2. Rész

181 7 0
                                    

*A Part*
(Felkeltem és elindultam keresni valami élelmet, ami elég nehézkesen ment, mert meg voltam sérülve a tegnapi játék után. Mivel nem messze volt egy kisbolt szóval oda mentem , az egyetlen jó ebben a világban hogy ingyen van a kaja. Amikor bementem nem voltam egyedül. Egy fiú állt ott szőke hajjal és nyugotd tekintettel, de valami furcsa volt benne, mintha ismertem volna...) Chisiya?

-Hh... Y/n. Jó látni, még ha ebben a világban is. Látom megsérültél, milyen játékba voltál?

-Pikk. Pikk 3-as játékba.(Nem szoktam hazudni senkinek, de nem akartam, hogy a végén emiatt rosszul járjon.)

-És hol a kártya? Hiszen elhoztad, nem?-(Mondta nyugodtan mint ahogy eddig is, ezt imádtam benne mindig is a legjobban, és egyben ezt utáltam benne a legjobban is.)

-Kártya? Milyen kártya? (Mondtam látszólag értetlenül, míg elrejtettem a kártyát úgy hogy ő ne lássa.)

-Hányan éltétek túl?

-10-en! Velem együtt. Egy középkorú férfi vitte el a kártyát. (Mondtam félve, hogy rájön arra hogy eltitkolok előle valamit.)

-Értem. Gyere, találtam egy helyet, ahol sokan vannak még hozzánk hasonlóak. Partnak hívja a Kalapos a helyet.

-Csomó kérdésem lenne, de tudom hogy majd ott megkapom a válaszokat. Mármint, remélem.

-A Kalapos mindent el fog magyarázni. Ne aggódj. -(És kisétált az ajtón.) -Na jössz már? Nem érek rá örökké!

-Megyek, várj!
(Chisiyaval 1 éve ismerjük egymást amióta ő sebész lett, én meg nővér ugyan abban a kórházban. Elég közeli barátok vagyunk. És, amit neki át kellett élnie az alatt az 1 év alatt, amiatt még jobban tisztelem.)

-Itt is vagyunk. -(Mondta miközben felnézett a feliratra.) -A Part.

-Te mióta vagy itt?

-Talán 1 hete, de nem számolom már egy ideje. -(Mondta teljesen nyugodtan, miközben arra gondoltam lehet nincs is kiút innen.)

Szóval most elviszel a Kalaposhoz?

-Igen, de előtte a szabályok. 1. Mindenkinek fűrdőruhát kell hordania, hogy ne tudjon fegyvert rejtegetni.
2. Minden kártya a Parté.
3. Azok akik kártyákat rejtegetnek, ellenszegülnek vagy megölnek játékon kívül egy társat, más néven árulók. Meghalnak!

-Hogy tudod ezt ilyen nyugodtan mondani?(Kérdeztem, miközben próbáltam nem bepánikolni)

-Úgy, hogy nincs mit rejtegetnem. Talán neked van?

-Nem nimcsen! Miért lenne?

-Az remek! Akkor nem kell félned a haláltól.

-(Egek! Meg fogok halni, de megigértem a halottaknak hogy az életem árán is megvédem a kártyát szóval nem fogok meghátrálni!)
Menjünk! Tudni akarom mi folyik itt!

-Rendben kövess!-(Mondta miközben elindultunk befele, utána a tárgyalóterembe.)

-Á Chisiya! Hoztál egy új tagot? Mi a neve?

-Y/n-nek hívnak! Örülök hogy találkoztunk Kalapos!

-Gondolom Chisiya már elmondta a szabályokat?

-Igen uram! Azonban lenne egy kérdésem!

-Mi lenne az?

-Hogy juthatunk vissza? Engem nem érdekel, hogyan kerültem ide és az sem hogy mi ez a hely! Engem az érdekel hogy kerülök vissza!

-Tűzes természetű vagy Y/n. Nem bánom különleges rangot kapsz a vezetőségben, de előtte elárulom amit szeretnél. Ha össze gyüjtjük mind az 52 darab kártyát hazajuttathatunk valakit vagy valkiket. Azt még nem tudjuk, hogy csak 1 vagy több embert is visszaküldhetünk.

