*Álom vagy valóság?*
(Tegnap este találtunk egy helyet ahol aludhattunk. Egy luxus hotelben aludtunk aznap este Chisiyaval. Reggel Chisiya mellett ébredtem, ami valjuk be nem meglepő mert kijelenthetem, hogy egy pár vagyunk. Felkeltem reggelit készítettem majd felkeltettem Chisiyat. Nem nagyon örült neki, de az ágyba reggeli el kiengeszteltem. Miközben neki látott a reggelinek leültem mellé az ágyba.)
-Köszönöm y/n, hogy csináltál nekem reggelit.-(Mondta teli szájjal, de nem zavart mert így még aranyosabb volt.)
-Ugyan semmiség drágám!(Mondtam boldog mosollyal az arcomon.)
-Drágám? Ez nem megszokott tőled.-(Jelentette ki közben a reggeliét majszolva.)-Félre ne értsd! Nekem nagyon tetszik.
-Azt gondoltam viszont ma megyünk játszani, szóval felöltözök te meg addig edd meg a reggelidet.(Mondtam, majd elindultam a gardrób szoba felé, ahol átöltöztem pizsamából, egy kényelmes utcai ruhába, azonban nem volt nagyon olyan, ezért elkezdtem kutakodni és találtam egy fekete cicanadrágot és egy rövid fehér trikót, amit felvettem zuhanyzás után. Mire végeztem Chisiya már készen állt és rám várt.) Ó ugye nem vártál rám sokat?(Kérdeztem miközben kelvettem egy fehér bakancsot.)
-Nem dehogy pont most lettem kész én is.-(Mindta Chisiya miközben végig nézett rajtam mosolyogva.) -Csinos vagy.
-Ó köszönöm. Azért te sem oanaszkodhatsz!(Mondtam, majd ránéztem az arcára és elmosolyodtam.)
-Most te válasz. Hova szeretnél menni játszani?
-(Kérdezte udvariasan Chisiya.)-Oh legyen egy káró játék, szeretem azokat a játékokat amikben gondolkodni kell. Nem is tudom, legyen a káró király.(Mondtam majd megfogtam a kezét és elindultam vele a játéktér felé. Amikor oda értünk hirtelen mintha rossz érzés fogott volna el. Azt súgta van még egy esélyem, de nem javasolta hogy bemenjek. Egy pillanatra elgondolkodtam, hogy álmodok-e vagy sem, de végül arra jutottam, hogy nem álmodhatok mert reggel keltem fel és az álmok mindig az események közepén szoktak kezdődni.)
-Y/n biztos be akarsz jönni? Nem akarom, hogy vármi bajod essen, hiszen ez a legnehezebb káró játék.-(Kérdezte Chisiya kizökkentve a gondolataimból aggódsággal teli hanggal.)
-Igen minden renben. Be megyek.(Mondtam azzal elindultam befelé. Egy bíróságon volt a játék. 6 szék volt egy a monitor alatt közvetlenül a másik öt körbe voltak rendezve. Elfoglaltam a Chisiya meletti helyet és el is indult a játék.)
-A játék neve mérleg. A nehézség káró király. Szabályok: Minden játékos előtt van egy-egy táblagép azon 0-100-ig található számok vannak. Minden játékos választ egy számot, abból egy átlag számolódik amit megszorzunk 0.8-del és amelyik játékosnak a száma áll legközelebb a kapott számhoz az nyer és a többiek pontszáma eggyel csökken. Ha egy játékos pontszáma -10 alá megy a játékos számára véget ér a játék. Halál esetén egy új szabály lép érvénybe.
-Kuzuryu. Tényleg te vagy! Nahát rég láttalak téged utoljára a Parton. Tudod még mindig úgy gondolom, hogy neked kellett volna lenned a Part vezetőjének, de a sorssal nem lehet ujjat húzni.(Mondtam a királynak, de nem hatottam meg látszólag. Nem is az lett volna a célom vele.)
-Inkább kezdjük a játékot!
-(Mondta majd ő is választott egy számost ahogy már mindenki, azonban nem tudtam mit tegyek, szóval a 80-at választottam. Ezt a kört a király nyerte aztán a rákövetkező 3-at. Utána Chisiya nyert, majd én, majd egy nő. Lassan 2 ember is elérte a -10-et. Elkezdett a fejük feletti mérleg megtelni majd leborult rájuk ők meg szó szerint olyanok lettek mint a 10 éves hullák. Ez után nagyon beparáztam, de ahogy láttam Chisiya is meg az a nő is. Ment tovább a játék a következő áldozat a nő volt. Én ebben a körben vagy meghalok vagy sikerül túlélnem -9 ponttal. A számom ezuttal az 50-es volt.)-Mi? A végső eredmény 131,7? Az azt jelenti, hogy...
-Y/n ne...-(Chisiya arca hirtelen szomorúságba fagyott ahogyan látta, hogy a szám a képem alatt elérte a -10-et a pontszámot.)
-Chisiya, ne aggódj. Te vagy az aki meg tudja csinálni csak te! Élj majd helyettem is. (Amint kimondtam a mérleg megbillent és kifolyt és ebben a pillanatban ébredtem fel. Nagyokat lélegeztem, mert nagyon meg ijedtem.) Tehát mégis csak álom volt hála az égnek!(Miközben magamat nyugtattam Chisiya lépett be a reggelivel.)
-Jó reggelt y/n. Hogy aludtál?
-(Érdeklődött Chisiya.)-Nem nem igazán. Tudod mit Drágám ma nem megyek játszani inkább.
-Drágám? Nekem tetszik, de miért nem fogsz játszani?-(Kérdezősködött tovább.)
-Volt egy álmom ma este. Szóval ha nem baj ma csak elkísérlek.(Mondtam neki, de nem akartam nagyon kitárgyalni.)
-Akkor Jösz? Megyünk a káró királyhoz mert ez van a legközelebb hozzánk. -(Mondta, majd kiment a szobából. Megreggeliztem, majd felöltöztem és elmentünk a játékhoz.)
-Szia Chisiya! Te vagy az egyettlen akinek ez mehet! Csak vigyázz magadra!(Mondtam, majd megöleltem és ő bement, persze ő is elköszönt előtte...)
****************************
Sziasztok! Tudom, hogy mindenkire a frászt hoztam, de szerintem nem volt olyan rossz ötlet azért. Remélem azért így is tetszett nektek! Sziasztok és további jó olvasást. 🥰🌸
ESTÁS LEYENDO
Itt vérből születik az élet (Chisiya x reader)[BEFEJEZETT]
FanficEgy 24 éves vagy aki hirtelen, mint sokan mások egy másik világba találta magát. Ez előtt is éltél már át olyan dolgokat amiket megbántál még akkor is ha nem a te tetted, de ezek után semmit nem tudsz majd elfelejteni...