O çok sıkı bir hayvan hakları savunucusu, bu konuda ona karşı çıkmaya çalışan olursa geçmiş olsun, ayvayı yedi.
Tüm sokak kedileri Keisuke'nin evini kendi evi bellemiş. Bahçe kapısından içeri girene kadar en az dört kedi bacağına dolanıyor. Üstelik hepsinin de onun tarafından verilmiş bir ismi var ve nasıl oluyorsa Baji asla kedilerin isimlerini karıştırmıyor.
Fakat onlarca kedinin ismini hiç karıştırmıyor olmasına rağmen okulda öğrendiği hiçbir şey de aklında kalmıyor.Oldukça ağır başlı ve soğukkanlı bir yapısı var. Kendinden ve prensiplerinden ödün vermez. O insanlara değil, insanlar ona uyar.
Annesi, Toman ve dostları onun için kendi canından daha değerli. Bu yüzden çetelerden haz etmeyen biriysen ve arkadaşlarıyla, özellikle de annesiyle iyi geçinemezsen bu ilişkinizde problemler yaratabilir. Her şeye rağmen seni çok sevdiği için bu durumu düzeltmeye çalışır.
Duygularını dışarı vurmayan birisi, insanların onu çözmekte zorlanmasının sebebi de bu. Yani aslında ne hissediyor olduğunu o izin vermedikçe anlayamazsın. İyi rol yapar.
Siz çıkmaya başlamadan önce seni ifadesiz ve biraz da ürkütücü bir yüz ifadesi ile sürekli izliyordu. Gözleriniz kesiştiğinde bakışlarını kaçırmıyordu bunu yapan genelde sen oluyordun.
Onun korkutucu biri olduğunu düşünmüştün.
Seni her an her yerde izleyen birisi vardı...Umursamıyormuş gibi davransa da ilgili ve korumacı bir dost ve sevgili. Senin saçlarını koklamayı, dostlarının da omzuna kolunu atmayı sever.
İnanılır gibi değil ama o gerçekten saçlarını sadece sabunla yıkıyor, buna rağmen görüp görebileceğini mükemmel saçlara sahip. Onu şampuan kültürü ile tanıştıran sendin.
Aşırı kavgacı bir tip, tam anlamıyla serseri. Çok ufak meselelerden sırf zevk aldığı için kavgaya giriyor. Sadece yürürken birisi omuzuna çarptığı için 40 kişiyi dövmüşlüğü var.
Beraber duşa girmeyi ve vücudunuzun kıvrımlarından akan ılık suyun altında sert bir sex yapmayı seviyor.
Seni açlıkla öperken çıplak göğsünü patlatırcasına kavrayıp sıkmaya bayılıyor. Her seferinde onu acıyla inleyerek uyarmak zorunda kalıyorsun.Sana her daim kibar ve merhametli davranır (en azından dener) ama yatakta çok acımasız.
Üzerinde yeni şeyler denemeyi seviyor. Sex öncesi ıslanman ve tahrik olman için sana diliyle ya da parmaklarıyla mastürbasyon yapmayı da seviyor, seni onun sikine muhtaç hâle getirmeye bayılıyor.
Seni yalvartmayı seviyor.Islak bir vajina, kabarmış ve sertleşmiş göğüs uçların ve tahrik olmuş bedenin...
Sadece gözlerini kapat ve işi ona bırak, seni zevkten dört köşe yapacaktır.Yakalanma ihtimaliniz olan yerlerde birlikte olmayı seviyor. Olur olmadık zamanlarda birden arkanda beliriyor ve iç çamaşırının aşağı doğru kaydığını hissediyorsun...
Bir keresinde sex oyuncakları kullanarak geçirdiğiniz şehvetli bir akşamdan sonra gecenin bir yarısı sebepsiz yere uyandı.
Önce uyuduğun sırada göğüs uçlarının yalandığını hissettin, sonra kilitorisinin yuvarlandığını...
Dudaklarının arasından kaçan ufak iniltirler arasında Baji çoktan sertleşmiş ve kocaman olmuş sikini seni kışkırtmak için vajinana sürtüyordu...Sonraki gün adeta toparlıyordun...
İstek tepki??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo revengers x reader Headcanons / Oneshot
FanficEski kitabım silindi, buradan devam... Lütfen bol bol yorum yapıp oylayın