(Elkezdődött a játék és a csajszi a kék ruhában, elkezdett csapatot gyűjteni. Az emós csávón, a börtön tölteléken, a csakszin és a csávón akik mindig együtt voltak, egy nagy darab férfin, aki úgy nétt ki mint egy szökött bűnöző, a csíkos pólós fiún, rajam és Chisiyan kivül mindenki a csapatában volt. Oda jött hozzám és Chisiyahoz a kék ruhás lány, hogy minket is a csapatába toborozzon.)
-Sziasztok! Az én nevem Urumi Aramaki. Szeretnétek csatlakozni a csapatomhoz?
-Nem köszönjük. Meg vagyunk nélkületek is.(Mondtam, kissé bunkón, amire Chisiya csak nézett rám, hogy én ilyet is tudok.)
-Rendben, de majd ha még is érdekelne az ajánlat megtaláltok.-(Mondta Urumi, majd elment ugrándozva.)
-Sziasztok. Ippeinek hívnak. Csatlakozhatok hozzátok? Olyan szimpatikusak vagytok.-(Mondta misolyogva a csíkos pólós fiú.)
-Persze. Hiszen csak jobb, ha többen vagyunk.-(Momdta Chisiya nyugodt hangon.)
-Ki kéne találni ki a Kőr bubi, amihez nekem lenne egy pár ötletem.-Te is azon gondolkodtál, hogy olyanok lehetnek csak akik már előttünk itt voltak?
-Igen y/n. Hiszen, ha a pikk király megy valahova, a ballon megy utána. Lehetséges, hogy ez van a kőr bubinál is.
-Arra gondolsz, hogy aki legelőször volt itt, az lesz a bubi?
-Pontosan, azonban amire ideértünk volt már itt vagy 5 ember. Közülük lesz valaki, de hogy melyik azt még nem tudom.-(Mondta magabiztosan Chisiya miközben felvázolta a következtetéseit. Ippei csak nézett, hogy erre hogy jöhetünk rá.)
-Chisiya, y/n. Éhes vagyok elmehetnénk az ebédlőbe?
-Persze Ippei. Most hogy így mondod én is megéheztem és éhesen nem tudok gondolkodni.
-Nagyon jó, akkor gyertek!-(Ment előre Ipei.)
-Gyere Chisiya, látszik rajtad, hogy neked is kell egy pár falat, hogy tudjál gondolkodni.(Mondtam Chisiyanak, miközben megfogtam a kezét, majd elindultunk Ippei után. Ippei elkezdett kutakodni az ételek között, hogy melyiket lenne érdemes megenni, Chisiya egy kekszet választott magának, én meg egy torta ízű tofut választottam, hátha nem lesz olyan rossz. Ippei még mindig keresgélt, amikor leültem Chisiya mellé és megszólalt hallkan.)
-Te is látod azt a nőt? Ő az aki a férfival van folyton.-(Szólalt meg Chisiya, közelebb dőlve hozzám, hogy halljam rendesen amit mond.)
-Látom, de mi a baj vele?-(Kérdeztem értetlenül.)
-Ő is előttünk volt itt, ahogyan a férfi is és nézd meg a sütit amit visz. 5 percel ezelőtt az emós is ugyan olyat vitt, csak más színben. Szerintem ez jelenthet valamit, de hogy mit az még kérdéses.-(Kezdett bele monológjába, amit folytattam.)
-Azt mondod valamelyikük lesz a bubi? Szerintemvárjunk még egy kicsit, hátha kiderül még valami. Előbb, vagy utóbb ki fog derülni ki a bubi, de reméljük inkább előbb. Addig is, csak figyeljük a gyanús alakokat, illetve azokat akik már itt voltak előttünk.
-Egyett kell értenem veled, mivel egyetlen egy nyomunk sincsen, csak egy fél így viszont bárki lehetne a bubi, akár még én is lehetnék a bubi, de akkor egy fejem felett lebegő léghajóval érkeztünk volna meg.-(Amint Chisiya és én megbeszéltük megérkezett Ippei, aki éppen bele akart harapni a kekszébe, amit talált magának, megszólalt a hang, így szegény kis Ippei éhesen maradt erre a körre.)
-Kérem mindenki fáradjon a cellájába!
-Ippei! Te káró vagy!
-(Mondta Chisiya.)-Köszönöm Chisiya!
-(Köszönte meg Ippei, majd bement a cellába.)-Te már tudom a sajátod, ugye?-(Kérdezte Chisiya azzal a nyugott hangjával, mint amivel szokta.)
-Igen, kőr a szimbólumom. A tiéd meg treff, ha elfelejtetted volna.-(Mondtam Chisiyanak, majd bementem a cellámba, ahol amint becsuktam az ajtót megszólalt a hang.)
-Kérem a szimbólumát.
-Kőr, a kőr a szimbólumom.(Mondtam a hangnak, amire kinyílt az ajtó, majd amimt kimentem csomó robbanáshangra lettem figyelmes...)
****************************
Na hali mindenkinek! Tudom hogy kicsit rövid lett, de remélem így majd megmarad a drámai hangulatotok. Nagyon köszönöm mindenkinek a ki olvassa, imádlak benneteket! További jó napszakot! Bye bye! 🌸
YOU ARE READING
Itt vérből születik az élet (Chisiya x reader)[BEFEJEZETT]
FanfictionEgy 24 éves vagy aki hirtelen, mint sokan mások egy másik világba találta magát. Ez előtt is éltél már át olyan dolgokat amiket megbántál még akkor is ha nem a te tetted, de ezek után semmit nem tudsz majd elfelejteni...