4. Rész

99 8 0
                                    

*Chisiya terve*
(Másnap reggel amikor felkeltem Chisiya állt az ágyam mellett és tartott valamit a kezében. Amikor megláttam mi az egyből felültem és nagyon megilyedtem.) Chisiya hol találtad te azt?

-Amikor bejöttem hozzád a kezedben volt. Még mi ez? Megmagyaráznád?

-Rendben sajnálom. Ez volt az első játékom, a kőr 5. Azonban én voltam az egyedüli túlélő, amiről azt hiszi a Kalapos, hogy meghalt a játékban. Viszont én úgy éltem túl hogy más emberek holttestén sétáltam ki, pontosan 24 emberén. És megígértem a szellemeiknek, hogy az életem árán is megvédem a kártyát és nem adom senki kezébe! Szóval add vissza kérlek.(Mondtam miközben Chisiya kezéből kivettem a kártyát óvatosan.)

-Értem. Nagyon is jó okod volt rá, azonban ha nem én jövök be, hanem Aguni vagy Niragi hogy gyűlés van, akkor azonnal megöltek volna. Amúgy sem bánom, ha már egy kártya a birtokunkban van.-(Mondta Chisiya kicsit tulságosan megértően és boldogan. Meglepett egy cseppet ahogy ezt mondta.)

-M..Milyen terved van? Csak nem az összes kártyát akarod? Ne is mondj semmit! Segítek, hiszen az én hibám miattam téged is megölhetnek és különben sem szeretném hogy egyedül csináld ezt!

-Egész könnyen beadtad a derekad. Kuina és én keresünk egy csalit hogy megtudjuk hol vannak igazából a kártyalapok. Viszont most menjünk, mert még a végén keresni fognak.

-Rendben.(Felálltam és mentem Chisiya után mint valami kiskutya a gazdája után. A gyűlés nagyjából röviden arról szólt, hogy a kőr kártyák közül már csak 3 kell, amiből az egyiket egy ember sem élte túl szóval meg fog ismétlődni valamikor. Én és Chisiya a gyűlést póker arccal ültük végig, mintha semmit sem tudnánk. Miután vége lett lementünk Kuinaval a medencéhez. Út közben, azonban egy nemkívánatos személy jött szembe velünk.)
Niragi.

-Y/n! Látom mész a medencéhez! Azonban sajnos  mivel Harcos vagy minden nap játszanod kell, és nemsokára kezdődnek a játékok.-(Mondta Niragi kissé betegen.)

-Nem gondolod hogy elegen lesztek ma este? Tegnap is játszottam!

-Hát, a szabály, az szabály.

-De nincs is ilyen szabály! Mindegy, akkor Chisiya most nélkülem kell élvezned a Partot.(Mondtam kissé dühösebben mint ahogy szerettem volna.)

-Nem y/n,akkor én is megyek. Még a végén megsérülsz, mint a múltkor azt meg nem hagyhatom. Kuina biztosan megérti majd.-(Mondta, majd megfogta a kezem és elindultunk. Niragi mintha kicsit máshogyan képzelte volna el ezt a helyzetet, amit megértek, mert én is. Arréb mentünk majd Chisiya megszólalt.) -Ne beszélj Niragival. Soha nem lehet benne megbízni, ő az egyetlen olyan harcos aki a barátját is megölné, csak hogy szórakozzon kicsit.

-Tudom, de elfelejtetted hogy csak úgy nem tudom elkerülni őt,de megígérem vigyázni fogok!

-Na ez a beszéd. Most viszont menjünk mielőtt még lekéssük a játékot.-(Mondta majd megint megfogta a kezemet, azonban most mintha máshogy, ami miatt el is pirultam egy pillanatra, de hamar rendeztem a magam. Egy ideig mentünk amíg el nem értünk egy könvtárhoz.)-A Nagy Könyvtár. Már most látom, hogy ez egy jó játék lesz.

-Várj! Előtte valamit még. Emlékszem hogy a Nővérem mindig is odáig volt az ilyen épületekért és egyszer beszámolt nekem róla.

-Igen és miért kellett megálnunk.

-Mert lehet fontos lehet később, ha elemezzük. Az épület nagyjából 63 m hosszú lehet és 32 méter széles. 3 emellettel és a kupolatér,az ugye 4 emelet. Minden oldalon van 3 nagy ablak. 2 darab lépcső van mindegyik emelethez, az egyik a rende lépcső a másik pedig a vészkijárat lépcsője ami az épület jobb oldalán található.

-Váó. Hh, ezt mind ebben az öt percben állapítottad meg?

-Nem. Ezeket a nővérem mondta amikor először hozott ide engem, úgy 8-9 éves koromban.

-Nem gondoltam volna hogy ilyen jó a memóriád. Ezzel megleptél.-(Megleptem? Chisiya Shuntarot? Ez érdekes volt, mit ne mondjak.)-Menjünk, mert a végén még lekéssük a regisztrációt.

-Rendben!(Amint beértünk megszólalt a hang, és megláttam a feliratot: fejenként egy! Azzal vettem én és Chisiya is egy telefont.)

-A regisztráció lezárult. Játékosok száma: 30 fő.
Nehézség: káró 8
A szabályok a következők: 5 ellenfél van elrejtve az épületben, mindegyiknél fegyver van. Az ellenfelek 15 percenként fognak elindulni, azonban az első ellenfél a kezdéskor indul. Az épületben minden emeleten van egy pihenőrész, ahova csak a játékosok tudnak bemenni. Ott van minden étel, ital és ködszerek, ha valaki megsérülne. Játék teljesítése: A pihenő szobákban van elrejtve egy-egy ereklye. A játék akkor teljesül, ha az összes ereklye össze lesz szedve, azonban ha a játék végéig nem gyűltek össze, a  meg maradt játokosoknak véget ér a játék. A játék hosszának időtartama: 5 óra. A játék kezdéséig 20 perc van. Amikor megszólal a trombita, be lehet lépni a labirintusba. Jó szórakozást kívánok!

-Nem tűnik túl nehéznek.

-Igazad lehet, azonban csak ha bele gondolsz azt gondolod 4 ereklye van csak ebben az épületben, hiszen csak 4 emelet van, de van egy kis bökkenő. Nem mondott pontos számot. Ami azt jelenti, hogy egy emeleten több is van, vagy van még egy emelet.

-Ne gondold túl. Igaz hogy ez egy káró játék, de itt inkább az lesz nehéz, hogy ne öljenek meg az ellenfelek. Hiszen nem tudhatjuk hogy honnan indulnak és hogy merre mennek.

-Nekem van egy ötletem. Van egy régi bunker a könyvtár alatt. Onnan fog indulni az első!(Amint kimondtam megszólalt a trombita.)

-Az első ellenfél elindult. Beléphetnek a
labirintusba! A kijelző jelzi a megtalált tárgyakat, azzal hogy feketéről színesre vált.

-Akkor indulás!(Elővettem a katanát amit magammal hoztam és Chisiyanak odaadtam az egyik pisztolyom, azzal elindultunk a labirintusba...)

****************************
Sziasztok! Nagyon köszönöm, hogy olvassátok a könyvem nagyon jól esik. Azonban nem tudom, hogy tetszik nektek szóval ha tetszik, ha nem örülök a visszajelzéseknek. És még egyszer nagyon köszönöm annak aki olvassa ezt a könyvet. Puszi mindenkinek!🌸

Itt vérből születik az élet  (Chisiya x reader)[BEFEJEZETT] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora