*Az új szint*
(Tegnap este még sokáig beszélgettem Kuinaval, mert Chisiya hamar elment aludni. Késő volt már amikor elaludtam. Reggel Chisiya ébresztett, mivel sokáig aludtam.)-Y/n ébredj! Már 10 óra van! Lassan el kellene indulnunk, ha nem akarjuk Arisuékat cserben hagyni.
-Chisiya? Mi? Már 10 óra van! Mennünk kell, nélkülünk meg fognak halni!
-Talán, ha eddig nem haltak meg most sem fognak. -(Mondta Kuina kuncogva, hiszen látszott rajtam hogy még alszom.)
-Induljunk.(Mondtam, miközben felpattantam az ágyról és elindultam ki az üzletből.)
-Nem akarsz enni? Később éhes leszel.-(Kérdezte Chisiya, miközben felém nyújtotta a levest ami tegnapról maradt.)
-Majd út közben megeszem! De mostmár ideje indulnunk!(Mondom én, aki 5 perce kelt ki az ágyból.)
-Jesszusom, menjünk ha ennyire sietni akarsz. Gyere Chisiya.-(Mondta Kuina, miközben utánam indultak. Egy ideig sétáltunk majd megláttuk Arisut és Usagit. Én, meg mint egy 5 éves rohantam oda hozzájuk örülve annak, hogy semmi bajuk.)
-Minden rendben Arisu?
-Igen, minden rendben. -(Arisu válasza nem volt őszinte, de nem kérdeztem rá, mert tudtam, hogy ezzel csak ártanák neki.)
-Itt kezdődött minden. A Shibuya.(Amint kimondtam megjelent a képernyőn az "Új szint" felirat, majd hirtelen léghajók lepték el az eget. Az egyik szinte már felettünk volt annyira közel volt. Pár percig álltunk és néztük a feliratot a nagy csöndben, majd halál sikolyok szakították meg ezt a csendet, majd lőni kezdtek ránk egy ismeretlen helyről.)
-Fuss fuss fuss!(Mondtam, majd miután láttam, hogy Chisiya még mindig áll és néz ki a fejéből nyugottan, visszarohantam és megfogtam a karját, majd elkezdtem vele együtt futni.) Kuina, gyere menjünk oda!(Mondtam, majd odarángattam egy busz mögé, ahol Kuina várt minket.)
-Annyira örülök, hogy még megvagytok. Nagyon aggódtam, hogy lelőttek benneteket.-(Mondta Kuina aggódva.)
-Kuina, hisz ismersz engem! Nem hagyom magamat csak úgy! Arisu, Usagi! Itt vagyunk gyertek!(Kiáltottam oda nekik amikor megláttam őket. Amint odaértek hozzánk egy perc sem telt el és megérkezett Ann és Tata egy kocsival.)
-Ann! El sem hiszed, most mennyire jókor jöttetek!-(Mindta boldogan Kuina.)
-Gyertek száljatok be gyorsan-(Kiabálta Ann, miközben Besegítette a többieket a kocsiba.)-Y/n, Chisiya már csak ti maradtatok gyertek gyorsan!-(Amikor szálltam volna be elkezdtek lőni.)
-Menjetek! Most indítsatok, velünk nem lesz semmi baj!(Kiabáltam oda Ann-nak, aki el is indult. Elkezdtem futni Chisiyahoz a busz mögé, amikor már majdnem ott voltam, amikor eltalált a lövész. Már bent voltam a busz mögött, észrevettem, hogy vérzik a karom.)
-Y/n...
-Jól vagyok Chisiya! Csak egy kis karcolás. Ennél sokkal nagyobb sebet szereztem a pikk 5-ös játékban.(Mondtam mosollyal az arcomon, de cdak azért hogy ne érezze rajtam Chisiya, hogy fáj a kezem, mert akkor kiakadna.)
-Még hogy egy kis karcolás. Nem tudod mozgatni a karod, mert meglőttek és ne hidd azt, hogy nem látom rajtad, hogy fáj.
-Chisiya hallod ezt? Abba maradtak a lövések.
-Te maradj itt amíg megnézem.-(Chisiya kimenet a busz mögül kinézni, hogy nincs e még itt a lövész, majd vissza jött.)-Tisza a terep! Gyere, be kell mennünk egy épületbe, hogy lekezeljelek.
-De...(Szakított félbe Chisiya.)
-Nem, nem tudod megcsinálni. Majd én megcsinálom és nincs vita!
-Rendben.(Bementünk egy épületbe, ami szerencsénkre egy kórház volt. Chisiya lekezelte a sebemet és mire végzett este volt. Én elaludtam a kórházi ágyban, viszont Chisiya nem feküdt le, csak leült egy székre, majd ott aludt. Amikor felkeltem láttam, hogy még mindig alszik, ezért elmentem a büfébe hozni valami reggelit neki. Amikor mentem vissza hozzá rájöttem, hogy ebben a kórházban dolgozok. Mentem még egy kicsit, majd megláttam Emiko szobáját. Emiko egy 11 éves kislány, aki azért került ide, mert nem működött a mája először nem működött rendesen, majd leált és májátültetés miatt volt nálunk. Azonban Chisiya apja egy idős nagyon gazdag férfit rakott volna be Emiko helyére, amit nem hagyhattam, ezért felázadtam ellene. Chisiya apja ezután elkezdett velem üvöltözni, majd megpofozott, de Emiko megkapta az új májat, szóval megérte elviselni. Annyira nyugtalanít, hogy nem lehetek mellette most. Gondolataimból Chisiya zökkentett ki.)
-Y/n? Merre vagy?-(Keresett Chisiya, amikor felébredt.)
-Nyugalom nem tüntem el csak, hoztam reggelit. Ebből látszik, hogy nem tudsz nélkülem élni.
-Lehet, de te sem tudsz nélkülem.-(Jelentette ki nyugodtan egy mosollyal a száján.)
-Igen, bevallom nem tudok nélküled élni. Viszont most mennünk kell játszani, vagy lelő minket a lézer.(Mondtam, majd megfogtam Chisiya kezét és elindultam vele ki az épületből. Mentünk egy ideig, amíg meg nem láttunk egy léghajót.) Kőr bubi.
-Kőr játékba jó vagyok. Ne aggódj y/n, bármi történik, meletted állok majd.-(Mondta Chisiya, majd elindultunk együtt az épületbe, ami egy börtön volt...)
****************************
Hali mimdenkinek. Nagyon sajnálom, hogy sokat kellett várnotok, de nem volt hozzá elég ötletem, hogy kéne megcsinálom ezt a részt😅. Remélem azért tetszett nektek, további jó napszakot!🌸
VOUS LISEZ
Itt vérből születik az élet (Chisiya x reader)[BEFEJEZETT]
FanfictionEgy 24 éves vagy aki hirtelen, mint sokan mások egy másik világba találta magát. Ez előtt is éltél már át olyan dolgokat amiket megbántál még akkor is ha nem a te tetted, de ezek után semmit nem tudsz majd elfelejteni...