20. bölüm

10.4K 464 56
                                    

Ben geldim nabersiniz?
Evet bölümler nasıl
Ve fav karakter kimdir?
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
ECE GAMZE'DEN

Sabah kalktığımda saat 10.30du. Muhtemelen annemler olmadığı için daha kimse kalkmamış yada kalksalar bile beni kaldırmamışlardı.

Yataktan kalktıktan sonra ilk iş olarak Arda'nın odasına gitmiştim. Baktığımda Arda hala uyuyordu. Onu uyandırmadan Batı'nın odasına baktım. Onun da uyuduğunu gördüğümde aşağı indim ve kahvaltı hazırlamaya başladım. Bir süre sonra sessizlikten sıkıldığımı hissettiğimde arkadan radyoyu açtım.

Eğlenceli müzikler çalarken bir anda radyo müziği durdu ve ana haberler okunmaya başladı
"Evet sayın dinleyiciler, bugünkü sıcak haberlerimizi başında ünlü isim Murat Kaya kaza yaptı. Bu kaza İstanbul otobanında gerçekleşti.
Murat Kaya'nın yanında eşi Merve Kaya'nın da bulunduğu aldığımız haberler arasında"

Spiker kadın susunca kadının ne dediğini  önce ne dediğini anlayamasam da sonra anladım ve çığlık attım. Benim çığlığıma gelen Arda ve Batı bana neler olduğunu sordu.

"A-arda ba-babamgil kaza yapmış. Mert abi-mi ara hemen"
Arda önce ne dediğimi anlamamış olsa da spiker haberi tekrar edince hemen telefonu çıkarıp birini aradı.

"Hadi gidiyoruz****** hastanesindelermis"

Hızlı bir şekilde kafa salladiktan sonra hemen kapıya koştuk ve hızlı bir şekilde hastaneye gittik.

Hastaneye geldiğimizde Poyraz bizi kapıda karşıladı. Onun yüzünde bile olan o kırılmışlık beni üzmüştü. Onu gördüğümde herşeyin gerçek olduğunu anladıktan sonra daha kötü ağlamaya başladım.

"Poyraz abi nerdeler abi hemen götür nolur" ona şuan ne dediğim umrumda değildi.

Kafa sallayarak bizi hızlı bir şekilde ameliyathanenin önüne getirdi.

4 saat sonra
Doktor çıktı.
"Murat Kaya'nın yakınları siz misiniz?"

"Başınız sağolsun"

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Kestik,

Evet nasıldı

Neden ben?-Gerçek Aile'm -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin