7. Rész-2

69 8 0
                                    

(Elindultunk Chisiyaval és Kuinaval az aula felé, hátha megtudjuk mi folyik itt. Amint odamentünk megláttuk, hogy az egész Part itt van, és egy bizonyos dolgot néz.) Figyeljetek közelebb megyek, hátha megtudok valamit.(Azzal elimdultam. Előrementem addig hogy mindent lássak, azonban megdöbbentem azon amit mindenki nézett. Momoka feküdt ott, szívében egy késsel, mellette Momoka legjobb barátnője ült, Asahi.)

-Játék : Boszorkány üldözés. A gonosz boszi aki koltotta a leány életét, most közöttetek rejtőzik. Figyelem! A boszi nem feltétlenül nő nemű. A játék akkor ér véget, ha a boszi az idő letelte előtt a mágjára kerül. A játék idő 2 óra!

-Meg kell találni Momoka gyilkosát és mágjára kell vetni!-(Jelentette ki Ann.)

-Boszorkány üldözés! Ez tetszik!-(Kezdett felpörögni Niragi.)

-Asahi! Te mindig Momokával vagy. Hogy, hogy most nem?-(Kérdezte egy random lány.)

-Talán ő a gyilkos! Vessük tűzre, akkor majd kiderül! -(Kezte Niragi egyre jobban felbaszni az agyamat.)

-De nem én vagyok az! Esküszöm! Nem én vagyok a boszi!-(Kiabálta szegény Asahi.)

-Fogjátok meg és vessük a mágjára!-(Na most lett elegem Niragiból!)

-Engedd el Asahit te gyökér!(Kiáltottam rá Niragira, majd Mira és Usagi is előálltak.)

-Nem csak ő lehet a gyanúsított! Mások is, szóval mindenki gyanússá válik, ha nincs alibije.-(Mondta kissé dühösen Ann,amit megértek, hiszen engem is felcseszett ez a történet.)

-Az ott vér?

-Ó lám! Kiderül, hogy Te vagy a boszi!

-Nem Niragi. Ez a Kalapos vére! Mivel valaki meggyilkolta és az a valaki itt van köztünk, mivel pont ugyan olyan töltényt találtam a testében, mint amivel a mi fegyvereink is működnek.
-(Mondta Ann, miközben a véres kendőt a levegőbe tartotta.)

-Az azt jelenti, hogy aki a Kalapost megölte az a boszi is, nem?-(Amint ezt kimondta a lány, Last boss leszúrta. Aztán nem sokra rá megjelent Aguni pár másik harcossal.)

-A harcosok között senki sem lehet harcos, mert én azt mondtam. Szóval álljon elő a boszi, vagy mindenkit mágjára vetünk.

-Aguni! Várj, nem is hiszem el, hogy harcos lettem! Használjátok már egy kicsit az eszeteket is, ti vadbarmok!

-Azta y/n. Hogy mondhatsz ilyet a vezetődre, csak nem rejtegetsz valamit? Mimdig is olyan fura voltál és nem bírtad elviselni, hogy mások így néznek rád, főleg Momoka, ezért megölted! Valdd be, te vagy a boszi!

-Ó szóval szerinted a legjobb megoldás, mindenkit megölni, inkább hogy használd azt a józan maradék eszed? Nem én vagyok a boszorkány!

-Hazudsz!-(Amint ezt kimondta egy jó erőset behúztam neki.)- Bazd meg ez fájt. Ezzel egyre inkább csak azt bizonyítod, hogy te vagy.

-Nem érdekel mit mondasz és hogy ölsz meg, de hazudnak nem nevezhetsz engem!(Azzal elsétáltam, majd Chisiyaval együtt elmentünk valahova, mert Kuina közben köddé vált a nagy felfordulás miatt. Találtunk egy helyet Chisiyaval ahol nem talál meg engem Niragi majd elkezdtem.) Szerintem a boszorkány nem élő ember.

-Szerintem, hagyjuk hogy erre ők jöjjenek rá maguk.
-(Mondta Chisiya egy nyugodt mosollyal az arcán.)

-Ezzel mire akarsz kilyukadni?-(Kérdeztem tőle, de tudtam a kérdésemre a választ mielőtt kimondta volna.)

-Most végre végezhetünk azokkal az emberekkel akik, hátráltatták a vezetőséget.

-Te most konkrétan Niragira gondolsz, ugye?

-Nem csak rá, hanem az összes többi harcossal is, akik most éppen ártatlan embereket gyilkolnak. Habár végül is pont Niragira gondoltam először.

-Tessék! Vészhelyzet esetére, ha esetleg el kellene válnunk egymástól.(Mondtam és egy lángszóró pisztolyt adtam a kezébe.) Én alakítottam át.

-Köszönöm.-(Mondta Chisiya, majd felálltunk és elindultunk, de előtte Chisiya homlokon csókolt, amitől megnyugodtam, majd együtt elindultunk a tető felé...)

****************************
Sziasztok! Tudom ez a fejezet kicsit később jött ki és rövidebb is lett mint a többi, de a következő fejezet cserébe hosszabb lesz sokkal! Remélem azért így is élvezetétek ezt a részt. Sziasztok! 🌸

Itt vérből születik az élet  (Chisiya x reader)[BEFEJEZETT] Onde histórias criam vida. Descubra agora