Baji Keisuke
O gece sizin ilk birlikteliğinizdi ve doğrusunu sen oldukça gergindin. Daha önce hiç onunla bu kadar yakın olmamıştın ve bu seni çok heyecanlandırdığı gibi utanmana da sebep oluyordu.
Çünkü Baji çok alaycı bir insandı ve tepkilerinden çekiniyordun.
Utanarak ondan nazik olmasını istediğinde ise seninle dalga geçip öyle yapmaya çalışacağıbı söyledi.
Fakat iki vuruştan sonra delirdi.
Bir anlığına ölümü gördüğünü zannettin.
Bacaklarını o kadar sıktı ki sabahına morarmıştı.
En utanç vericisi ise sonunda dayanamayıp çocuk gibi ağlamaya başladın. İnanılmaz utanç vericiydi, bu olayı kafanda o kadar büyüttün ki neredeyse yarım saat boyunca seni susturmaya çalıştı.
O gece ikiniz de orgazm olamadınız.
Fakat Baji senin böyle bir tepki vermene gerçekten korktu...Chifuyu Matsuno
Fuyu göbeğinin hemen altındaki, vajinanın biraz yukarısındaki deri bölümünü okşuyordu ve sana "bunu sevip sevmediğini" sordu ve sen de ona kelimenin tam anlamıyla mideni ovuşturduğunu açıklamak zorunda kaldın.
Sonra sana tuhaf ve biraz utanmış şekilde baktı ve,
-A öyle mi?
dedi. Sonra ne yaptığını görebilmek ve kalçana yaklaşabilmek için seni aniden bıraktı ve yataktan düştün.Mitsuya Takashi
Tutkulu öpücüğünün arasına seni aniden yatağa fırlattığında ne hikmetse yatağın üzerinde duran dikiş iğnesi kalçana battı.
Acıyla bağırdığında panikle sana yaklaştı ve neredeyse 1 parmak kadar saplanmış iğneyi çıkardı. O sırada da çıkan seslerden dolayı Luna ne olduğunu merak ettiği için kapıya dayandı. Ama neyse ki Mitsuya kapıyı kitlemeyi akıl etmişti...
Senden defalarca özür diledi, bunun için kendini affedemiyor.Draken
Tam siz sevişmenin en ateşli doruklarına ulaşmışken Mikey alacaklı gibi içeri daldı.
Draken durmak zorunda kalmanın verdiği huzursuzluk ve sinirle hemen senin üstünü kapattığı sırada ona,
-Siktir git Mikey!
diye bağırdı. Fakat ne çıplak olduğunuz ne de ne yaptığınız pek de Mikey'nin umrunda değildi.
Birkaç saniye bekleyip umursamazca dorayaki paketinin nerede olduğunu sordu.Kazutora Hanemiya
Hareketli bir geceden sonra arabanın sürücü koltuğunda oturmuş sevgilinin kucağında zıplarken onu en derinlerde hissediyordun. Sarf ettiği vahşi ve arsız sözcükler seni yerle bir ederken güçlü elleri kalçalarını sertçe kavramış seni zorla daha hızlı zıplamaya zorluyordu.
Aklınız başınızdan gitmiş, bedenleriniz birbirinin büyüsü altında sarhoş olmuştu...
Hatta öyle ki o sarsıntıda arabanın tekerlerinin geriye doğru dönmeye başladığını koca bir ağaca çarpmadan hemen önce anlayabilmiştiniz...Mikey
O motoruyla Toman toplantısndan gelip seni görür görmez, merhaba bile demeden üstüne atlayıp kıyafetlerini hırçıca çıkarmaya başladığında henüz hâlâ evin garajındaydınız.
Bedenindeki bastıramadığı arsızlıkla seni sertçe duvara yapıştırdığında tamir alet edevatları olduğu gibi kafasına düştü.
Bunu görünce "arsızlığın bedeli" diyerek onunla dalga geçtin.
O da buna alnında beliren bir damarla sırıtıp seni ertesi gün boyunca kıpırdayamaz hâle getirdi.Angry
Sevişirken regl oldun, adamın aklı çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo revengers x reader Headcanons / Oneshot
FanfictionEski kitabım silindi, buradan devam... Lütfen bol bol yorum yapıp oylayın