Ve bölümü başlatıyorum
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ece GamzeAnnem ve babamı rüyamda görmenin üzerinden 3 hafta geçmişti. O rüyadan sonra ağlayarak uyanmış, kendime gelmeye çalışmıştım. Ama 3 hafta geçmesine rağmen kendime gelememiştim.
Bu 3 hafta içinde size neler olduğunu açıklayayım;
Poyraz artık uyumayı bile unutmuş bir şekilde evde dolaşıyor boş boş bir yerlere bakıyordu.
(Bu arada bu videoyu sonuna kadar izleyin kardeşlerin, özellikle de Batı'nın, durumu bu)
Taha abim hala gelmemişti ama onun da oradan çıkmadığını adım kadar iyi biliyordum .
Mert abim bize teselli vermeye ve yanımızda olmaya çalışıyordu ama bize teselli verirken bile bizle göz göze gelmemeye çalışıyordu. Sanki tüm yükümüzü ona vermemizi istiyordu ama vücudu bunu kaldıramayacağını bize gizli yollarla gösteriyordu.
Batı ve Efe aynıydı.
Arda ve ben ise hele ki 3 haftada iyice hayattan soğumuş, kimseyle konuşmaz hale gelmiştik.
Gerçi ben konuşamıyordum ama neyse.
Bugün ise ailemin daha fazla dağılmasını istemediğim için ailemi toplamaya başlayacaktım.
Ben bunları düşünürken saat 13.10 olmuştu. Efe yanımda uyuyordu. Onu uyandırmamaya özen göstererek kalktım ve yüzümü yıkadım.
Üzerimi de değiştirdikten sonra aşağı indim ve kapıya doğru ilerledim. Tam kapıyı açarken Poyraz ile karşılaştım.
"Poyraz?"
"Efendim abim" sesi yorgundu. Gerçi yorgun olduğunu herşeyiyle anlayabiliyordum. Gözlerinin altı mosmordu, teni pek birşey yemediğinden beyazlamıştı.
Gerçi hepimiz öyleydik ama onu öyle görmek beni daha da üzmüştü.
"Ben şirkete Taha abimin yanına gideceğim, sende anahtarı var mı?" dediğimde bana bakmış"Odamda var gel odama çıkalım" demişti.
Odasına geldiğimizde bana bir kutudan anahtar çıkarıp vermiş yanına da biraz para vermişti.Ben odadan çıkarken odasındaki koltuğa oturmuş ve yere bakmaya başlamıştı. Bende onun bu halini gördüğümde yanına yaklaşmış ve
" Poyraz gel yatağına yat, hem akşam sizinle birşey konuşacağım, sağlam olman lazım" dediğimde kafasını sallamıştı.
Onu yatağına yatırdım, üstünü örttüm ve yanına oturarak saçlarını okşamaya başladım.Yavaş yavaş uykuya dalarken son söylediği "annem de böyle yapardı" demesi içimi sızlatmıştı.
Onu odasında bırakarak aşağı indim ve şoförün yanına giderek şirkete gideceğimi söyledim ve arabaya bindim.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ece'yi kesmekle tehdit edenler vardı. Bu yüzden bende burada kesiyorum. Hahahah(kotukadingulusu)Bölüm bitti ? Nasıldı
Ece tüm aileyi toparlayabilecek mi sizce ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden ben?-Gerçek Aile'm -
Chick-Litklasik aile kurgusu . Bir kız 4 abi 1 ikiz ve küçük kardeşin tanışması .İlgisiz ve sevgisiz büyüyen Ece'nin hayatı bir anda değişirse neler olur izleyip görelim. komedi -dram