-(Csak 1 embert? Ennek semmi értelme nem lenne. Hiszen, ha jobban belegondolunk több ember kell ahoz hogy ezeket össze szedjük, nem? Vajon ezt csak ösztönzés miatt mondja? Mindegy!) Köszönöm uram.

-Igazán nincs mit! Most a különleges rangod! Tessék itt egy fegyver. Neked mostantól Aguni a főnököd.

-Mit jelentsen ez? Hiszen nem lehet nálunk fegyver!

-A Parton vannak a Harcosok! Ő nekik van egyedül engedélyük a fegyverhordozásra.-(Momdta Chisiya. )

-Ez azt jelenti hogy? Fegyvert kell fognom ártatlanokra?

-Az árulók nem ártatlanok. Ha valaki kártyát rejteget az bűnt követ el! És ezt a Harcosok büntetik.

-De hát Kalapos? Hiszen ők is csak emberek.

-Az én szememben nem. Most Chisiya kisérd el Y/n-t a szobájába!

-Igen Kalapos!

-(Miután kiértünk megkérdeztem Chisiyat valamiről.) Chisiya? Mehetek veled ma este a játékba? Hiszen úgy is jól jönne egy fegyveres őr melléd!

-Nincs szükségem testőrre, viszont neked meg le fog telni lassan a vízumod szóval nem bánom.

-Köszönöm!(Ha azt mondja nem kell neki védelem elhiszem, de nem akarom hogy az egyetlen ember akit ismerek az othonomban is meghaljon szóval muszáj vele mennem, még akkor is ha van 4 nap vízumom.)

-Á te vagy az új harcos? Nem hittem volna hogy egy gyerek lesz az új véreb!

-Elnézést, de ki is vagy? Amúgy az én nevem Y/n és nem vagyok gyerek.

-Niragi vagyok! És ha teheted kerüld a Chisiya fajtákat, ha arra kerül a sor akkor az lesz az első hogy téged dob oda maga helyett.

-Niragi? Hidd el ismerem annyira Chisiyat, hogy tudom nem fog csak úgy valaki mást feláldozni maga helyett! Ennél sokkal becsületesebb!

-Hagyd y/n ne hallgass Niagara! Ő azt se tudja mit beszél hiszen egy idióta.

-Ugye tudod, hogy fegyver van nálam Chisiya?

-Igen. Tudom, de nekem meg van egy harcosom aki mindenkinél hűségesebb!

-Nézd csak! Már az ölebed    y/n! A kislány nem lesz ott amikor ott kell hogy legyen hidd el!

-Most azzonnal húzz el te segfej! Vagy meghúzom a ravaszt!(Mondtam miközben a fejéhez emeltem a pisztolyt amit kaptam!)

-Y/n. Ha megölöd Niragit, áruló leszel és téged is megölhetnek.

-Rendben.(Azzal elemeltem a pisztolyt Niragi fejétől!)

-Öröm volt megismerni véreb! -(Mondta nevetve miközben távolodtunk egymástól.)

-Bármit is mondott Niragi! Chisiya! Tudom hogy hiszed el, de egy szó sem igaz abból amit Niragi mondott! Méghozzá azért nem mert te vagy az egyetlen akit ismerek és tudom hogy érdemes érte meghalni!

-Hízelgő egy olyan embertől akit komolyan sem lehet venni!-(Mondta nevetve mikor rám nézett.)

-Te most le törpéztél úgy, hogy nem is mondtad ki?( Kérdeztem kuncogva.)

-Lehet, azonban remélem számíthatok rád tényleg.

-Egyet megmondhatok neked, az egyetlen dolog amit soha nem fogok veled tenni az, az hogy a képedbe hazudok!(Mire egy nyugodt mosollyal nézett rám és ment el, azzal a mondattal, hogy:"Majd este akkor találkozunk". Azonban már most megszegtem az ígéretem, hiszen nem is tagadhatom hogy kicsit bele estem a mosolyába, meg a nyugodt érzések nélküli arckifejezésébe, de hát ez csak természetes. A másik meg el kell rejtenem a kártyát úgy hogy senki ne találhassa meg...)

****************************
Sziasztok! Remélem ez a rész is tetszett. Sajnálom ha nem lett olyan izgalmas mint az előző de nagyon igyekszem! További szép estét/napot! 🌸

Itt vérből születik az élet  (Chisiya x reader)[BEFEJEZETT] Onde histórias criam vida. Descubra agora