შავ ჩაბნელებულ ოთახში, სადაც მხოლოდ შავი მაგიდა იდგა, დამაყრუებლად ისმოდა კაცის ხმა, რომელიც უფრო ღრიალს ჰგავდა. ხოლო მაგიდის წინ ხუთი შავებში ჩაცმული მამაკაცები იყვნენ ჩამწკრივებულნი,რომლებიც შიშისგან თრთოდნენ, რადგან იცოდნენ, რომ თავიაანთი ბოსი ძალიან მკაცრი იყო და უმნიშვნელო შეცდომასაც კი არ აპატიებდათ. ნეტავ ვინ იყო ეს ადამიანი? თვით მაფიის ბოსი ჯეონ ჯონქუქი.
ჯონქუქი: როგორ, როგორ გაგაცურათ იმ ნაბიჭვარმა
?: ბოს გთხოვთ ამ ერთხელ გვაპატიებთ და დღესვე თქვენს ფეხებთან დავაჩოქებთ.
ჯონქუქი: თქვენ გამოყლევებულებო ეგ სირი ელჩი სულ როგორ გისხლტებათ ხელიდან.
?: გთხოვთ ბატონო ერთი შანსი მოგვეცით.
ჯონქუქი: ეგ სირი მომითრიეთ და დამიბრუნეთ დაკარგული 100 მილიონი დოლარი. თორემ ყველას სათითაოდ გაგატყავებთ.
?: კარგით ბატონო, როგორც გვიბრძანებთ.
ჯონქუქი: დაახვიეთ აქედან და მანქანა მომიმზადეთ კლუბისთვის.
?: არის სერ.....................................................................................
"მუსიკის მოსმენა მამშვიდებს. ამას მაშინ ვაკეთებ, როდესაც რაღაცაზე ძალიან ვმერვიულობ. საღამოს 9 საათია. ჩემს დიდ შავ ფუმფულა ლოგინზე ვწევარ და ვფიქრობ, რომ საშინელი, მოსაწყენი და უბედური ცხოვრება მაქვს. ჩემხელა გოგოები ახლა იწყებენ ცხოვრებას. ერთობიან, შეყვარებულთამ ერთად პაემნებსე დადიან. ვუყურებ თეთრ კედელ, რომელზეც სიცარიელეს მეტი არაფერია. ჩემი გულიც მაშინ დაცარიელდა როდესაც დედაჩემმა თავი მოიკლა და დამტოვა ნაბიჭვარ მამასთან. "
?: ჰეი ვაიოლეტ
ვაიოლეტი: რა ჯანდაბაა
" ლოგინიდამ წამოვხტი, რადგან ვიღაც ჩემს აივნის კარზე აბრახუნებდა. მივედი, გრძელი ლურჯი ფარდა გადავწიე და დიდი შუში კარი გავაღე "
ვაიოლეტი: მაიააა. აქ რა ჯანდაბა აკეთებ ამიხსენი
მაია: ვააა მეც გამიხარდა შენი დანახვა ლამაზმანო.
ვაიოლეტი: კარგი, კარგი მოდი ჩემთან
მაია: ჩემი წითელი ფერია
ვაიოლეტი: მაიმუნო ჩემს აივანზე რანაირად ამოძვერი. ან სახლის წინ მდგარ ოცამდე დაცვას როგორ გამოეპარე?
მაია: მინდა გითხრა, რომ ძალიან დებილები არიან.
ვაიოლეტო: ჯანდაბა მოსიარულე შარი ხარ რაა.
მაია: ლეეტ
ვაიოლეტი: რა ჯანდაბა გინდა?
მაია: ეეე საიდან მიხვდი, რომ რაღაც მინდა
ვაიოლეტი: მასე მაშინ მომმართავ, როდესაც რაღაც გინდა. ახლა კი ამოღერღე.
მაია: წამო კლუბში წავიდეთ
ვაიოლეტი: შენ თავი რამე ხომ არ მიარტყი
მაია: ოოოო კაი რაა სახლში ჯდომისგან გაგიბრტყელდა ერთი ადგილი.
ვაიოლეტი: ხვალ ფრენბურთის მნიშვნელოვამი თამაში მაქვს და დასვენება მჭირდება.
მაია: შენ და შენი ფრენბურთი რააა
ვაიოლეტი: მაია!
მაია: მამაშენი ხომ?
