13. Rész

58 6 1
                                    

*Niragi játéka*

-Mit akarsz tenni y/n? -(Kérdezte Chisiya az oldalát fogva, miután Niragi meglőtte.)

-Meg fogom ölni! Nem érdekel mit kapok érte, de a szeretteimmel nem szórakozik a rohadék.(Mondtam, majd kibújtam a kocsi mögül, hogy meg tudjam lőni Niragit, de elkezdett valamit zagyválni ezért vártam egy keveset.)

-Tudjátok mi a közös 4-ünkben? Az, hogy önzőek vagyunk! Mindig csak a mi érdekünk számít!-(Amikor ezek a szavak elhagyták Niragi száját hirtelen eszembe jutott a kőr 5-ös játék. Niraginak igaza volt. Tényleg önző vagyok, de az egész életem arról szól, hogy másokon segítek! Ilyenkor úgy feldugtam volna a seggébe a puskáját, hogy csak néz! Felálltam, majd felé fordultam.)

-Niragi! Ebben nagyon tévedsz te rohadék! Lehet nem ismerünk téged, de ha belenézek a szemedbe látom, hogy nem volt túl jó a multad. Itt rajadt kívül csak én vagyok önző! Szóval ha harcolni akarsz itt vagyok.(Mondtam Niragi szemébe.)

-Lehet önzőek vagyunk! De mi legalább segíteni akarunk az embereken nem megakarjuk őket ölni egy külön játékban.-(Mondta Arisu, miközben kiállt a kocsi mögül.)

-Niragi én nem félek tőled! Soha nem is féltem és nem is fogok! Sőt inkább sajnállak szívből!-(Mondtam Niraginak, de ő csak nevetett.)

-Idióták vagytok!-(Amint ezt kimondta elegem lett és elő vettem a katanámat.)-Ú ez most komoly? Nálam pisztoly van karddal semmire nem mész ellenem.-(Mondta, majd megint nevetésben tört ki.)

-De igen is több esélyem van ellened egy karddal mint neked ellenem egy fegyverrel.(Mondtam, majd nagy levegőt vettem. Ez a katana volt az apám kezében amikor meghalt. Ezt a katanát még az első játékomból hoztam, mivel a kőr 5-ös játék ott volt ahol a katonák, illetve elhunyt katonák fegyvereit tartják. Amikor bebújtam a szekrénybe akkor találtam meg. A pengéjébe az a mondat van karcolva, hogy: "Az őszinteség mindennek az alapja". Ezt mindig apám mondogatta nekem és a testvéreimnek.) Ezt a harcot már akkor elvesztetted amikor elkezdted Niragi.(Mondtam Niraginak dühtől lángoló szemekkel, amitől még ő is megijedt egy kicsit. Eldobtam a kard tokját és elkezdtem Niragi felé futni. Amikor oda értem lőtt volna Niragi, de kivertem a kezéből a fegyvert és beleszúrtam a bal, majd jobb combjába a katanát. Igaz, hogy össze esett, de nem halt bele.)

-Miért nem ölsz meg te ribanc?-(Kérdezte Niragi véres száját nyalogatva.)

-Mert azt akarom, hogy szenvedj még! Most, majd megérzed min megyek  keresztül amikor bántod a barátaimat! Azzal, hogy melőtted Chisiyat és önzőnek nevezted Arisut nagyobb fájdalmat okoztál nekem mint amikor engem zaklatsz te rohadék.(Ahogy sétáltam el, hogy segítsek Chisiyanak felállni és elmenni megjelent Udagi.)

-Arisu! Y/n, Chisiya! Jól vagytok?-(Kérdezte a lány.)

-Usagi! Nagyon örülök, hogy bem esett bajod.-(Mondtam, majd felfigyeltem Niragira ki éppen lábra állt és Usagira szegeszte a fegyverét.)

-Erről a picsáról meg is feledkeztem. Mi van y/n? Ha lelövöm a csajt neked és Arisunak is fájdalmat okozok. És mivel mind ketten a barátaid jobban fogsz szenvedni mint én. -(Jelentette ki majd elkezdett nevetni. Arisu rászegezte a fegyverét.)

-Niragi meg ne próbáld! -(Kiáltotta Arisu. Egy pár másod percig álltak egymást bámulva, majd két puska dörrenés hallatszott...)


****************************
Sziasztok! Tudom rövid lett, de itt kelett befejeznem, hogy megmaradjon a drámai hangulatotok. Remélem tetszett! További jó olvasást.
😘🥰🌸

Itt vérből születik az élet  (Chisiya x reader)[BEFEJEZETT] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora