*Kőr 5-ös játék*
(Kezdjük az elején! Amikor ez az egész történet elkezdődött. Olyan fura volt, hiszen nappal tűzijáték? De nem foglalkozva rohantam hogy elérjem a buszt, mert már így is késésben voltam.)- Jegyeket!
-Máris adom... Mi a fene? Hova tüntek? Hahó? Hahó! Emberek! Valaki? Hahó!
( És mindenki eltünt. Egész nap kerestem az embereket, de senki sehol. Kezdtem azt hinni hogy én maradtam egyedül.)
Hah? Ez meg? Játék tér arra? Milyen játék? Holvagyok? Mindegy lehet hogy többen is lesznek ott, hiszen játékot nem lehet csak többen játszani!-Regisztrációra fennmaradt idő 5 perc!
-Helló?
-Helló! Hogy hínak?
-Y/n vagyok. És te?
-Hh. Mimdegy hiszen ma úgy is itt halok meg, ahogyan te is!
-Ebből látszik hogy te leszel az első aki itt hagyja a fogát...( Azzal felvettem egy nyakörvet.)
-Regisztráció lezárult! Játékosok száma 25. Nehézségi szint kőr 5. A játék neve varjú lövés. A játék a következő :Minden játékos vett fel egy nyakörvet. A nyakörv hátulján megjelenő szimbólum jelzi ki a varjú. Az a varjú akinek a szimbóluma kőr, azaz szív rerre vadásznak a többiek. 8 darab varjú van, ha sikeresen meghal az összes varjú a játéknak vége! Viszont ha letelik az 1 óra és nem hal meg az összes varjú a többiek számára véget ér a játék!
Szabályok : A szimbólumot el lehet takarni. Minden játékos kap egy fegyvert, még a varjúk is. A varjúk ugyan úgy ölhetnek mint a játékosok, hogy ezzel is nehezebb legyen a játék.
A játék elkezdődött!(Mi a fene és honnan tudom hogyha én vagyok akit keresnek? Basszus ez nem fer. Hmm!)
-Kinyiltak az ajtók mindenkinek van egy szoba.
-Akkor ott lesznek a fegyverek? Ugye?
-Gondolom!
(Szólalt meg 3 idegen.)-Akkot bemegyek.(Azzal bezértam az ajtót magam mögött. És éppen hogy becsuktam megszólalt egy hang.)
-Gratulálok! Te vagy az 5 számú varjú!
-Mindig is ilyen szerencsétlen voltam gondoltam hogy most is az leszek! Most nem ez a lényeg, hanem az hogy kibírjam 1 óráig. Nem gondoltam volna, hogy így halok meg! Francba!
(Azzal kimentem szinte elsők között. Az első 25 percben mindenki gondolkodott, keresett hogy vajon kik lehetnek a varjúk, amíg egyszer csak lővések dördültek el. Akkor már tudtam hogy futnom kell ha élni akarok.)-Ott van még egy!
-(Nem! Nem! Nem hagyom magam! Meg fog ölni az a szihopata! El kell bújnom.)
-Erre ment!
-Biztos ez?
-Igen gyere már!
-(azzal elfutott a két fiú.)-Jó ötlet volt a pad alá bújni. De remélem a többiek is jól vannak.
-A játék fele eltelt!
-Már csak fél óra! Ki kell bírnom( Azzal megragadtam egy kispisztolyt aminek 50-es volt a tára)
-Mutasd a nyakad!
-Anyád mutatja majd!(És lelőttem. Én aki még azt is nehezen viseli hogy betegeket lát, lelő egy embert. Egy szörnyeteg lettem.)
-Gyertek erre van van az utolsó varjú!
-5 perc maradt a játékidőből!
-(Még 10-en maradtak velem együtt és 5 perc. El kell bújnom, vagy különben meg fogok halni.)
-Arra fut!
-Utána!-(Elvesztették a nyomomat, azonban én egyre jobban bűntudatot éreztem mivel miattam 9 ártatlan ember hal meg viszont, ha én halnék meg csak 1.)
-1 perc maradt a játékidőből!
-Nem tudom meg tenni! Nem tudom.(És szép lassan telt az idő amíg egy szekrényben ültem. A többiek meg meghaltak.)
-10...9...8...7...6...5...4...3...2...1
A játék véget ért! Túlélők száma... 1!-Én vagyok az egyetlen? (Ezt csak annak köszönhetem hogy én lettem a varjú! Azzal kiléptem a szekrényből.)
Ez meg mi? Egy kártya lap? Sajnálom, nagyon sajnálom! Viszont megígérem hogy nem felejtelek el benneteket! És akár mi történtjék a kártya nálam marad! (leültem és ott maradtam másnap reggelig...)****************************
Szióka mindenki! Nem lett túl hosszú, de bevezetésnek egész jó lett remélem. Próbálok minnél hamarabb rátérni a story lényegére! Sziasztok!
🌸
YOU ARE READING
Itt vérből születik az élet (Chisiya x reader)[BEFEJEZETT]
FanfictionEgy 24 éves vagy aki hirtelen, mint sokan mások egy másik világba találta magát. Ez előtt is éltél már át olyan dolgokat amiket megbántál még akkor is ha nem a te tetted, de ezek után semmit nem tudsz majd elfelejteni...