"12 წელი. 12 წელი გავიდა. არ არის ცოტა დრო. ბევრი რამ შეიცვალა ჩემს ცხოვრებაში. დრო სწრაფად გარბის. ჩვენს თვითოეულ თვალის დახამხამებაზე რაღაც ხდება. ახალი სხეული ევლინება სამყაროს. მისი ტირილი. გახარებული ნათესავები რომლებიც საავადმყოფოში შამპანიურის გახსნას იწყებენ. ბავშვის მამას სიხარულის ცრემლები მოსდის და ფიქრობს როგორი მამა იქნება თავისი შვილისთვის. ბედნიერი დედა რომელსაც ერთი სული აქვს შვილი ნახოს. მე აქედან მხოლოს ბოლო განვიცადე. 12 წლის უკან ბედნიერი ვიყავი. როდესაც ჩემს გულზე დააწვინეს პატარა გოგონა. მე კიმ ვაიოლეტი 29 წლის. 12 წლის გოგონას დედა ვარ. არ იყო ჩემი ცხოვრება მარტივი. მაგრამ ჩემს შვილთან ერთად ნელ ნელა ყველაფერი გადავლახე. ის 12 წლის ჭირვეული თინეიჯერია. არ ვიცი მისი თინეიჯერობა შემიწირავს. მუდამ უკმაყოფილოა. ცვალებადი ხასიათი. არ მახსოვს ამ ასაკში მეც ასეთი ვიყავი?
მახსოვს ის მომენტი როდესაც ექიმმა მითხრა თუ რას დავარქმევდი. იმ წამს თვალწინ ჯონქუქი წარმომიდგა და დაუფიქრებლად წამოვიძახე, რომ ბავშვს გეორგინას დავარქმევდი.
(მიხვდით ხო? რატომ ეს სახელი😅😅)
მართლაც, რომ ყვავილს ჰგავს. "" ის მე მგავს ჩემი ასლია. როდესაც 1 წლის გახდა. სოციალური ქსელები შევქმენი. სადაც ვტვირთავდი ფოტოებს. სულ რაღაც ერთ თვეში კი ცნობილი ბრენდებისგან როგორიცაა. გუჩი, პრადა, ბალენსიაგა შეტყობინებები მივიღე რომ ჩემი გარეგნობით აღფრთოვანდნენ და უნდოდათ მათი მოდელი ვყოფილიყავი. ასევე კარგი შემოსავალიც მექნებოდა. რამოდენიმე თვის წინ დიორის ელჩი გავხდი (მოუნდა მთვარეზე გაფრენა. ჩვენი ჯისუა დიორის ელჩი 😂😂) ხალხმა ზედმეტ სახელი შემარქვა. (Red Rose) სახელით ძირითადად არავინ არ მომმართავს. ყველა ჩემმა ფანმა იცის, რომ 12 წლის შვილი მყავს, მაგრამ არასდროს არ გამომიჩენია მისი სახე. ზოგჯერ ვკამათობთ ხოლმე რადგან ნერვები ეშლება, როდესაც ვერ მივდივარ მშობელთა კრებაზე. ან როდესაც ხალხმრავალ ადგილას ერთად ვერ ვსეირნობთ. მესმის მისი მაგრამ მისთვის ესე აჯობებს. იცის რომ მამა კორეელი ჰყავს. ჩვენ როდესაც მარტო ვართ კორეულად ვლაპარაკობთ ისე კი ინგლისურად. ყოველთვის ხათაბალებში ეხვევა. ვფიქრობ რომ მოსწონს ჩემი გაბრაზება, განერვიულება და მწყობიდან გამოყვანა. არც ეს დღე ყოფილა გამონკალისი. უკვე დილის 12 საათი იყო და დიორის კომპანიაში წასასვლელად ვემზადებოდი რადგან 2 ის ნახევარზე უფროსსმა დამიბარა მნიშვნელოვან საკითხზე ჰქონდა ჩემთან სასაუბრო. ის სკოლაში იყო. მეგონა ყავას მშვიდად დავლევდი, მაგრამ ამ ტელეფონის ზარმა ყველაფერი ჩამიშხამა. ტელეფონს ვუპასუხე და სკოლის დირექტორი რეკავდა"
YOU ARE READING
იძულებით დაწყებული სიყვარული
Romanceკიმ ვაიოლეტი გოგო რომელსაც ამ ცხოვრებაში მხოლოდ გარდაცვლილი დედა, საუკეთესო მეგობარი და ფრენბურთი უყვარდა. მამამისი კლანჭებში მოქცეული. ის სიგიჟემდე შეუყვარდება მაფიის ბოსს, დაუნდობელ ჯეონ ჯონქუქს, მაგრამ შეიყვარებს თუ არა დაუმორჩილებელი და ჯიუტი გო...