ვაიოლეტი: ძალიან კარგად იცი თუ როგორი ნავიჭვარია
მაია: გთხოვ არ ინერვიულო
ვაიოლეტი: დედაჩემმა მის გამო მოიკლა თავი
მაია: ნაბიჭვარი ელჩი
ვაიოლეტი: ხომ იცი ჩემს თამაშს მისი თანამშრომლები და ბიზნეს პარტნიორები ესწრებიან ხოლმე. მე გუნდის კაპიტანი ვარ შეცდომის უფლება არ მაქვს. წინა თამაშზე ხელი მტკიოდა და წავაგეთ შემდეგ კი კარგად იცი რაც მოხდა.
მაია: გთხოვ ნუ ჩუმდები მის საქციელებზე. უჩივლე.
ვაიოლეტი: მაია დებილი ხარ? შენი აზროთ სამხრეთ კორეის ელჩს დაუჯერებენ თუ მის თინეიჯერ 17 წლის ქალიშვილს.
მაია: ბოდში მართალი ხარ.
ვაიოლეტი: როგორ მინდა ხალხს გავაგებინო, რომ თავიაანთი სანაქებო ელჩი რეებს ხლართავს და რა ბინძურ სამქეებშია.
მაია: გთხოვ ცოტაც, ცოტაც გაუძელი. დარწმუნებული ვარ, რომ სულ მალე დააღწევ მის კლანჭებს თავს.
ვაიოლეტი: ადექი
მაია: ჰააა??
ვაიოლეტი: რას მიყურებ კლუბში მივდივართ.
მაია: მოიცა, მოიცა ხვალ ხომ თამაში გაქვს
ვაიოლეტი: ხოდა უნდა გამაკონტროლო, რომ ბევრი არ დავლიო.
მაია: უჰუუუუ
" მაია სიხარულისგან დახტოდა. გიჟია."
ვაიოლეტი: გაჩერდი შენ ქაჯო არ დაგავიწყდეს, რომ სახლში ჩემს გარდა კიდებ 20 მდე მსახურია.
მაია: და მამაშენმა, რომ გაიგოს კლუბში, რომ მიდიხარ
ვაიოლეტი: ერთი მაგისიც
მაია: მომწონს შენი შემართება. მოიცა, მოიცა ტანსაცმელს მე გირჩევ გოგონი.
ვაიოლეტი: შანსი არ არის. შენი არჩეულით 2 დოლარიან ბოზს დავემსგავსები.
მაია: დაგახრჩობ!
ვაიოლეტი: კაი კაი იცოდე რამე წესიერი.
" ცოტა ხანი ჩემს კარადაში იქექებოდა როგორც იქნა გამოვიდა და ხელში რაღაც მომაჩეჩა"
მაია: მიდი მიდი აი ეს ჩაიცვი
ვაიოლეტი: კაი ხოოჩავიცვი👇🏻
ვაიოელტი: ჰმმმმ მგონი ძაან ცუდიც არ არის
მაია: ჯანდაბა რა ლამაზი ხარ ლეეტ
ვაიოელტი: არ წავიდეთ?
მაია: წავედით
ვაიოლეტი: დაცვა?
მაია: რამდენი ხანია ვდაქალობთ შემახსენე
ვიოლეტი: ჰააა. 7 წელი
მაია: ხოდა ამდენი ხანია შენი დაქალი ვარ ამიტომაც შესაბამისად თქვენს ეზოში საიდუმლო გასავლელი მაქვს. ისე მიკვირს ამდენი ხანში როგორ ვერ აღმოაჩინეს.
ვაიოლეტო: შენ ნორმალური თუ ხარ?
მაია: ნორმალური, რომ არ ვარ მაგიტომაც გავაკეთე
ვაიოლეტი: აააჰ ჯანდაბას შენი თავი წავედითესეც ამ თავის დასარულიიი...
როგორ მოვეწონათ? დამიკომენტარეთ შთაბეჭდილებები. დავოუთებაც არ დაგავიწყდეთ წინ ისეთები გელიიით
შემდეგი სულ მალე დაიდება🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻
YOU ARE READING
იძულებით დაწყებული სიყვარული
Romanceკიმ ვაიოლეტი გოგო რომელსაც ამ ცხოვრებაში მხოლოდ გარდაცვლილი დედა, საუკეთესო მეგობარი და ფრენბურთი უყვარდა. მამამისი კლანჭებში მოქცეული. ის სიგიჟემდე შეუყვარდება მაფიის ბოსს, დაუნდობელ ჯეონ ჯონქუქს, მაგრამ შეიყვარებს თუ არა დაუმორჩილებელი და ჯიუტი გო...