YAZARDAN
Mert 2 gündür baygın olan kardeşine baktı. Düşerken kafasını çarpmıştı ve beyin hasarı olmasından korkuluyordu.
Tüm çocuklar hastane odasının önünde duruyor, genç kızın yanından ayrılmıyordu. Efe ağlamaktan beter olmuştu. Gözleri kan çanağına dönmüş, Allah'ım nolur ablamı da alma benden diye sürekli yalvarıyor, annesi ve babası aklına geliyor daha fazla ağlıyordu.
Gerçi diğerlerinin de Efe'den bir farkı yoktu, sadece Poyraz Taha Mert üçlüsü, kendilerini sıkıyor, kardeşlerine destek olmaya çalışıyorlar.
Biz gelelim genç kıza. Önceki bölümlerde onun bilinç altında olanları görmüştük. Kız yavaş yavaş kendine geliyordu ama kendine gelmek istemiyordu.
Yavaş yavaş gözlerini açtı kız. Odada kimse yoktu. Birisi yanına geldi o an. Gelen Mert abisiydi. İşte o an son yaşadıklarının kâbus olduğunu anladı.
"Abim iyi misin?Kendini nasıl hissediyorsun?"
Ama kız konuşamıyordu, konuşmak istiyordu ama ses ağzından çıkmıyordu. O yüzden kafasını salladı.
"Abicim konuşabiliyor musun"
Bu sefer kız kafasını iki yana salladı
"Tamam abim, bugün sen burda kal yarın çıkarız tamam mı?"
"Bu arada abimler içeri gelsinler mi?"
Kız yine kafasını salladı.
Mert kapıyı açtı. O sırada içeri Efe girdi ve hemen Ece'nin kollarına sarıldı.
"Abla, abla gitmedin değil mi? Annem gitti babam gitti, sen nolur gitme " demişti Efe ağlayarak.
Kızın içi acıdı. Kardeşine burada olduğunu gitmeyeceğini söylemek istiyordu ama konuşamıyordu ki. O yüzden kardeşine iyice sarıldı onu yanına çekti.
"Mert durum ne?"
"Abi konuşamıyor ama beyinde bir hasar yok büyük ihtimalle travmatik olarak konuşamıyor. Onun içinde psikolojik destek alması gerekebilir"
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Eve gelmişlerdi. Anne babaları gömülmüştü. Cenazede tanıdığı herkes gelmişti.
Burak, Deniz, kuzenler, amca ve halalar, Taha'nın arkadaşları, ünlü isimler ve dahası.
Ama acısı azalmıyordu işte.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Evet gençlik
Ben yine geldim.
Bu iki bölüm biraz kafa karıştırmış olabilir
Bundan sonra kızımız sizce ne yapacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neden ben?-Gerçek Aile'm -
Chick-Litklasik aile kurgusu . Bir kız 4 abi 1 ikiz ve küçük kardeşin tanışması .İlgisiz ve sevgisiz büyüyen Ece'nin hayatı bir anda değişirse neler olur izleyip görelim. komedi -dram