დილა...
"დილით ადრე გამეღვიძა. იმაზე ადრე ვიდრე უნდა გამღვიძებოდა. ჯერ გეორგინას გასაღვიძებლად ძალიან ადრე იყო. ჩემს პენუარზე თეთრი თხელი ხალათი შემოვიცვი და სამზარეულოში გავედი ყავის მოსადუღებლად. ყავის აპარატიდან ნელ-ნელა მოწვეთავდა შუშის დიდ ფინჯანში შავი სითხე. ყავას მაღლიდან რძე დავამატე და ჩემს ოთახში გავედი. ფანჯარა გამოვაღე ჯერ დილის 7 ის ნახევარი იყო. ჩემს ლოგინზე მოვკალათდი და ცხელი ყავის ფინჯანი ხელებს შორის მოვიქციე. "
ყავას ნელ-ნელა ვსვმადი და თითოეული ყლუპის გემოს ბოლომდე შევიგრძნობდი.
ვფიქრობდი ყველადა ყველაფერზე. შემდეგ კი გამახსენდა ჩემი დღიური. ყავა თეთრ საწოლის გვერდით მდგარ ტუმბოზე გადავდე და წამოვხტი. კარადას ვეცი დიდი ზურგჩანთა გავხსენი და შიგნიდან შავ ყდიანი რვეული ამოვიღე. ერთ ხანს გულზე მივიკარი. ლოგინზე ისევ იმ პოზას დავუბრუნდი რვეული ფეხებზე მოვიქციე და გადავფურცლე. გეორგინას დაბადებიდან მოყოლებულ ფოტოებს ვაკრავდი და ჩანაწერებს ვურთავდი. ამ დღიურის კეთების მთავარი მიზანი ჯონქუქუ იყო. მჯეროდა, რომ აუილებლად დადგებოდა ის დღე როდესაც მას ამას გადავცემდი. ამჯერად ტუმბოს უჯრაში მოვათავსე. ყავა ბოლომდე ვერ დავლიე. ფინჯანი სამზარეულოში წავიღე და რამოდენიმე წუთი ჩემს საყვარელ მუსიკებს ვუსმენდი ყურსასმენებში და თან საწოლზე ვნებივრობდი. მალევე ავდექი და ახლა იწყებოდა სატანჯველი მომენტი გეორგინას გაღვიძება. უკვე 8 საათი იყო. მისი ოთახისკენ წავედი კარები ოდნავ შევხსენი და გაკვირვებისგან პირი ღია დამრჩა არ მჯეროდა რასაც ჩემი თვალები ხედავდნენ. ის უკვე ამდგარი იყო და ფორმაც ჩაცმული ჰქონდა. "
ვაიოლეტი: თუ მჯეროდეს
გეორგინა: დაუჯერებელს რას ხედავ
ვაიოლეტი: იმას რო დილით შენი ფეხით ადექი
გეორგინა: ხო მჭირს ხოლმე რაღაც უაზრობები
ვაიოლეტი: კარგი მაშინ წავალ მაიას გავაღვიძებ
გეორგინა: მაიას ღვიძავს და საუზმეს აკეთებს
ვაიოლეტი: მაშინ გავემზადები
"ოთახში დავბრუნდი და ახლა მე დავიწყე მზადება. რა ჩავიცვა. რა ჩავიცვა. და ვიპივე როგორც იქნა. გამოვიღე კარადიდან და ჩავიცვი"
YOU ARE READING
იძულებით დაწყებული სიყვარული
Romanceკიმ ვაიოლეტი გოგო რომელსაც ამ ცხოვრებაში მხოლოდ გარდაცვლილი დედა, საუკეთესო მეგობარი და ფრენბურთი უყვარდა. მამამისი კლანჭებში მოქცეული. ის სიგიჟემდე შეუყვარდება მაფიის ბოსს, დაუნდობელ ჯეონ ჯონქუქს, მაგრამ შეიყვარებს თუ არა დაუმორჩილებელი და ჯიუტი გო...