თავი(13)

1.1K 52 12
                                    


"მამქანა დიდი კომპანიის წინ გაჩერდა. მანქანის კარები დაცვამ გამიღო. მე კი ქაჯივით გადმოვხტი მანქანიდან თან ჩემს თეთრ ტოპს და შემოსაცმელს ვისწორებდი. შენობას თვალი ავაყოლე და ვფიქრობდი სახლში ხომ არ წავსულიყავი. ძალიან ცხელოდა და ერთი სული მქომდა თავი სადმე შემეფერებინა ამიტომაც ღრმად ჩავისუნთქე და კომპანიაში შევედი. შევედი თუ არა ხალხის ხმა ყურებში ბუზებივით ჩამესმოდა. ყველას თვალი მოვავლე და მათი ჩაცმულობის შემყურე ჩემი თავის შემრცხვა. იმ უჟმურს აქ რაა დრესკოტი აქვს? ყველას აქ მომსახურე გოგოს ასე ეცვა"

 იმ უჟმურს აქ რაა დრესკოტი აქვს? ყველას აქ მომსახურე გოგოს ასე ეცვა"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ბიჭებს კი თეთრი პიჯაკები და ჰალსტუხები. 
შუა კომპანიაში ვიდექი და დებილივით ვიყურებოდი.  აქ ამხელა მინიმუმ 20 სართულიან კომპანიაში ერთი იდიოტი რობოტი უნდა მეპოვა.  საქმე ძალიან არ გავირთულე ამიტომაც მიმღებში მდგარ გოგოსთან მივედი რომელსაც ათასობით კითხვას უსმევდნენ ჩემნაირი დებილები. როგორც იქნა ჩემი ჯერი დადგა და მის წინ დავდექი. ფეხებიდან თმის ღერამდე ამათვალიერა. რადგან ძირითადად აქ შემოსულებს ყველას სერიოზულად და მოკრძალებულად აცვიათ. მე კი თეთრი მოკლე ტანზე მომდგარი შორტით ამავე ფერის ტოპი მაისურით და ზემოდან თეთრი თხელი მოსაცმელით ვიყავი მის წინაშე რომელსაც თეთრი კონვერსები ამშვენებდა. ჩავახველე და ვკითხე"
ვაიოლეტი: ჯეონ ჯონქუქის კაბინეტი სად შემიძლია ვნხო?
?: შეხვედრა გაქვთ დანიშნული?
ვაიოლეტი: არა უბრალოდ მისი ნახვა მინდა
?: თუ უბრალოდ ხართ მოსული ვერ შეგიშვებთ
ვაიოლეტი: უკაცრავად მის ცოლს არ უშვებთ მასთან?
"და ჩემი ბრილიანტის ბეჭდიანი ხელი თვალებთან ავაფარე. ხალხი გაჩუმდა სიარული, საუბარი ყველამ შეწყვიტა. არადა ყველა ისე იყო გართული რომ გეგონებოდა შენს არსებობასაც ვერ ამჩნევენო. მაგრამ ჩემი სიტყვების შემდეგ ყველა მე მიყურებდა. ძირითადად შურით და ამრეზით მიყურებდნენ.  დაბნეულმა გოგომ კი ძლივს ამოიღო ხმა"
?: მა მა მაშინ ბატონ ჯეონს შევატყობინებ რომ მის სანახავად ხართ მოსული.
"ტელეფონი აიღო მაგრამ უკამ დავაბრუნებინე"
ვაიოლეტი: არ მინდა მან გაიგოს რომ აქ ვარ. ჩემს ცხოვრებას სიურპრიზი უნდა გავუკეთო
"ყველას მოვავლე თვალი და ნაგლურად გავუღიმე თითოეულ შურიან ადამიანს"
?: ბოდიშით მაგრამ არ უყვარს როდესაც დაუკითხავად ვინმე აწუხებს მას
ვაიოლეტი: მას? როდიდან ლაპარაკობ მასზე არაფორმალურად?
"გოგონა მთლიანად აილეწა. ხელებ გადაჯვარედინებული ვიდექი რა დროსაც
უკნიდან ბოხი, ცივი ხმა მომესმა რომელიც მიახლოებით ვიცოდი ვისაც ეკუთვნოდა."
ჯონქუქი: ვაიოლეტ აქ რას აკეთებ?
"მისკენ შევტრიალდი და ისე გამოიყურებოდა რკმ ძალაუნებურად გავშეშდი მის ყურებაში"

იძულებით დაწყებული სიყვარული Where stories live. Discover now