10. Bölüm

15.5K 634 10
                                    

Evett ben geldim!!!

Kurgu nasıl ilerliyor?

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

DOKTOR KEKİMİZ MERT'TEN

Babam Ela'nın karıştığını ve onun yerine başka bir kızın geleceğini söylediğinde açıkçası biraz tırsmış ve kızı istememiştim. Ela yüzünden eskiden nerdeyse her hafta dövülüyordum ve dışlanıyordum. Tamam kaslı biri olabilirim ama bir anda sizi döven 7-8 kişiye karşı koymanız nerdeyse imkansızdı. Ece'yle de gene dövüldüğüm günlerden birinde tanışmıştım

Flashback

Karşımdan bana doğru yaklaşan 4 kişiyi görünce moralim bozulmaya başlamıştı. Bu 2 haftada grup projemiz vardı ve ben gene hiçbir gruba istenmemiştim. Sonunda bir grup bulmuştum ama bu sefer de bütün işi bana yıkmışlardı.

 Bende el-mecbur kabul etmek zorunda kalmıştım. Bunun yanında annem dün kolumdaki morluğu görmüş bana 'sen kavga mı ediyorsun' diyerek kızmıştı

Biri ensemden beni tutup sürüklemeye başlayınca karşılık vermeden beni nereye götüreceğine baktım. Uzun yollardan geçmiştik ama durmamıştık. Sonunda durduğumuzda terk edilmiş bir parka gelmiştik. 

Adam durduğu gibi bana vurmaya başlamıştı, tabii bende kendimi korumaya... Sonunda hırsını alamamış olacak ki iki kişiye işaret verdi. İkisi beni duvar sabitlerken adamın bıçağını çıkarması ile ben de onlar gibi şok olmuştum.

Tamam daha önce de dövmüşlerdi ama en azından sadece yumrukla. Adam bana yaklaşıp göğsümün tam altına bir çizik attı. Zaten beyaz olan tişörtüm  hem kesilmiş hem de kana eşlik etmişti. Oluşan acıdan dolayı çığlıklarıma engel olamıyordum. 

Bu sırada 3 öğrenci olduğunu belli eden ikisi kız diğeri erkek olan kişiler yanımıza yaklaşmaya başlamıştı.(Adlarını bilmiyor ama burda kafanızın karışmasını istemedim)

Ece" Hey ne yapıyorsunuz orda bırakın onu hemen"

Çetebaşı" Seni ilgilendirmez ufaklık işine bak"

Yaren" Adamı bırakın zor kullanmayalım"

Diğer adam" Güzellik senle zoru yatakta görmek isterim" Duyduğum lafla benim bile sinirlerim tavan yapmışken yanlarındaki çocuk adama kafasını gömmüştü bile.

Bundan sonrası ise tam bir curcunaydı. İki kız boylarına göre iyi iş çıkarmışlardı. Bu sırada ben de boş durmamış ağrıyan göğsüme rağmen bir şeyler yapmaya çalışmıştım. Sonunda adamların işi bittiğinde genç erkek koluma girmiş ,beni yürütmeye başlamıştı....

Flashback son

Daha sonra ise Ece bana pansuman yapmış birbirimizin hikayelerini dinlemiştik. Bana aileme söylememi söylemişlerdi. Bende dediklerimi yapıp aileme bunu söylemiştim bunun sonucunda ise farklı bir üniversiteye geçiş yapmış orda rahatlamıştım.

Bu sırada ise Gamze ve Burak ile iletişimimi kesmemiştim. Ayda bir buluşur birbirimizin sorunlarını dinlerdik. 

Neyse bunları geçelim. Nerde kalmıştım Hah! 

Ece'yi bizim evde gördüğümde çok şaşırmış ve bununla birlikte beraber mutlu olmuştum. Ama Ece için üzülüyordum çünkü Ece'yi görene kadar bende abimler gibi önyargı ile yaklaşmayı düşünüyordum. 

Sanırım ikizler birbirlerini daha iyi hissediyorlar. Arda ile bu kadar çabuk kaynaşacağını hiç düşünmüyordum açıkçası. Ama onların birlikte uyumaları, Efe'yi de yanlarına alıp birlikte dışarı çıkmaları, Ece'nin bize sandviç hazırlaması ve Arda ile didişmeleri. 

Arda ile didişirken bana 5 yaşındaki bir kız çocuğunu anımsatmıştı Ece. Onun saçını çekmesi kahkahaları, eğlenmesi, ikizine sarılması. Her şeyiyle tatlı bir kız çocuğu. Ece görmese bile bizimkiler Ece ve Ardanın sesine gelmiş onların eğlencesini benim gibi buruk bir tebessüm ile izliyorlardı.

Abimlerin ve Batı'nın ise şaşırmış bir şekilde onları izlediğini gördüğümde ise yüzümde yarı tebessüm yarı hüzün hali oluştu. Çünkü onlar fark etmeden hem Ece'yi sevecekler hem de ona önyargı ile yaklaşacaklardı.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Evetttt 

Bu bölüm erken oldu 

Neden bende bilmiyorum ama erken atasım geldi.

Öptüm arklar










Neden ben?-Gerçek Aile'm -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin