*Kőr bubi*
(Mikor bementünk Chisiyaval a börtönbe, egyből egy kupac nyakörv fogadott minket, meg egy másik kupac telefon. Vettünk egyet-egyet majd beregisztráltunk. Chisiya felvette a nyakörvet, de én még mindig csak fogtam a kezemben, mert nem tudtam felvenni az kőr 5-ös játék miatt. Még mindig hallottam az emberek halálsikolyait. Majdnem elkezdtem könnyezni, amikor Chisiya, oda jött hozzám és felrakta helyettem a nyakörvet.)-Ne aggódj, meg foglak védeni! Nem hagyom hogy bárki is bántson téged. Ja és a szimbólumod a kőr.
-Köszönöm Chisiya, de én nem lehetek kőr még egyszer!
-Hogy érted ezt?
-(Kérdezősködött kíváncsian.)-A kőr 5-ös játékban, én voltam az egyetlen aki túlélte, mert az én szimbólumom a kőr volt. Meg kellett volna halnom, de helyette megöltem 9 ártatlan embert.(Ekkor már nem bírtam tovább és egy könnycsepp folyt végig az arcomon.) Szerinted ez is olyan lesz? Hogy csak egy maradhat életben?
-Biztosan nem. Ne aggódj, megígértem, hogy életben fogsz maradni.-(Mondta chisiya, miközben átölelt.)
-Köszönöm. Gyere megnézem a te szimbólumodat.(Chisiya megfordult hogy láthassam a szimbólumot a nyakán, de rajta volt a fején a kapucni így nem láttam. Lehúztam a fejéről majd megnéztem.) A tiéd treff!
-Köszönöm, most viszont menjünk fel, biztos lesz fent valaki.-(Mondta Chisiya, majd megfogta a kezem és felindult a második emeletre velem. Fent még nem volt túl sok ember, de egyre többen jöttek. A végén Rajtam és Chisiyan kívül egy lány volt kék fordros szoknyában, aki már előttünk is itt volt, ahogyan egy emós csávó is, aki ránézésre nagyon elcseszettül nézett ki. Volt még egy lány, aki magas volt és egy nő, aki nagyon bizakodónak tűnt. Volt két férfi, akik nyag valószínűséggel irodai dolgozók voltak. Volt egy pár, egy férfi és egy nő, ők is itt voltak amikor ideértünk. Az utolsó egy percben, meg egy fiú toppant be, aki úgy nézett ki mint egy rab. Még volt egy fiú, csíkos pólóban. Amikor letelt a regisztráció ideje megszólalt az a hang, ami csomó ember halálát okozza mindig.)
-Nehézségi szint Kőr bubi. A játék neve magánzárka. Ki kell találni a kártya hátulján megjelenő szimbólumot. A saját szumbólumát senki nem nézheti meg. Az időkorlát 1 óra, addig mindenki szabadom mozoghat az épületben, de az idő leteltével vissza kelk térnie mindenkinek a maga választotta cellába, majd mondja meg a szimbólumot ami a nyakörvén van, ha az illető rossz szimbólumot mond, számára véget ér a játék.a nyakörv szimbóluma mindenkörben megváltozik.
-De hát ez egyszerű! Csak megmomdjuk egymásnak a szimbólumokat!-(Mondta örülve a Csíkos pólós fiú naivan.)
-Csak hallgassuk meg mi a játék célja, hiszen még nem tudjuk.-(Mondta Chisiya sejtve a játék célját.)
-A játék célja, hogy a játékosok mennyire bíznak egymásban, azonban már közöttetek van a kőr bubi. A játék addig nem ér véget, amíg a kőr bubi meg nem hal. A szibólumot nem lehet megnézni, sem tükörben, sem pedig tükröződő tárgyakban, továbbá nem ölhetik meg a játékosok egymást sem puszta erőszakkal sem pedig fegyverekkel. A körök száma végtelen. Lesz a játékosok számára elég enni és inni való, így nem kell aggódni. Amíg a játokos a játékban vannak a vízum számuk nem csökken.
-Más szóval, addig nem lesz vége a játéknak, amíg nem hazudunk a kőr bubinak.-(Mondta Chisiya nyugodtan, miközben átkarolta a vállamat, ezzel jelezve nekem, hogy nem lesz baj.)-Hazudnunk kell mint a vízfolyás és ki kell iktatni mindenkit aki a kőr bubi lehet.
-Chisiya... Én nem tudok hazudni. Nekem soha nem ment és nem is szeretnék.(Suttogtam Chisiyanak, aki csak elmosolyodott ezen. Éreztem, hogy ezzel most segítetzem a helyzeten, de én tényleg nem szeretek hazudni és tényleg nem is megy, szóval nem hazidtam ezzel és különben sem akarom, hogy meghaljon Chisiya.)
-Kezdődjék, hát a játék!-(Jelentette ki a Kékruhás lány, mosolyogva, miközben beleharapott a nyalókájába...)
****************************
Sziasztok! Tudom nagyon rövid lett a fejezet, de tényleg sajnálom és így legalább megmarad a drámai hatás. Sziasztok és nagyon köszönöm hogy ennyien olvassátok! Nagyon boldoggá tesztek ezzel! Sziasztok és további jó napszakot mindenkinek. Puszi!🌸
YOU ARE READING
Itt vérből születik az élet (Chisiya x reader)[BEFEJEZETT]
FanfictionEgy 24 éves vagy aki hirtelen, mint sokan mások egy másik világba találta magát. Ez előtt is éltél már át olyan dolgokat amiket megbántál még akkor is ha nem a te tetted, de ezek után semmit nem tudsz majd elfelejteni...