz şivesiyle. "Apo bana kız kaçirdum deme sakin!"

"Yok Gülbeyaz teyze'm kız mız yok!"

"Ha bu kız kimdur o zaman?"

"O eren komutanımın kardeşi berfu, bizimle geldi."

"Ha söylesene kizum erenimun kardeşi olduğuni," dedi ben ona yaklaşırken.

"Merhaba Gülbeyaz teyze ben berfu," dedim kendimi tanıtıp ve elini öptüm. İçtenlikle sarılmıştı bana.

"Haydi geçun geçun üşüteceksinuz," dedi Gülbeyaz teyze ve içeri geçtik. Evin içi çok güzeldi, tıpkı dışarısı gibi. Tahta merdivenler vardı ve muhteşem gözüküyordu.

FİRUZEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin