19.

572 27 5
                                    

-WYPIERDALAJ Z TEGO POKOJU GŁUPIA WIEDŹMO.-Krzyknął Minho wypychając Lien z jego (I Hwanga) pokoju.

-Mogłam się po Tobie spodziewać, że gentlemanem nie jesteś.

-DLA CIEBIE NIGDY NIE BĘDĘ. TA FUCHA JEST ZAJĘTA PRZEZ SEUBGMINA.

-Co się tu dzieje?-zapytal min.

-Wpuściłeś tu chorą psychicznie laske, która śmiała wyzywać moje rude dziecię. NIECH TWA PODUSZKA BEDZIE Z OBYDWÓCH STRON CIEPŁA PRZEZ CAŁE TWOJE MARNE ŻYCIE.-Zwrócił się do dziewczyny, potem wracając wzrokiem na Seungmina.-Niech omija ten pokój szerokim łukiem, chyba, że chce gorszej konfrontacji ze mną. I z Hwangiem. Zbiła mu jego ulubiony wazon, a ja nie będę tej małpy krył.

-Odkup mu ten wazon i się tyle.-Blondynka spojrzała na niego obojętnie.

-To był własnoręcznie robiony prezent dla niego zrobiony przez Felixa.-oznajmił Seungmin.-A Felixowi będzie przykro, że nie uważałaś i doprowadziłaś do tej sytuacji. Krótko mówiąc, masz przeciwko sobie już nie jednego, a trzech.-Seungmin wziął głęboki oddech. Wiedział, że nie będzie łatwo na nowo przekonać ową trójkę do dziewczyny. Mogłoby się wydawać, że chłopcy robią aferę o byle głupotę, ale  Minho traktował koty jak swoje dzieci, Hyunjin uwielbiał wazon od Felixa, który mimo iż był prosty, a zarazem kolorowy, ślicznie komponował się z różnymi roślinami, które lądowały w nim po uschnięciu tych poprzednich. A sam Lix starał się jak mógł, aby owa rzecz spodobała się  Hwangowi.

C.D.N.

Dzisiaj znacznie krótszy rozdział. Nie mam przez dłuższy czas weny, ale napiszę wam tutaj kto z kim ma pokój! Tak po prostu, ale to będzie (chyba) ważne w niektórych rozdziałach.

Pokój nr.1:
Bang Chan i Jisung

Pokój nr.2:
Minho i Hyunjin

Pokój nr.3:
Changbin i Felix

Pokój nr.4:
I.N i Seungmin

Narazie tak to wygląda, ale nie jestem pewna, czy czasami nie zmienię (będziecie informowani na bieżąco) oprócz Hyuna i Minho.

Stray Kids ChatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz